AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #1 Skrevet 7. juli 2022 Men ingenting før 9 år hjemme. Vanlig? Anonymkode: 9a5fe...2dc
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #3 Skrevet 7. juli 2022 Du retter opp det ene ordet du faktisk fikk riktig… 😅👏🏻 Beklager, helt umulig å skjønne hva du mener. Anonymkode: 4de2f...8ea 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #4 Skrevet 7. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du retter opp det ene ordet du faktisk fikk riktig… 😅👏🏻 Beklager, helt umulig å skjønne hva du mener. Anonymkode: 4de2f...8ea Ok takk. Anonymkode: 9a5fe...2dc
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #5 Skrevet 7. juli 2022 Hva mener du? At du ikke husker noe fra barndommen din hjemme før du ble ni år? Tror du må endre overskriften, jeg forstår ikke hva du mener? Anonymkode: 6bf4f...dfd
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #6 Skrevet 7. juli 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Du retter opp det ene ordet du faktisk fikk riktig… 😅👏🏻 Beklager, helt umulig å skjønne hva du mener. Anonymkode: 4de2f...8ea AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva mener du? At du ikke husker noe fra barndommen din hjemme før du ble ni år? Tror du må endre overskriften, jeg forstår ikke hva du mener? Anonymkode: 6bf4f...dfd Rotete skrevet, men det er da ikke så mange måter å tolke det på? Ts har minner fra barnehagen og minner med venner fra før hun ble ni år, men har ingen minner fra hjemmet sitt før den alderen. Hun lurer på om det er vanlig. Jeg kan bare snakke for meg selv, men jeg har mange minner fra barndommen før jeg begynte på skolen. Anonymkode: 16aa1...aa2 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #7 Skrevet 7. juli 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hva mener du? At du ikke husker noe fra barndommen din hjemme før du ble ni år? Tror du må endre overskriften, jeg forstår ikke hva du mener? Anonymkode: 6bf4f...dfd Ok Anonymkode: 9a5fe...2dc
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #8 Skrevet 7. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Rotete skrevet, men det er da ikke så mange måter å tolke det på? Ts har minner fra barnehagen og minner med venner fra før hun ble ni år, men har ingen minner fra hjemmet sitt før den alderen. Hun lurer på om det er vanlig. Jeg kan bare snakke for meg selv, men jeg har mange minner fra barndommen før jeg begynte på skolen. Anonymkode: 16aa1...aa2 Takk. Jeg husker litt ting utenfor familien før det. Men ingenting i mitt hjem før jeg var ni. Hva slags minner har du fra barndommen /familie? Anonymkode: 9a5fe...2dc
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #9 Skrevet 7. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Rotete skrevet, men det er da ikke så mange måter å tolke det på? Ts har minner fra barnehagen og minner med venner fra før hun ble ni år, men har ingen minner fra hjemmet sitt før den alderen. Hun lurer på om det er vanlig. Jeg kan bare snakke for meg selv, men jeg har mange minner fra barndommen før jeg begynte på skolen. Anonymkode: 16aa1...aa2 Ja rotete skrevet men så vanskelig å forstå. Nei. Så takk. Anonymkode: 9a5fe...2dc
Million Skrevet 7. juli 2022 #10 Skrevet 7. juli 2022 (endret) Ja, jeg husker mange ting hjemmefra fra jeg var veldig liten. Mitt aller første minne er fra da jeg nettopp var fylt 3 år faktisk, og skadet to fingre i hageporten hjemme. Husker jeg var kanskje mellom to og tre år da jeg løp rundt med en glassflaske i munnen i stua hjemme, falt og slo den i leppa. Husker ikke om jeg skadet noen tenner, men fikk kul på leppa og blødde litt. Det gjorde inntrykk på en smårolling, derfor husker jeg det. Endret 7. juli 2022 av Million
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #11 Skrevet 7. juli 2022 Million skrev (Akkurat nå): Ja, jeg husker mange ting hjemmefra fra jeg var veldig liten. Mitt aller første minne er fra da jeg nettopp var fylt 3 år faktisk, og skadet to fingre i hageporten hjemme. Frustrerende å ikke huske bare de jævlige tingene i voksen alder. Hvem er hvem? Anonymkode: 9a5fe...2dc
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #12 Skrevet 7. juli 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Rotete skrevet, men det er da ikke så mange måter å tolke det på? Ts har minner fra barnehagen og minner med venner fra før hun ble ni år, men har ingen minner fra hjemmet sitt før den alderen. Hun lurer på om det er vanlig. Jeg kan bare snakke for meg selv, men jeg har mange minner fra barndommen før jeg begynte på skolen. Anonymkode: 16aa1...aa2 Jeg skjønte ikke et kvekk før du forklarte det her. Anonymkode: 4de2f...8ea
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #13 Skrevet 7. juli 2022 Jeg husker svært lite, men husker små drypp fra barnehage, venner i gata og ferier. Vi var på Liseberg nå og jeg husker jeg var der da jeg var 12 år, men jeg husker faktisk bare en karusell derfra, men den husket jeg til gjengjeld ganske tydelig (skjedde noe jeg ble skremt av der..). Husket absolutt ingenting annet fra hele parken annet enn at det var magisk å være der. Men generelt husker jeg nesten ingenting fra barndommen. Husker lite fra ungdommen også. Er også flere ting fra voksenlivet jeg har glemt. Anonymkode: 4de2f...8ea
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #14 Skrevet 7. juli 2022 Rart du ikke husker NOE, det er vanlig å huske noe fra tre år og opp. Men ja fra ni år husker man også hverdagslige ting, før det kanskje dramatiske/uvanlige hendelser. Og bilder hjelper til å holde minner ved like. Jeg husker to hendelser fra jeg var tre der den ene ble jeg reddet fra å bli skadet/dø og den andre sendte meg til legevakt. Husker jeg gikk i park og litt derfra. Husker noe gøy vi gjorde i førsteklasse. Husker noen rare detaljer fra ferier som ingen andre bryr seg om. Anonymkode: 52df3...f2a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå