AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #1 Skrevet 7. juli 2022 Hei! Jeg lurer kort på om noe jeg har stusset på med en mann jeg dater. Han har en veldig god venninne , en bestevenninne etter hva han selv har sagt. Han ble kjent med henne fordi hun er eksen til en kamerat av han, og han ble kjent med henne gjennom han. Er det da innafor at de har beholdt kontakten..? Eller kan det tyde på en noe illojal mann? Denne bestevenninna har visst en kjæreste, og han har fortalt meg at hun har hoppet mye fra blomst til blomst..hm.. Kameraten hans som først ble sammen med henne, har jeg forstått det som de var sammen en god stund og han slet veldig lenge etter bruddet.. Synes det kan fremstå noe spesielt av han å dermed bli bestevenninne med henne, eller fortsette vennskapet etter bruddet med kameraten hans. Ikke misforstå, jeg har ingenting imot at han er venner med motsatt kjønn. Lurer bare genuint på dette. Kanskje det fort kan bli slik på bygda...? Han bor i bygd og jeg i by. Anonymkode: fc6b9...e92
Bos43 Skrevet 8. juli 2022 #2 Skrevet 8. juli 2022 Jag kan ikke se noen grunn til at din date skal avbryte sitt «bestevenninne-forhold» til kameratens ekskjæreste. To av forskjellig kjønn Jan gidt bli «bestevenner», uten at det medfører at de er i trusa til hverandre. Straite mennesker styrer unna for slikt. Det er andre ting som binder dem sammen, enn sex og erotikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå