Gå til innhold

Dere med bipolar 2 og barn

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hva gjør dere når dere er hypoman? Prøver dere å dempe dere selv så ikke barna skal bli utrygge og ukomfortabel? 

Jeg skal ha samvær nå, men skal bare ha de et par timer så jeg klarer å holde meg mest mulig rolig. Ikke så hektisk og "rusa" som jeg egentlig er. 

Men hva gjør dere som har barna boende hos dere? 

Ungene er mer vant til å se meg deprimert og vi prater om det. De har sett meg hypoman også, men det er mer intenst denne gangen enn de tre forrige gangene. Og gangen før der da det var lignende som nå, var jeg innlagt. 

Endret av Purple_Pixiedust
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bruker medisiner og tar meg selvsagt sammen godt nok til at barna er fokus og ikke meg og min hypomani. Kan du ikke det bør du ikke ha samvær hvor du er omsorgsperson 

Anonymkode: 0f13c...a5b

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Bruker medisiner og tar meg selvsagt sammen godt nok til at barna er fokus og ikke meg og min hypomani. Kan du ikke det bør du ikke ha samvær hvor du er omsorgsperson 

Anonymkode: 0f13c...a5b

Hvorfor så aggressiv måte å svare på? Jeg tar meg selvsagt også sammen, men slik som i går vurderte jeg det til at to timer er nok for jeg er i overkant høyt oppe og det var vanskelig å holde meg rolig mer enn en tidsbegrenset periode. 

Jeg er ganske flink til å skjerme ungene mine. Nettopp fordi jeg er så bevisst. :)

Endret av Purple_Pixiedust
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Purple_Pixiedust skrev (9 minutter siden):

Hvorfor så aggressiv måte å svare på? Jeg tar meg selvsagt også sammen, men slik som i går vurderte jeg det til at to timer er nok for jeg er i overkant høyt oppe og det var vanskelig å holde meg rolig mer enn en tidsbegrenset periode. 

Jeg er ganske flink til å skjerme ungene mine. Nettopp fordi jeg er så bevisst. :)

Det var jo ikke et aggressivt svar! Hun svarte på det du spurte om på en kortfattet og ok måte. 

Anonymkode: d0ef2...11c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tror det var ordet «du» i siste setning som gjorde at @Purple_Pixiedust tolket det aggressivt? Men tror heller ikke det var ment sånn - så prøv å lese setningen på ny hvor du bytter ut alle «du» med «en» eller «man». ❤️ Altså: 

Kan man ikke det, bør man ikke ha samvær hvor man er omsorgsperson.

Anonymkode: 98cd9...f6f

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Det var jo ikke et aggressivt svar! Hun svarte på det du spurte om på en kortfattet og ok måte. 

Anonymkode: d0ef2...11c

Okei. Jeg har veldig lett for å overtolke akkurat nå. 

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Tror det var ordet «du» i siste setning som gjorde at @Purple_Pixiedust tolket det aggressivt? Men tror heller ikke det var ment sånn - så prøv å lese setningen på ny hvor du bytter ut alle «du» med «en» eller «man». ❤️ Altså: 

Kan man ikke det, bør man ikke ha samvær hvor man er omsorgsperson.

Anonymkode: 98cd9...f6f

Ja, det er sant!

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...