AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #1 Skrevet 7. juli 2022 Er det noen som vet om en rimelig nyfødt fotograf i rogaland? Visste ikke det var så utrolig dyrt 😳så håper å finne en litt billigere fotograf☺️ Anonymkode: e2402...9e3
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #3 Skrevet 7. juli 2022 Det ble født en i går. Anonymkode: 54cce...7f1 5
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #4 Skrevet 7. juli 2022 Hahaha, komisk 😂 Ts, hvis du ser etter noen som er rimelig nyfødt, vet jeg ikke om vedkommende har evne til å holde i et kamera Du har en orddelingsfeil. Du ser ikke etter en rimelig nyfødt fotograf, men en rimelig nyfødt-fotograf. Anonymkode: 30867...404
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #5 Skrevet 7. juli 2022 Ja, skal man bli flink og skille seg ut må man begynne tidlig. Men jeg tviler på at nyfødte fotografer tar penger for jobben, de er sikkert bare glad for å få en referanse så tidlig i livet. Anonymkode: c9b9e...5d7 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #6 Skrevet 7. juli 2022 Ta bilder selv. Det gjorde jeg. Bruk portrett funksjonen på mobilen. Jeg hadde et speilreflekskamera. Men mobil kameraene i dag er noe helt annet enn for så lenge siden. Ta bilde innenfor de 7-8 første dagene. Da er baby super rolig og søvnig og du kan «forme» den som du vil 😅. Jeg la min baby på et skinn på en grå sofa. Passet på at dagslyset traff baby. Ble superfine bilder. Tok bilde av hele kroppen, naken og med teppe over, ansiktet, fotene og i litt ulike vinkler. Hvis du vil legge baby i en kurv eller wrappe den i noe, må du planlegge dette før fødsel. Lag deg en plan over det hele altså. Noter ned og finn inspirasjons bilder. Jeg roet helt ned bildedagen. Det var dagens prosjekt. Rolig mor gir best bilder 😅. Det var nemlig ganske slitsomt. Fordi uforutsette ting som bæsjing, gråt eller uro kunne skje når som helst. Så måtte være rolig, men likevel effektiv 😅. Ble til slutt superfine bilder som brukte på takkekort og kan også henge opp. Anonymkode: 32109...00d 1
Carrot Skrevet 7. juli 2022 #7 Skrevet 7. juli 2022 Rimelig er vel ikke det kriteriet jeg ville sett etter hvis jeg øsnsker fine bilder med riktig lyssetting og plassering av motiv osv, det er mye som kan photshoppes i ettertid men pent er det ikke.. Jeg ville gått for kvalitet fremfor pris. 3
Olive_North Skrevet 7. juli 2022 #8 Skrevet 7. juli 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ta bilder selv. Det gjorde jeg. Bruk portrett funksjonen på mobilen. Jeg hadde et speilreflekskamera. Men mobil kameraene i dag er noe helt annet enn for så lenge siden. Ta bilde innenfor de 7-8 første dagene. Da er baby super rolig og søvnig og du kan «forme» den som du vil 😅. Jeg la min baby på et skinn på en grå sofa. Passet på at dagslyset traff baby. Ble superfine bilder. Tok bilde av hele kroppen, naken og med teppe over, ansiktet, fotene og i litt ulike vinkler. Hvis du vil legge baby i en kurv eller wrappe den i noe, må du planlegge dette før fødsel. Lag deg en plan over det hele altså. Noter ned og finn inspirasjons bilder. Jeg roet helt ned bildedagen. Det var dagens prosjekt. Rolig mor gir best bilder 😅. Det var nemlig ganske slitsomt. Fordi uforutsette ting som bæsjing, gråt eller uro kunne skje når som helst. Så måtte være rolig, men likevel effektiv 😅. Ble til slutt superfine bilder som brukte på takkekort og kan også henge opp. Anonymkode: 32109...00d Nei TS, invester noen tusen i en god fotograf. Det kan ikke sammenlignes med mobilkamera eller hobbyfoto. Det er en helt annen verden å få kvalitetsfoto 😊 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå