AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #1 Skrevet 7. juli 2022 Hei dere! Jeg skriver søknad til drømmejobben mens jeg fortsatt er i et vikariat. Jeg har fått kommunisert at det er et ønske om å forlenge vikariatet mitt der jeg er nå. Vil ikke dette være positivt å nevne i en jobbsøknad - eller vil det virke mot sin hensikt, ved at den nye arbeidsplassen får inntrykk av at man bruker dette som "pressmiddel" til høyere lønn etc.? Tanker? Anonymkode: 761e6...390
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #2 Skrevet 7. juli 2022 Selvfølgelig skal du ikke nevne noe som ikke er avklart. Anonymkode: 82148...7e1 4
Daria Skrevet 7. juli 2022 #3 Skrevet 7. juli 2022 Det er i beste fall uinteressant for de som mottar søknaden; i verste fall kan del leses som uklarhet rundt både din motivasjon og mulighet til å eventuelt ta en ny jobb. 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #4 Skrevet 7. juli 2022 Ikke si noe om det. Tvert imot trenger jo den nye jobben at du er motivert for å bytte, ikke at du har god grunn til å bli værende der du er. Anonymkode: 39a7f...868
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå