Gå til innhold

Hadde du stemt på Boris Johnson mot Jeremy Corbyn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde gjort det. Men nå slipper vi heldigvis å tenke på den problemstillingen her i Norge. Og britene slipper pest eller Kolera fremover. 

Anonymkode: d2098...d1e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja.

Det er pest vs kolera, men tulling med idiotsveis > antisemitt.

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke noe om Corbyn, men Boris er tidenes klovn. 

Anonymkode: 3e9dc...3c4

AnonymBruker
Skrevet

Nei!!!

Anonymkode: 84e12...93e

Gjest Paramount
Skrevet

Jeg liker Boris, det er synd når enda en kreativ og handlekraftig politiker blir erstattet med en handlingslammet byråkrat. Fester og sammenkomster i strid med koronatiltak, arrangert av en som selv er skeptisk til slike tiltak, er lettere å tilgi enn brudd på koronatiltak fra politikere som formaner og truer sine innbyggere til å følge tiltakene.

Skrevet

Ja faktisk. Boris er en klovn og det er jo faktisk delvis sånn han har kommet dit han har. Corbyn som PM hadde vært krise fra dag 1. Hans egne parlamentsmedlemmer kunne ikke fordra ham. 

Nå er imidlertid Corbyn historie og det siste UK trenger er en ny toryregjering.  

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

MSM med sitt venstrevridde formål har nådd fram med å mobbe nok en konservativ politiker som klovn. 

Her er den offisielle listen med tabber, som har liten konsekvens for landets innbyggere, men som gjør at vi kan le og riste på hodet av personen Boris Johnson:

https://www.nrk.no/urix/skandalene-som-felte-boris-johnson-1.16030183

Jeg vil mye heller ha en ekte klovn som leder, en som gjør alt han kan for sitt eget land og innbyggere, enn politikere som bevisst svikter sine egne ved å avstå naturressurser til utlandet bak befolkningens rygg. 

Anonymkode: 0456a...1e6

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Corbyn.

Anonymkode: ce368...2f3

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

MSM med sitt venstrevridde formål har nådd fram med å mobbe nok en konservativ politiker som klovn. 

Her er den offisielle listen med tabber, som har liten konsekvens for landets innbyggere, men som gjør at vi kan le og riste på hodet av personen Boris Johnson:

Jeg vil mye heller ha en ekte klovn som leder, en som gjør alt han kan for sitt eget land og innbyggere, enn politikere som bevisst svikter sine egne ved å avstå naturressurser til utlandet bak befolkningens rygg. 

Helt enig!☝️👍

AnonymBruker
Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

Borris tenkte kun på seg selv og sa hva som helst for å makt. Han var ikke engang for Brexit før han så at det kunne gjøre han til statsminister. 

Anonymkode: 2cc09...bc2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Borris tenkte kun på seg selv og sa hva som helst for å makt. Han var ikke engang for Brexit før han så at det kunne gjøre han til statsminister. 

Anonymkode: 2cc09...bc2

Helt riktig !     En maktsyk tulling.  Samme som Trump. men ikke fullt så sprø.

Anonymkode: 600e7...c78

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Helt riktig !     En maktsyk tulling.  Samme som Trump. men ikke fullt så sprø.

Anonymkode: 600e7...c78    

Jeg tror at dette gjelder for de aller, aller fleste politikere på dette nivået...         

Anonymkode: 7053f...18b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...