AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #1 Del Skrevet 7. juli 2022 Ganske sikker på at jeg hadde eggløsning på søndag/mandag. Siden dette har jeg følt meg øm og støl på nedre del av magen. Noen som har opplevd lignende? Skal ta celleprøve neste uke, regner med de tar en ekstra sjekk om det skulle være noe. Lurer likevel på om det er vanlig å kjenne seg slik etter eggløsning? Anonymkode: f7cd9...fed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erosrose Skrevet 7. juli 2022 #2 Del Skrevet 7. juli 2022 Jeg føler meg også sånn, har mye murringer å. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #3 Del Skrevet 7. juli 2022 Ekstra sjekk om det skulle være noe? Hva da tenker du på? De kan ikke se om du er gravid så tidlig. Egget er jo usynlig. Anonymkode: b2e6f...c83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #4 Del Skrevet 7. juli 2022 Kan være helt normalt ja. Jeg kan være uvel i flere dager i forbindelse med eggløsning. Anonymkode: 63614...0c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #5 Del Skrevet 7. juli 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ekstra sjekk om det skulle være noe? Hva da tenker du på? De kan ikke se om du er gravid så tidlig. Egget er jo usynlig. Anonymkode: b2e6f...c83 Tenkte på å sjekke om det var noe annet galt, vet jo aldri men en svulst eller noe 😂 Anonymkode: f7cd9...fed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #6 Del Skrevet 7. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Kan være helt normalt ja. Jeg kan være uvel i flere dager i forbindelse med eggløsning. Anonymkode: 63614...0c4 Mulig det er den berømte PMS? Aldri slitt med noe slikt, men man endrer seg sikkert med årene.. Anonymkode: f7cd9...fed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå