AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #1 Skrevet 7. juli 2022 Jeg var på jobbintervju i dag for min første jobb som er relevant til utdanningen min. Fikk noen få faglige spørsmål(jeg er utdannet fysiker) på jobbintervjuet. Dette var jeg så lite forberedt på og ble så nervøs at jeg bare svarte "vet ikke" selv på spørsmål jeg egentlig kunne og som var formulert på en måte som gjorde svaret helt åpenbart. Sitter nå og angrer på at jeg ikke forberedte meg mer og at jeg ikke engang klarte å svare på de enkle spørsmålene som jeg egentlig visste svaret på og hvor jeg bare svarte "vet ikke" på impuls. Anonymkode: e2daa...983
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #2 Skrevet 7. juli 2022 Ja, jeg trykker meg selv ned på jobbintervjuer. 🙄 Utrolig idiotisk. Anonymkode: 0ab13...a39
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #3 Skrevet 7. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, jeg trykker meg selv ned på jobbintervjuer. 🙄 Utrolig idiotisk. Anonymkode: 0ab13...a39 Samme her. Har faktisk opplevd i flere intervjuere at intervjueren prøver å gi meg litt selvtillit. TS Anonymkode: e2daa...983
spegel Skrevet 7. juli 2022 #4 Skrevet 7. juli 2022 Sliter med det samme. Blir alltid til at jeg sitter og forteller hvor nervøs jeg er 😅
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #5 Skrevet 7. juli 2022 Jeg kan begynne å bable 🙈 men jeg har blitt MYE flinkere på å forberede meg etter hvert. Jeg tenker på div spm jeg kan få og skriver opp hva jeg tenker er greit å få med. I tillegg er det lov å si at man er nervøs, det har de forståelse for. Jeg kødda det skikkelig til en gang når de brått skulle ha meg til å snakke om utdanningen min på engelsk. Å jeg som egentlig er veldig stødig i engelsk kunne like gjerne fått E for prestasjon der altså, men det gikk bra. Anonymkode: 6c63d...a18
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #6 Skrevet 7. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg kan begynne å bable 🙈 men jeg har blitt MYE flinkere på å forberede meg etter hvert. Jeg tenker på div spm jeg kan få og skriver opp hva jeg tenker er greit å få med. I tillegg er det lov å si at man er nervøs, det har de forståelse for. Jeg kødda det skikkelig til en gang når de brått skulle ha meg til å snakke om utdanningen min på engelsk. Å jeg som egentlig er veldig stødig i engelsk kunne like gjerne fått E for prestasjon der altså, men det gikk bra. Anonymkode: 6c63d...a18 Jeg skulle absolutt forberedt meg mer til dette jobbintervjuet. Men intervjuet ble også en del mer teknisk enn jeg hadde sett for meg, jeg trodde ikke jeg ville få spørsmål fra pensum fra studiene. Jeg trodde dette var kun "bli kjent". Neste gang skal jeg forberede meg grundig! TS Anonymkode: e2daa...983
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #7 Skrevet 7. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg skulle absolutt forberedt meg mer til dette jobbintervjuet. Men intervjuet ble også en del mer teknisk enn jeg hadde sett for meg, jeg trodde ikke jeg ville få spørsmål fra pensum fra studiene. Jeg trodde dette var kun "bli kjent". Neste gang skal jeg forberede meg grundig! TS Anonymkode: e2daa...983 Er nok lurt å se for seg hva som kan dukke opp ja. Jeg har alltid tidligere pensum i bakhodet og har allerede sett for meg hvordan jeg kan inkludere dette i jobben og hvorfor det er relevant. Anonymkode: 6c63d...a18
Vaffelhunden Skrevet 7. juli 2022 #8 Skrevet 7. juli 2022 Jeg suger på jobbintervju. Er egentlig ganske strukturert og direkte, men er alltid redd for at det skal bli for mye, så jeg ender alltid opp med å overkompensere og fremstille meg selv som en tafatt dott.
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #9 Skrevet 7. juli 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Er nok lurt å se for seg hva som kan dukke opp ja. Jeg har alltid tidligere pensum i bakhodet og har allerede sett for meg hvordan jeg kan inkludere dette i jobben og hvorfor det er relevant. Anonymkode: 6c63d...a18 Ja, og egentlig likte jeg at intervjueren stilte faglige spørsmål. Jeg ønsker jo en jobb hvor det jeg har lært i studietiden er verdsatt. Ts Anonymkode: e2daa...983
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå