Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Lurer på om det er flere som meg der ute.

Jeg er 26, å singel, føler meg ikke helt normal. Jeg har ikke behov for en partner/kjæreste eller særlig trang etter sex. Er det noe galt med meg tro?😂

Anonymkode: 45e30...871

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er 32. Som kvinne er det ikke noe problem men for menn så er det verre. Savner noen i livet og det går på psyken løs da. 

Anonymkode: 9bc0f...717

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hei. Lurer på om det er flere som meg der ute.

Jeg er 26, å singel, føler meg ikke helt normal. Jeg har ikke behov for en partner/kjæreste eller særlig trang etter sex. Er det noe galt med meg tro?😂

Anonymkode: 45e30...871

Vil vel si du mer har som vunnet i lotto

Anonymkode: e251e...212

AnonymBruker
Skrevet

Det er ingenting galt med deg ts så lenge du er tilfreds i eget liv ☺️

Anonymkode: f6ce1...c6b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det kan svinge begge veier. På den ene siden er det jo bare bra å ikke føle noe behov. Ingenting er bedre enn å føle at alt er som det skal.

På den annen side, det er i 20-årene det er lettest å finne kjæreste og starte et seriøst forhold. Hvis du runder 30, eller nærmer deg 40, og da begynner å føle savn etter en kjæreste, vil du fort oppdage at "de beste" er tatt. Har venninner som er der. De "levde livet" og synes det var helt topp å være single i 20-årene. Så forsvant venninnene inn i forhold, familie og karriere, og plutselig følte de selv på både ensomheten og på klokka. De prøver seg på Tinder, men synes mannfolka der er håpløse, gjerne enten raringer eller skilte med unger og pappakropp. Så er de grinete og frustrerte og sitter alene og drikker rødvin.

Anonymkode: 2b32b...d6c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...