TacoTore Skrevet 7. juli 2022 #1 Skrevet 7. juli 2022 Så dette er scenarioet vi er i. Du ligger i senga eller annen egnet installasjon... Sammen med kjæresten, en ONS, kompis eller bestefaren din for den del... Men så kommer iPhonen til DEN sangen som får deg til å kle på deg og gå... Hvilken låt er det? For meg er det alt som har Staysman i seg. Hater han tullingen utrolig mye.
Gjest Athena Catalina Skrevet 7. juli 2022 #4 Skrevet 7. juli 2022 (endret) Alt av Staysman og danseband musikk. Og denne Endret 8. juli 2022 av Athena Catalina
AprilLudgate Skrevet 7. juli 2022 #6 Skrevet 7. juli 2022 Jeg har også Postgirobygget veldig, veldig høyt oppe. Alt i technoland. 3
ElectricScum Skrevet 7. juli 2022 #7 Skrevet 7. juli 2022 Det er dessverre altfor mye å velge mellom. Men gla'sanger som Walking on Sunshine En Solskinnsdag eller Don't Worry Be Happy er moodkillers uansett setting. Må ikke ligge i senga, for å si det sånn. Såkalte Girl Power-sanger av sorten I Will Survive og It's Raining Men får det også til å velte seg i magesekken. 1
Frøkenfryden Skrevet 7. juli 2022 #9 Skrevet 7. juli 2022 lurven skrev (42 minutter siden): Jazz og danseband, eller mambo no 5 What?! Trodde du var helt Tina in the sun og Mary all night long😂😂😂 1
TheHairyToothfairy Skrevet 7. juli 2022 #10 Skrevet 7. juli 2022 (endret) Bjørn Eidsvåg og Kurt Nilsen, få personer kan få meg til å heller ønske kvele ut noen enn å ha sex lik de to kan. Endret 7. juli 2022 av TheHairyToothfairy 2
MapleSirup Skrevet 7. juli 2022 #11 Skrevet 7. juli 2022 You raise me up, teddybears og Postgirobygget. Og de harry trønderne, DDE? 2
Gjest lurven Skrevet 7. juli 2022 #12 Skrevet 7. juli 2022 Frøkenfryden skrev (26 minutter siden): What?! Trodde du var helt Tina in the sun og Mary all night long😂😂😂 Ikke helt😄
Gjest Cid Skrevet 7. juli 2022 #13 Skrevet 7. juli 2022 Alt av metal, uff. Justin Biebers baby baby hadde også vært ganske turn off
Hoppetaujenta Skrevet 7. juli 2022 #14 Skrevet 7. juli 2022 "Min kjæreste" og meg hadde klart å lage akkurat passe søt musikk sammen, så allerede eksisterende musikk hadde blitt unødvendig. 1
Gjest Cid Skrevet 7. juli 2022 #15 Skrevet 7. juli 2022 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): "Min kjæreste" og meg hadde klart å lage akkurat passe søt musikk sammen, så allerede eksisterende musikk hadde blitt unødvendig. Ikke Bieber engang?:p
Basseboy Skrevet 7. juli 2022 #16 Skrevet 7. juli 2022 Kpop, får sure oppstøt så fort jeg hører noe av det, håper trenden dør om ikke alt for lenge
Gjest Cid Skrevet 7. juli 2022 #17 Skrevet 7. juli 2022 Basseboy skrev (13 minutter siden): Kpop, får sure oppstøt så fort jeg hører noe av det, håper trenden dør om ikke alt for lenge Kpop trenden?
Basseboy Skrevet 7. juli 2022 #18 Skrevet 7. juli 2022 37 minutter siden, Cid said: Kpop trenden? Ja, har vært ganger jeg har sittet på buss eller trikk og plutselig begynner noen jenter i 20-årene å spille sånn kopp musikk på telefonen med høyttaler. Ikke bare er det ikke å måtte høre på musikken til folk på offentlig transport, men noe så jævlig som kpop?
Entern Skrevet 7. juli 2022 #20 Skrevet 7. juli 2022 Basseboy skrev (1 time siden): Ja, har vært ganger jeg har sittet på buss eller trikk og plutselig begynner noen jenter i 20-årene å spille sånn kopp musikk på telefonen med høyttaler. Ikke bare er det ikke å måtte høre på musikken til folk på offentlig transport, men noe så jævlig som kpop? Hva er din mening om Jpop?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå