Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! På søndag testet jeg utrolig svak på graviditetstest. Testene dagene etter var sterkere. Så fikk jeg 1-2 på clear blue i tillegg på søndagen. Dro til legen på tirsdag å tok hcg prøve og den var på 29… er ikke det litt vel for lite?? Venter på svar på hcg prøve nr 2 for å se økninga, men syntes bare den første var så lav.. noen andre med så lav hcg i starten?

9BF95DF7-4411-4806-88EA-B188793DED4C.jpeg

Anonymkode: fcb34...15b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det spørs vel hvilken dag du har testa på. Jeg har fått 26 og 40 etter ivf-forsøk, da skal de helst være over 100 på tidspunktet man tester, og disse endte i kjemisk og SA for min del. 

Anonymkode: 19c70...a57

• Nyttig 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det spørs vel hvilken dag du har testa på. Jeg har fått 26 og 40 etter ivf-forsøk, da skal de helst være over 100 på tidspunktet man tester, og disse endte i kjemisk og SA for min del. 

Teste første gang på søndag som var og tok blodprøve på tirsdag.. som sakt veldig svak strek på søndagen.. krysser fingrene🤞

Endret av Albertine jensen
AnonymBruker
Skrevet
Albertine jensen skrev (1 minutt siden):

Teste første gang på søndag som var og tok blodprøve på tirsdag.. som sakt veldig svak strek på søndagen.. krysser fingrene🤞

Jeg tenkte på dag ift hvor langt du eventuelt skulle være gravid. Altså 4+4, 5+0 osv

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg tenkte på dag ift hvor langt du eventuelt skulle være gravid. Altså 4+4, 5+0 osv

Jeg vet ikke hvor langt jeg er på vei, mensen er veldig uregelmessig.. så vet heller ikke når jeg hadde eggløsning 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Husker ikke når sist mens var 

AnonymBruker
Skrevet

Da er det ikke så mye annet å gjøre enn å vente på svar på hcg-prøve nummer to. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Da er det ikke så mye annet å gjøre enn å vente på svar på hcg-prøve nummer to. 

Veldig utålmodig 😩😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...