TacoTore Skrevet 7. juli 2022 #1 Del Skrevet 7. juli 2022 Så dette er scenarioet vi er i. Du ligger i senga eller annen egnet installasjon... Sammen med kjæresten, en ONS, kompis eller bestefaren din for den del... Men så kommer iPhonen til DEN sangen som får deg til å kle på deg og gå... Hvilken låt er det? For meg er det alt som har Staysman i seg. Hater han tullingen utrolig mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. juli 2022 #2 Del Skrevet 7. juli 2022 Tix Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supermassive Skrevet 7. juli 2022 #3 Del Skrevet 7. juli 2022 Jazz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 7. juli 2022 #4 Del Skrevet 7. juli 2022 (endret) Alt av Staysman og danseband musikk. Og denne Endret 8. juli 2022 av Athena Catalina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 7. juli 2022 #5 Del Skrevet 7. juli 2022 Postgirobygget 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 7. juli 2022 #6 Del Skrevet 7. juli 2022 Jeg har også Postgirobygget veldig, veldig høyt oppe. Alt i technoland. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElectricScum Skrevet 7. juli 2022 #7 Del Skrevet 7. juli 2022 Det er dessverre altfor mye å velge mellom. Men gla'sanger som Walking on Sunshine En Solskinnsdag eller Don't Worry Be Happy er moodkillers uansett setting. Må ikke ligge i senga, for å si det sånn. Såkalte Girl Power-sanger av sorten I Will Survive og It's Raining Men får det også til å velte seg i magesekken. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 7. juli 2022 #8 Del Skrevet 7. juli 2022 Jazz og danseband, eller mambo no 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. juli 2022 #9 Del Skrevet 7. juli 2022 lurven skrev (42 minutter siden): Jazz og danseband, eller mambo no 5 What?! Trodde du var helt Tina in the sun og Mary all night long😂😂😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 7. juli 2022 #10 Del Skrevet 7. juli 2022 (endret) Bjørn Eidsvåg og Kurt Nilsen, få personer kan få meg til å heller ønske kvele ut noen enn å ha sex lik de to kan. Endret 7. juli 2022 av TheHairyToothfairy 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MapleSirup Skrevet 7. juli 2022 #11 Del Skrevet 7. juli 2022 You raise me up, teddybears og Postgirobygget. Og de harry trønderne, DDE? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 7. juli 2022 #12 Del Skrevet 7. juli 2022 Frøkenfryden skrev (26 minutter siden): What?! Trodde du var helt Tina in the sun og Mary all night long😂😂😂 Ikke helt😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 7. juli 2022 #13 Del Skrevet 7. juli 2022 Alt av metal, uff. Justin Biebers baby baby hadde også vært ganske turn off Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. juli 2022 #14 Del Skrevet 7. juli 2022 "Min kjæreste" og meg hadde klart å lage akkurat passe søt musikk sammen, så allerede eksisterende musikk hadde blitt unødvendig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 7. juli 2022 #15 Del Skrevet 7. juli 2022 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): "Min kjæreste" og meg hadde klart å lage akkurat passe søt musikk sammen, så allerede eksisterende musikk hadde blitt unødvendig. Ikke Bieber engang?:p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Basseboy Skrevet 7. juli 2022 #16 Del Skrevet 7. juli 2022 Kpop, får sure oppstøt så fort jeg hører noe av det, håper trenden dør om ikke alt for lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 7. juli 2022 #17 Del Skrevet 7. juli 2022 Basseboy skrev (13 minutter siden): Kpop, får sure oppstøt så fort jeg hører noe av det, håper trenden dør om ikke alt for lenge Kpop trenden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Basseboy Skrevet 7. juli 2022 #18 Del Skrevet 7. juli 2022 37 minutter siden, Cid said: Kpop trenden? Ja, har vært ganger jeg har sittet på buss eller trikk og plutselig begynner noen jenter i 20-årene å spille sånn kopp musikk på telefonen med høyttaler. Ikke bare er det ikke å måtte høre på musikken til folk på offentlig transport, men noe så jævlig som kpop? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppgitt78 Skrevet 7. juli 2022 #19 Del Skrevet 7. juli 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 7. juli 2022 #20 Del Skrevet 7. juli 2022 Basseboy skrev (1 time siden): Ja, har vært ganger jeg har sittet på buss eller trikk og plutselig begynner noen jenter i 20-årene å spille sånn kopp musikk på telefonen med høyttaler. Ikke bare er det ikke å måtte høre på musikken til folk på offentlig transport, men noe så jævlig som kpop? Hva er din mening om Jpop? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå