Gå til innhold

Finnes det sexklubb i Oslo?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er en kvinne på 40 år som bor på en liten plass i nord, og med et labert utvalg av menn. Er av og til i Oslo ifbm jobb, og tenker som så at en sexklubb må være en trygg arena for nye opplevelser. Har googlet litt og funnet ut at VIP-klubb er lagt ned, og den i Tønsberg blir for langt unna. Noen som vet av noe i Oslo? 

Anonymkode: 982e7...ec0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg regnet med at du søker det som er utenom den vanlige vaniljessxen siden du spør😅

Vet ikke om noen som er av det samme som vip-room, men du har jo cat-club. Ikke lov å ha sex der, men du finner mange av de samme folka der. Anbefaler deg å søke opp siden og lese det som står ig ta kontakt med dem.

Eller så har du nonna da. De arrangerer fester osv, men du må muligens ha vært gjennom introcafé på forhånd for å få være med. 

Anonymkode: 811dc...020

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Takk for tips, men ser ut som de  stedene er for fetisjer/BDSM. Mulig det er en inngangsport for det jeg søker etter, nemlig uforpliktende sex i alle mulige varianter, gjerne med flere involvert. Men har ikke behov for verken å kle meg ut eller drive med bdsm.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg er en kvinne på 40 år som bor på en liten plass i nord, og med et labert utvalg av menn. Er av og til i Oslo ifbm jobb, og tenker som så at en sexklubb må være en trygg arena for nye opplevelser. Har googlet litt og funnet ut at VIP-klubb er lagt ned, og den i Tønsberg blir for langt unna. Noen som vet av noe i Oslo? 

Jeg fant heller ikke noen. men det finnes sikkert en del swingers klubber.  Sjekk swingers swingersguiden.no. eller gå på noen chater og spør der. For eksempel eros.no. Det er swingersklubb i Drammen også men der må en bli invitert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvor i nord holder du til? 

Anonymkode: 77830...2e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvor i nord holder du til? 

Anonymkode: 77830...2e1

Finnmark, kan ikke avsløre mer enn det 🙃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hele Finnmark er vel i praksis en stor swingers-klubb.

Anonymkode: 26a2d...309

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hele Finnmark er vel i praksis en stor swingers-klubb.

Anonymkode: 26a2d...309

🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jeg regnet med at du søker det som er utenom den vanlige vaniljessxen siden du spør😅

Vet ikke om noen som er av det samme som vip-room, men du har jo cat-club. Ikke lov å ha sex der, men du finner mange av de samme folka der. Anbefaler deg å søke opp siden og lese det som står ig ta kontakt med dem.

Eller så har du nonna da. De arrangerer fester osv, men du må muligens ha vært gjennom introcafé på forhånd for å få være med. 

Anonymkode: 811dc...020

OsloBDSM, som da eier lokalet Nonna, er ikke en sexklubb, men en klubb for kink og BDSM. Da er heller Kammeret i Tønsberg et bedre sted, siden de har litt mer swinger-fokus, men da er en jo like langt siden det finnes rene swingersklubber i Tønsberg. 
TS: Har du prøvd appen Feeld?

Anonymkode: 63f7f...aa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

OsloBDSM, som da eier lokalet Nonna, er ikke en sexklubb, men en klubb for kink og BDSM. Da er heller Kammeret i Tønsberg et bedre sted, siden de har litt mer swinger-fokus, men da er en jo like langt siden det finnes rene swingersklubber i Tønsberg. 
TS: Har du prøvd appen Feeld?

Anonymkode: 63f7f...aa5

TS her, nei har ikke prøvd noen sosiale medier for seksuell kontakt. Har alltid tenkt på det som mye styr mtp meldinger på forhånd, forventningspress, kleinhet, etterspill osv. Hittil har det gått i one night stands når jeg er ute på reise, men er klar for å utvide horisonten. Derfor tenkte jeg at en sexklubb kunne være tingen, da kan man bare møte opp og se om det er noen fristende kandidater 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lord-Drac skrev (9 minutter siden):

Neste gang du skal til Oslo, så kontakt meg da :)

Skal ha det i mente 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lord-Drac skrev (16 minutter siden):

Seriøst.. jeg er klar.. :)

Vet ikke helt når tid jeg skal sørover neste gang, men kan være jeg sender deg en melding da 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er blitt kjent med et par på et nettsamfunn hvor hun reiser til min hjemby fra en annen kant av landet for jobb. Jeg treffer henne med jevne mellomrom. Av og til kommer også mannen slik at vi alle tre kan ha oss sammen. Veldig trivelige mennesker, vi kommer godt overens i og utenfor senga. 
Jeg anbefaler deg å søke på et sex-orientert nettsamfunn, TS. Nå får du jo også tilbud her, boe jeg synes du også bør vurdere. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Snok1 skrev (17 timer siden):

Jeg er blitt kjent med et par på et nettsamfunn hvor hun reiser til min hjemby fra en annen kant av landet for jobb. Jeg treffer henne med jevne mellomrom. Av og til kommer også mannen slik at vi alle tre kan ha oss sammen. Veldig trivelige mennesker, vi kommer godt overens i og utenfor senga. 
Jeg anbefaler deg å søke på et sex-orientert nettsamfunn, TS. Nå får du jo også tilbud her, boe jeg synes du også bør vurdere. Lykke til!

Ja nå har jeg lastet ned appen Feeld, men virker ikke som om det er så mange nordmenn der da de nærmeste treffene basert på geografi befinner seg i Finland 😎 var også innom Nakenprat og tittet, men herregud for en rotete og stressende nettside. Men nå har jeg iallefall tatt noen spede steg framover, så regner med at neste Oslotur blir vellykket 😁

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Snok1 skrev (På 9.7.2022 den 8.01):

Lov å spørre hvilket nettsamfunn?

Anonymkode: 0cbe2...c4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.7.2022 den 18.35):

Jeg er i Oslo, kun vi passe,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Lov å spørre hvilket nettsamfunn?

Du er ikke TS.

Det er jo mange.

Tinder er jo -slik jeg er blitt fortalt- en bookingtjeneste for sextreff. 
Siden TS ikke skal bruke den i sitt nærmiljø, kan hun bare skrive åpent og ærlig om sine kinks og drømmer i bioen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Snok1 skrev (25 minutter siden):

Du er ikke TS.

Det er jo mange.

Siden TS ikke skal bruke den i sitt nærmiljø, kan hun bare skrive åpent og ærlig om sine kinks og drømmer i bioen.

Hei, TS her. Tror Tinder er litt risky da andre sambygdinger er blitt avslørt der når de har vært utenbys. Ryktene går fort i et lite samfunn 😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Hei, TS her. Tror Tinder er litt risky da andre sambygdinger er blitt avslørt der når de har vært utenbys. Ryktene går fort i et lite samfunn 😎

Jeg  har ikke brukt brukt Tinder selv. Jeg tenkte kanskje du kan skrive Oslo som bosted og (selvsagt) ikke bruke identifiserende bilder. I bioen kam du skrive at du bare besøker Oslo ifbm jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Snok1 skrev (1 time siden):

Du er ikke TS.

Det er jo mange.

Nei, jeg er ikke TS 🙂

Synes ikke tinder fungerer så bra. Får mange matcher, men mange ser ut til å bruke tinder til kun å matche. Ikke skrive. 

Forsøkt Feeld og, fungerer helt ok men litt liten brukerbase. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...