AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #1 Skrevet 7. juli 2022 Behøver jeg å bytte stretch-bukse som er 2-3 cm for vid, men sitter perfekt ellers? Hva ville du gjort? Dette er en "high waist curve skinny jeans". Her har du linken til buksa https://cubus.com/no/p/high-waist-curve-skinny-jeans-svart-bukser-jeans-dameklar/7324173_F990 Anonymkode: c329f...a88
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #3 Skrevet 7. juli 2022 Ja jeg ville byttet. De utvider seg gjerne litt under bruk. Anonymkode: 92dab...99f
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #4 Skrevet 7. juli 2022 Ja ville definitivt byttet, de utvider seg veldig og vil snart henge. Kjøp de så trange som mulig er min erfaring Anonymkode: bfbca...537
MyMichelle Skrevet 7. juli 2022 #5 Skrevet 7. juli 2022 Når jeg kjøper jeans kjøper jeg de litt for trange rundt midjen. De jeg har utvider seg såpass ved bruk, at jeg måtte ha vasket de ofte for at de skulle passe. Mine er littegrann trangere enn vanlig når de er nyvasket. 1
MyMichelle Skrevet 7. juli 2022 #6 Skrevet 7. juli 2022 Men når det er den type jeans du beskriver, så går det jo an å bruke belte om den passer overalt ellers. Hvis jeg bruker slike litt for vide, blir det et lite gap bak etterhvert, og jeg må ha belte. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå