AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #1 Skrevet 7. juli 2022 Jeg er 20 år og har måtte begynt vgs på nytt på grunn av ptsd og for mye fravær. Jeg fikk i dag beskjed om at jeg er på venteliste til første valget mitt og er nr 19. i lista, er det usannsynlig at jeg kommer inn? Vet genuint ikke hva jeg skal gjøre om jeg ikke kommer inn. Jeg har ikke opplæringsrett lengre.. Anonymkode: b8438...6b1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #2 Skrevet 9. juli 2022 Ja det kan faktisk skje at du ikke kommer inn, så lenge du ikke har opplæringsrett så kommer det da selvsagt ann på kapasitetet. De med opplæringsrett kommer jo før deg i køen.Men hvorfer fikk du ikke hjelp av rådgivere når du gikk på vgs sist så du kunne ta vgs over lengre tid f.eks Anonymkode: 85c96...048 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #3 Skrevet 9. juli 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Ja det kan faktisk skje at du ikke kommer inn, så lenge du ikke har opplæringsrett så kommer det da selvsagt ann på kapasitetet. De med opplæringsrett kommer jo før deg i køen.Men hvorfer fikk du ikke hjelp av rådgivere når du gikk på vgs sist så du kunne ta vgs over lengre tid f.eks Anonymkode: 85c96...048 Fikk beskjed om at de ikke hadde midlene til å tilrettelegge for elever i enkeltvis. Anonymkode: b8438...6b1
Mariell1995 Skrevet 9. juli 2022 #4 Skrevet 9. juli 2022 Jeg vet om en salgsjobb du kan få og begynne i med engang, hvis du trenger noe å gjøre. Det er hjemmekontor - telefonsalg. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå