Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 Populært innlegg #1 Skrevet 7. juli 2022 Som stod foran meg I køen og kjeftet høylytt på jenta i kassa fordi hun hadde slått inn én vare feil for deg så du måtte betale 12 kroner i stedet for 10. Jenta var 14 år gammel, noe hun påpekte da hun ønsket å få frem at hun var ny i jobben og ville hente en ansatt som kunne hjelpe hun litt. Og hva sier du da? "Da burde du kanskje ikke jobbe her". Hvordan er det mulig for et voksent menneske å snakke sånn til en 14 år gammel jente, som trolig har fått tilbud om ekstrajobb der i sommerferien? Du la ikke merke til det, trolig fordi du gir faen I alle andre enn deg selv, men jenta måtte gå på bakrommet og gråte etter å ha snakket med deg. Faens drittfolk som er det første møtet hennes med arbeidslivet. Beklager, frøken, for at jeg ikke sa noe til kjerringa i køen foran meg. Angrer på det nå. Håper hun leser dette og føler seg som dritt Takk for meg Anonymkode: d8158...9ee 49 41 6
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #2 Skrevet 7. juli 2022 Hater sånne mennesker Anonymkode: fb567...569 12
Gjest Athena Catalina Skrevet 7. juli 2022 #3 Skrevet 7. juli 2022 Stakkars jente, det kvinnemennesket burde virkelig skjerpe seg. Jeg ville sagt noe til henne der og da og ikke skrive på KG.
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #4 Skrevet 7. juli 2022 Noen mennesker har noen tanker om seg selv som er helt utrolige. De fører til at man oppfører seg slik. Forkastelig. Det verste er at disse personene sjeldent har selvinnsikt nok til å noen gang se at de er noen rasshøl. Anonymkode: 53ee4...adf 4 1
MissPierce Skrevet 7. juli 2022 #5 Skrevet 7. juli 2022 Den dama hadde fått så øra flagra av meg 🤬🤬🤬 10 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #6 Skrevet 7. juli 2022 Hjelper neppe å skrive om det her. Hvorfor stod du ikke opp og forsvarte den stakkars jenta? Anonymkode: a96d5...1ab 23 1 6
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #7 Skrevet 7. juli 2022 Sånne folk er jævelige, selvutnevnte konger/dronninger med mangel på empati som tråkker på alle andre Anonymkode: ce1e5...666 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #8 Skrevet 7. juli 2022 Skal vel godt gjøres at kjærringa leser det her, ta det til lokalavisa. Og si i fra til direkte til dragen nestegang. Anonymkode: e909d...5a8 4
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #9 Skrevet 7. juli 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Som stod foran meg I køen og kjeftet høylytt på jenta i kassa fordi hun hadde slått inn én vare feil for deg så du måtte betale 12 kroner i stedet for 10. Jenta var 14 år gammel, noe hun påpekte da hun ønsket å få frem at hun var ny i jobben og ville hente en ansatt som kunne hjelpe hun litt. Og hva sier du da? "Da burde du kanskje ikke jobbe her". Hvordan er det mulig for et voksent menneske å snakke sånn til en 14 år gammel jente, som trolig har fått tilbud om ekstrajobb der i sommerferien? Du la ikke merke til det, trolig fordi du gir faen I alle andre enn deg selv, men jenta måtte gå på bakrommet og gråte etter å ha snakket med deg. Faens drittfolk som er det første møtet hennes med arbeidslivet. Beklager, frøken, for at jeg ikke sa noe til kjerringa i køen foran meg. Angrer på det nå. Håper hun leser dette og føler seg som dritt Takk for meg Anonymkode: d8158...9ee Hvorfor sa ikke du noe da? Er folk blitt så innmari tafatte at de ikke kan si noe på urettferdig behandling av andre? Geez!! Anonymkode: 1a35c...a84 10 1 4
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #10 Skrevet 7. juli 2022 14 åringer får egentlig ikke stå i kassa i butikker....... Men oppførselen til damen var uspiselig. Anonymkode: d22ef...d31 2 1 5
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #11 Skrevet 7. juli 2022 *Alle som har vært på normal i dag, klikker seg inn på tråden* Utrolig ekkel oppførsel av henne! Jeg synes at det er modig og tøft av 14-åringen, å prøve seg på jobb så tidlig! Og alle må jo være ny engang. Skikkelig ufyselig oppførsel, av sure dama. Anonymkode: ac2e3...ceb 3 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #12 Skrevet 7. juli 2022 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Hjelper neppe å skrive om det her. Hvorfor stod du ikke opp og forsvarte den stakkars jenta? Anonymkode: a96d5...1ab Nemlig. Lett å være tøff bak tastaturet Anonymkode: c9378...4ab 3 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #13 Skrevet 7. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): 14 åringer får egentlig ikke stå i kassa i butikker....... Men oppførselen til damen var uspiselig. Anonymkode: d22ef...d31 De fåt vel det, så lenge det ikke selges tobakk/alkohol? Anonymkode: 90ac6...f94 6 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #15 Skrevet 7. juli 2022 Hvorfor var det ingen der som tok den stakkars jenta i forsvar? Og hvorfor reagerer ts på KG men ikke på den butikken? Hadde jeg vært der ville jeg bedt den hurpa holde kjeft og lære seg folkeskikk. Anonymkode: 06f75...5a6 9
Nevrosererroser Skrevet 7. juli 2022 #16 Skrevet 7. juli 2022 En blir sjokkert når slikt skjer, jeg har selv vert den jenta i kassa som tasta inn feil eller ga tilbake feil vekslepenger og fikk høre det så det sang etter. Det er ikke bare-bare å summe seg og ta konfrontasjonen. Dere som er opptatt av å klandre TS for å ikke reagert, hjelper dere ungjenta nå selv mener dere? Jeg har sett mennesker med ordentlig ryggrad og masse bein i nesa fryse til når ting skjer. Fight, flight og fawn er alle helt normale reaksjoner og ingen av de er skammelige. Folk kan også ha ulike triggere. 8 1 4
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #17 Skrevet 7. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Karen-alarm. Anonymkode: aad5e...04b 😄 Anonymkode: 06f75...5a6
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #18 Skrevet 7. juli 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): 14 åringer får egentlig ikke stå i kassa i butikker....... Men oppførselen til damen var uspiselig. Anonymkode: d22ef...d31 Stemmer. Normalt må man være 15 år for å stå i en kasse og betjene kunder. Hvis du har fylt 13 år kan du utføre "lett" arbeid. Forutsatt at arbeidet er lett, kan du for eksempel ta jobb som avisbud eller utføre kontor- og butikkarbeid. Anonymkode: aaa33...c4f 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #19 Skrevet 7. juli 2022 Også får jeg pes her for at jeg ikke sa noe beklager så meget. Ikke alle er like tøffe i trynet irl. Men ja, som sagt, jeg angrer Anonymkode: d8158...9ee 5 5
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #20 Skrevet 7. juli 2022 Da jeg var 16 ble jeg kjeftet høylytt på av en mann. Jeg jobbet i kassa på plantasjen i 17 mai tider. Hun andre ansatte jeg sto med måtte hjelpe noen utenfor. Det var lange køer og folk var frustrerte. Pga stor pågang rakk vi ikke å pakke inn alle blomstene, så vi hadde satt opp et pakkebord for kundene. Dette skulle ikke denne mannen ha noe av, og sto og ropte til meg i godt 5 minutter. Kona bare sto der å så på. Samt de andre 50 personene i kø Jeg forstår virkelig ikke at noen oppfører seg sånn…. Joda, 17 mai kan være stress, kanskje man kom for sent pga køen, men da kunne man møtt opp tidligere eller dagen før. Jeg tror de er sure for noe annet og tar det ut over random andre. Men de er jo voksne mennesker, forstår ikke at de ikke eier et snev av sinne kontroll Anonymkode: fb567...569 4 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå