Gå til innhold

Hvor tidlig oppmøte før konsert?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Når bør man komme på konsert om konserten begynner 18?

Anonymkode: 988b5...1d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Kommer an på hvem som spiller og hvor man vil stå.. stor konsert med mange tusen og man vil ha bra plass, en times tid før. 

Anonymkode: 41c56...ab9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kommer an på hvem som spiller og hvor man vil stå.. stor konsert med mange tusen og man vil ha bra plass, en times tid før. 

Anonymkode: 41c56...ab9

Tix familie konsert.

Anonymkode: 988b5...1d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

Vanligvis er det jo et eller to oppvarmingsband før hovedbandet spiller. Selv pleier jeg å komme tidlig for å kunne stå lengst mulig fremme under konserten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Spiller Tix familiekonsert nå? Snakk om genial image-bygging. Drar han den ned på kne sjeiken vil beina dine spre som ekstranummer tro? 

Anonymkode: 17245...3cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AprilRyan

Hvis det er en familiekonsert så antar jeg at den begynner tidligere. Vet ikke om det er dørene som åpner 18 eller om konserten begynner 18. Noen ganger står det under arrangementet på facebook når bandene går på.

Jeg ville vært der 18 om Tix begynner å spille da, men hvis det er oppvarmingsband man ikke vil se så kan man også vente litt.

Jeg pleier å sjekke når dørene åpner og hvis det ikke står noe om når bandene går på så justerer jeg det etter om det er oppvarmingsband og etter hva jeg vil se. Ofte virker det som første band går på ca en time etter at dørene har åpnet, men ikke alltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...