AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #1 Skrevet 7. juli 2022 Min mann har alvorlig kreftdiagnose med spredning, men man kan ikke se det på han. Han er i bra form for å være så syk, og tåler cellegiftbehandling veldig bra. Han kommer nok ikke til å leve så mange år med denne diagnosen, selv om han ser ut som sunnheten selv nå. I går fortalte han meg at han har fått flere tilbud fra damer om sengehygge og også tilbud om å bli kjærester med damer som vet at han har kreft, men som ikke kjenner han så godt at de vet at han er i forhold. Jeg tenker at kvinner må være desperate etter oppmerksomhet og sengekos, eller så ønsker de seg en partner for enhver pris, og bryr seg ikke om han er alvorlig syk og muligens kommer til å leve maks 5 år til. Jeg synes det er helt usmakelig og tror ikke de skjønner hva de begir seg ut på. Han har selvfølgelig sagt at han er i forhold når de har bydd seg frem, og da har noen blitt litt sure. Dette er damer han møter i festlige lag, kollegaer osv. Er damer så desperate at de vil ha menn som er alvorlig syke? Anonymkode: a469b...744
Gjest Warrior Skrevet 7. juli 2022 #2 Skrevet 7. juli 2022 (endret) Trist å høre at mannen din er syk. At noen gjør alt for å komme i et forhold er ikke noe nytt men det er ikke sikkert dette har noe med å være desperat å gjøre. Kun de det gjelder som kan svare på det. Men er man populær så er man populær uansett om en blir alvorlig syk eller noe annet som skjer. Jeg tenker hvorfor skulle ikke folk villet ha noen som er syk og synes personen er sexy likevel? Endret 7. juli 2022 av Warrior
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #3 Skrevet 7. juli 2022 Warrior skrev (Akkurat nå): At noen gjør alt for å komme i et forhold er ikke noe nytt men det er ikke sikkert dette har noe med å være desperat å gjøre. Kun de det gjelder som kan svare på det. Men er man populær så er man populær uansett om en blir alvorlig syk eller noe annet som skjer. Jeg tenker hvorfor skulle ikke folk villet ha noen som er syk og synes personen er sexy likevel? Jo absolutt, han er en sjarmerende mann og både menn og kvinner liker han, men når de dårlige dagene kommer med oppkast, diaré, smerter, nattevåk og et elendig humør på pasienten (som er forståelig pga kreft og medisiner som tukler med hjernen) så tror jeg det er mange som stikker. Det er knalltøft å være pårørende til sin kjære som er alvorlig syk. Det er vel fordi man ikke kan se det på han at han fortsatt har draget. Har en kompis i rullestol som er verdens herligste menneske, sjarmerende og søt og god, men det er ingen damer som byr seg frem til han på byen. Han sier selv han er "usynlig" og damer ser bare rullestolen og ikke han. Ts Anonymkode: a469b...744
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå