MuffinStud Skrevet 7. juli 2022 #21 Skrevet 7. juli 2022 51 minutter siden, Snok1 said: Dette åpner for en interessant debatt -som handler om lovanvendelse og ikke om lover som sådan. Siden dette ikke er relevant for denne tråden, foreslår jeg at du oppretter en egen tråd. Jeg deltar gjerne, og kanskje er vi også ganske enige. Mja. Lovanvendelse er vel forsåvidt det viktigste i og med at tråden tar for seg det praktiske spørsmålet hvorvidt kvinner fritt kan sende penisbilder. Men slik jeg ser det hadde det trengt større utslag for å være relevant. Med mindre man tror at kvinner som har blitt dømt for promillekjøring selv føler at det er "fritt frem for promillekjøring fordi vi kvinner slipper unna", så er undersøkelsen ikke relevant for hvorvidt kvinner har grunn til å tro at de fritt kan sende penisbilder. Effekten er for liten.
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #22 Skrevet 7. juli 2022 Du skal ikke sende nakenbilder av andre mot deres vilje, det er ulovlig det også ja! Anonymkode: 75a84...b6f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå