Gå til innhold

Billigst måte å bestille/planlegge ferie på

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan gjøre dette billigst mulig?

Er det best å bestille hotell og fly separert?

eller charter?

bestille 1 år i forveien eller restplass?

Noen tips? 

ser mye på fly på Skyscanner, det er den billigste jeg har funnet hittil, siden det kommer opp en kalender oversikt over de billigste datoene å reise/returnere. Noen andre bra sider å bruke?

Anonymkode: 5440d...ab9

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker å se på restplasser, men det blir jo naturligvis vanskeligere å planlegge i detalj da, men fortsatt så får du jo brukt litt mer på selve stedet for den billige billetten. Ellers så synes jeg Norges-ferier virker både rimeligst og enklest.

Skrevet

Bestiller flybilletter når det er salg, og hotell separat. Så følger jeg med frem mot avreise om det dukker opp billigere hotell, bestiller alltid fullt refunderbart. 

Anonymkode: f9848...a11

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.7.2022 den 14.37):

Hvordan gjøre dette billigst mulig?

Er det best å bestille hotell og fly separert?

eller charter?

bestille 1 år i forveien eller restplass?

Noen tips? 

ser mye på fly på Skyscanner, det er den billigste jeg har funnet hittil, siden det kommer opp en kalender oversikt over de billigste datoene å reise/returnere. Noen andre bra sider å bruke?

Anonymkode: 5440d...ab9

Ville bestilt sepperat og i god tid i forveien. Da både rutefly og hoteller idag bruker dynamiske priser.

Til flyreisen ville jeg uten tvil bestilt direkte hos flyselskapet. Det er mer en nok historier om folk som har fått STORE problemer etter å ha bestilt flybilletter gjennom en såkalt tredjepart. Ja det koster kanskje (men slettes ikke altid) mer å bestille hos flyselskapet direkte, men det er verdt det.

Selv bruker jeg som oftest å bestille hotell gjennom booking.com både i Norge og utlandet. Men jeg sjekker gjerne mot hotellets egen hjemmeside og for jeg bortimot like god pris så bestiller jeg gjerne direkte fra hotellet. Men både booking og hotells er gode og trygge sider å bestille hotell fra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...