AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #1 Skrevet 7. juli 2022 Jeg hadde gjort det. Men nå slipper vi heldigvis å tenke på den problemstillingen her i Norge. Og britene slipper pest eller Kolera fremover. Anonymkode: d2098...d1e
Entern Skrevet 7. juli 2022 #2 Skrevet 7. juli 2022 Ja. Det er pest vs kolera, men tulling med idiotsveis > antisemitt.
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #3 Skrevet 7. juli 2022 Vet ikke noe om Corbyn, men Boris er tidenes klovn. Anonymkode: 3e9dc...3c4
Gjest Paramount Skrevet 7. juli 2022 #5 Skrevet 7. juli 2022 Jeg liker Boris, det er synd når enda en kreativ og handlekraftig politiker blir erstattet med en handlingslammet byråkrat. Fester og sammenkomster i strid med koronatiltak, arrangert av en som selv er skeptisk til slike tiltak, er lettere å tilgi enn brudd på koronatiltak fra politikere som formaner og truer sine innbyggere til å følge tiltakene.
Tomas77 Skrevet 7. juli 2022 #6 Skrevet 7. juli 2022 Ja faktisk. Boris er en klovn og det er jo faktisk delvis sånn han har kommet dit han har. Corbyn som PM hadde vært krise fra dag 1. Hans egne parlamentsmedlemmer kunne ikke fordra ham. Nå er imidlertid Corbyn historie og det siste UK trenger er en ny toryregjering. 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #7 Skrevet 7. juli 2022 MSM med sitt venstrevridde formål har nådd fram med å mobbe nok en konservativ politiker som klovn. Her er den offisielle listen med tabber, som har liten konsekvens for landets innbyggere, men som gjør at vi kan le og riste på hodet av personen Boris Johnson: https://www.nrk.no/urix/skandalene-som-felte-boris-johnson-1.16030183 Jeg vil mye heller ha en ekte klovn som leder, en som gjør alt han kan for sitt eget land og innbyggere, enn politikere som bevisst svikter sine egne ved å avstå naturressurser til utlandet bak befolkningens rygg. Anonymkode: 0456a...1e6 1
Entern Skrevet 8. juli 2022 #9 Skrevet 8. juli 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): MSM med sitt venstrevridde formål har nådd fram med å mobbe nok en konservativ politiker som klovn. Her er den offisielle listen med tabber, som har liten konsekvens for landets innbyggere, men som gjør at vi kan le og riste på hodet av personen Boris Johnson: https://www.nrk.no/urix/skandalene-som-felte-boris-johnson-1.16030183 Jeg vil mye heller ha en ekte klovn som leder, en som gjør alt han kan for sitt eget land og innbyggere, enn politikere som bevisst svikter sine egne ved å avstå naturressurser til utlandet bak befolkningens rygg. Anonymkode: 0456a...1e6 Helt enig!☝️👍
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #10 Skrevet 8. juli 2022 12 hours ago, AnonymBruker said: MSM med sitt venstrevridde formål har nådd fram med å mobbe nok en konservativ politiker som klovn. Her er den offisielle listen med tabber, som har liten konsekvens for landets innbyggere, men som gjør at vi kan le og riste på hodet av personen Boris Johnson: https://www.nrk.no/urix/skandalene-som-felte-boris-johnson-1.16030183 Jeg vil mye heller ha en ekte klovn som leder, en som gjør alt han kan for sitt eget land og innbyggere, enn politikere som bevisst svikter sine egne ved å avstå naturressurser til utlandet bak befolkningens rygg. Anonymkode: 0456a...1e6 Borris tenkte kun på seg selv og sa hva som helst for å makt. Han var ikke engang for Brexit før han så at det kunne gjøre han til statsminister. Anonymkode: 2cc09...bc2 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #11 Skrevet 8. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Borris tenkte kun på seg selv og sa hva som helst for å makt. Han var ikke engang for Brexit før han så at det kunne gjøre han til statsminister. Anonymkode: 2cc09...bc2 Helt riktig ! En maktsyk tulling. Samme som Trump. men ikke fullt så sprø. Anonymkode: 600e7...c78
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #12 Skrevet 8. juli 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Helt riktig ! En maktsyk tulling. Samme som Trump. men ikke fullt så sprø. Anonymkode: 600e7...c78 Jeg tror at dette gjelder for de aller, aller fleste politikere på dette nivået... Anonymkode: 7053f...18b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå