Nailpolish4life Skrevet 7. juli 2022 #1 Del Skrevet 7. juli 2022 (endret) Vi Kvinner og neglelakk er et kjent tema men jeg ser sjeldent sorte/svarte negler blant bekjente/venniner, jeg har selvsagt brukt rosa neglelakk før jeg antar at det er rett og slett smak og behag?, jeg kan variere mellom sort/svart og hvit og sølv men det rare er at jeg lakker alltid tåneglene rosa men ikke fingerneglene. Endret 7. juli 2022 av Nailpolish4life Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #2 Del Skrevet 7. juli 2022 Svart neglelakk kan være font hvis den er pent påført. Men altfor ofte er dem påført klønete på korte negler, og signaliserer «tenåring med angst». Anonymkode: 46054...6ba 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #3 Del Skrevet 7. juli 2022 Er vel fordi man ser død ut med svarte negler. Anonymkode: 156e3...1aa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #4 Del Skrevet 7. juli 2022 Så utrolig mye penere med rosa. Svart synes jeg er direkte stygt. Anonymkode: 3a5f3...d29 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #5 Del Skrevet 7. juli 2022 Jeg tror det er fordi rød og rosa er mer varme farger. Det er ihvertfall farger som er behagelig å se på. Anonymkode: e86d9...a3b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nailpolish4life Skrevet 7. juli 2022 Forfatter #6 Del Skrevet 7. juli 2022 (endret) AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Så utrolig mye penere med rosa. Svart synes jeg er direkte stygt. Anonymkode: 3a5f3...d29 Endret 7. juli 2022 av Nailpolish4life Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nailpolish4life Skrevet 7. juli 2022 Forfatter #7 Del Skrevet 7. juli 2022 (endret) AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg tror det er fordi rød og rosa er mer varme farger. Det er ihvertfall farger som er behagelig å se på. Anonymkode: e86d9...a3b Endret 7. juli 2022 av Nailpolish4life 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #8 Del Skrevet 7. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg tror det er fordi rød og rosa er mer varme farger. Det er ihvertfall farger som er behagelig å se på. Anonymkode: e86d9...a3b Men personlig foretrekker jeg å bruke beige, lysbrun og det som ofte kalles "nude" toner. Anonymkode: e86d9...a3b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nailpolish4life Skrevet 7. juli 2022 Forfatter #9 Del Skrevet 7. juli 2022 (endret) AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Er vel fordi man ser død ut med svarte negler. Anonymkode: 156e3...1aa Endret 7. juli 2022 av Nailpolish4life Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nailpolish4life Skrevet 7. juli 2022 Forfatter #10 Del Skrevet 7. juli 2022 (endret) AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Svart neglelakk kan være font hvis den er pent påført. Men altfor ofte er dem påført klønete på korte negler, og signaliserer «tenåring med angst». Anonymkode: 46054...6ba Endret 7. juli 2022 av Nailpolish4life rart og kommentere alle svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bålkaffe Skrevet 7. juli 2022 #11 Del Skrevet 7. juli 2022 Jeg har forsøkt å finne sort neglelakk som kan påføres fint, men hver eneste en jeg har funnet gir meg striper, kladder eller er helt umulig å påføre fint på neglene. Med rosa og rød neglelakk er det enklere å fikse på små skjønnhetsfeil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nailpolish4life Skrevet 7. juli 2022 Forfatter #12 Del Skrevet 7. juli 2022 (endret) Bålkaffe skrev (6 minutter siden): Jeg har forsøkt å finne sort neglelakk som kan påføres fint, men hver eneste en jeg har funnet gir meg striper, kladder eller er helt umulig å påføre fint på neglene. Med rosa og rød neglelakk er det enklere å fikse på små skjønnhetsfeil. Endret 7. juli 2022 av Nailpolish4life Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bålkaffe Skrevet 7. juli 2022 #13 Del Skrevet 7. juli 2022 Nailpolish4life skrev (Akkurat nå): MEN det som er rart er at jeg liker og lakke tåneglene rosa men IKKE fingerneglene rart men det funker Hvorfor svarer du eksakt det samme til alle som svarer i denne tråden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #14 Del Skrevet 7. juli 2022 Bålkaffe skrev (Akkurat nå): Jeg har forsøkt å finne sort neglelakk som kan påføres fint, men hver eneste en jeg har funnet gir meg striper, kladder eller er helt umulig å påføre fint på neglene. Med rosa og rød neglelakk er det enklere å fikse på små skjønnhetsfeil. Da vil jeg våge meg til å anbefale å tynne den ut. Jeg bruker neglelakktynner som jeg kjøpte på Kicks. Det blir litt lenger tørketid, men den flyter bedre utover. Det har og reddet noen gamle som er blitt seig. Anonymkode: e86d9...a3b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nailpolish4life Skrevet 7. juli 2022 Forfatter #15 Del Skrevet 7. juli 2022 (endret) Bålkaffe skrev (5 minutter siden): Hvorfor svarer du eksakt det samme til alle som svarer i denne tråden? er vel bare jeg som er rar. Endret 7. juli 2022 av Nailpolish4life Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #16 Del Skrevet 7. juli 2022 2 hours ago, Bålkaffe said: Hvorfor svarer du eksakt det samme til alle som svarer i denne tråden? Og nå får vi aldri vite hva hun svarte noen av oss 😅 Anonymkode: 156e3...1aa 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bålkaffe Skrevet 7. juli 2022 #17 Del Skrevet 7. juli 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Og nå får vi aldri vite hva hun svarte noen av oss 😅 Anonymkode: 156e3...1aa Hvis du ser på innlegget hvor jeg spurte henne, så er teksten hennes der enda, ihvertfall for meg. Og alle innleggene var sånn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #18 Del Skrevet 7. juli 2022 Men nå venter vi bare på kommentarene om at neglelakk er uhygenisk, så kommer det noen at det ser Harry ut. Så har vi det gående. Anonymkode: e86d9...a3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #19 Del Skrevet 7. juli 2022 Svart neglelakk signaliserer psykisk syk Anonymkode: a1801...663 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #20 Del Skrevet 7. juli 2022 Personlig kler jeg ikke svart neglelakk så godt. I tillegg gir det meg assosiasjoner til emo og goth, som var populært da jeg var tenåring. Synes også mørk neglelakk ofte er verre å fjerne enn lysere farger. Anonymkode: 9662a...fbd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå