Gjest Kinga Skrevet 19. oktober 2002 #1 Skrevet 19. oktober 2002 Grubler litt over forskjellge kriser for tiden. I den anledning kom jeg over dette på nettet: http://www.lydbokforlaget.no/lyd/8242109184.mp3 Hvilken krise er du inne i?
Gjest Missuganda Skrevet 19. oktober 2002 #2 Skrevet 19. oktober 2002 Stakkar Vibeke. Håper det går over.
Gjest Kinga Skrevet 19. oktober 2002 #3 Skrevet 19. oktober 2002 Me 2, Miss! Kriser er slitsomt! Ihvertfall når den ene avløser den andre. Hvem er, med hånden på hjertet, ikke inne i en krise nå for tiden? Vibeke :-?
Majken Skrevet 19. oktober 2002 #4 Skrevet 19. oktober 2002 Jeg er forøvrig inne i "er-snart-23-år-gammel,-har-ikke-noe-ordentlig-liv,-alle-vennene-mine-har-jobb-mann/samboer-og-hus,-vet ikke-hva-jeg-skal-gjøre-eller-hva-jeg-vil,-livet-er-et-svart-hull,-livet-kommer-til-å-gå-fra-meg,-og-jeg-kommer-til-å-dø-ensom-og-alene"-krisen. Flere?
Gjest Zalomine Skrevet 19. oktober 2002 #5 Skrevet 19. oktober 2002 Jeg er mer inn i "jeg har blitt 23 år, jeg er ferdig utdannet, og jeg har ikke fått en jobb"-krisen, som preges av drømmer om en baby, men "fornuftige tanker" om at først må jeg ha en jobb. Penger er nødvendig, for øyeblikket er kontoen tom. Dessuten har vi ikke vært sammen legne nok, og alle sånne "fornuftige" tanker. Jeg vil bare ha en baby. Kanskje det heller er en "ønsker meg en baby"-krise jeg er i?
Gjest Sondra Skrevet 19. oktober 2002 #6 Skrevet 19. oktober 2002 - Jeg er mer inne i den "har -lyst- å- lyge-på- alderen-krise" OG "hvorfor-er-det-bare-sosiale-tapere-av-enslige-menn-på-kontaktannonser-krise"..........men har fortsatt gnist!!! yeah,yeah.........
Gjest doriansen Skrevet 19. oktober 2002 #7 Skrevet 19. oktober 2002 (Eller burde jeg kanskje ikke le??) Jeg er vel inne i en nerder-altfor-mye-og-vet-ikke-helt-åssen-jeg-skal-lære-meg-å-jobbe-mindre-krise. Kort sagt er livet omtrent slik: Profesjonelt: Juhuuuu!!! Jippi! Konge! Morro! Økonomisk: vi nevner ingenting på dette punktet Sosialt: Æh...hva betyr det ordet igjen? Med IT-bransjen på vei opp igjen ser det ut til at punkt 2 kan bedre seg, men punkt 3 er jeg ikke helt sikker på hva jeg skal gjøre med... Åssen krise er du inne i, Vibeke? Fint bilde, forressten dorian
Tirill Skrevet 19. oktober 2002 #8 Skrevet 19. oktober 2002 huff det må være akk å bære krisen... ikke noe er bra nok krisen... Og vet ikke hva jeg skal gjøre med det krisen...
Gjest Anonymous Skrevet 19. oktober 2002 #9 Skrevet 19. oktober 2002 Ja, jeg, Majken!!!!!! *rekker opp to hender*
Gjest care Skrevet 19. oktober 2002 #10 Skrevet 19. oktober 2002 Kriser....hmm...må tenke litt............... :-?
Gjest Arwen* Skrevet 19. oktober 2002 #11 Skrevet 19. oktober 2002 *ler* Jeg kan skilte med opptil flere kriser. 1. "Hvorfor glemmer jeg ham ikke"-krisen 2. "Hva er det jeg prøver å fortrenge ved å prøve å rekke alt jeg ikke trenger"-krisen 3. "Jeg har det fantastisk - og kjeder livet av meg samtidig"-krisen ... blant annet!
Gjest Kinga Skrevet 19. oktober 2002 #12 Skrevet 19. oktober 2002 Dorian (og dere andre): Akkurat nå er det litt kritisk fordi jeg ikke kan finne navnet på krisen jeg er inne i - det er derfor jeg henvender meg til dere kloke KG-hoder. Nei, fra spøk til revolver (det er alvorlig at dere er kloke altså!): Føler meg litt rar for tiden, vet ikke helt hva det er... Men det er noe, må bare finne utav hva det er... Åssen krise vil man kalle det? Vibeke
Gjest Janna Skrevet 19. oktober 2002 #13 Skrevet 19. oktober 2002 "Jeg-vet-ikke-hva-det-er, men-noe-er-det"-krisen kanskje?? Har den mange ganger jeg, hvis jeg er stressa Man klarer ikke helt å sette fingeren på det; eller man tør ikke fordi man vet at det medfører for mye tankearbeid i etterkant. Jaja. Lykke til med livet alle sammen
Gjest Kinga Skrevet 19. oktober 2002 #14 Skrevet 19. oktober 2002 Kanskje det, Vinga, kanskje det! Mange fine kriser nevnt her altså, men jeg føler likevel ikke at noen av dem passer helt til det jeg er inne i. Og jeg skal love deg jeg allerede har tenkt mye i forkant - alt det mitt blonde hode kan makte. Innimellom må jeg bare ta pauser fra all tenkingen. Vet ikke helt om hårfargen er ansvarlig for det, eller om det rett og slett er det at jeg føler meg enda rarere jo mer jeg tenker. Vibeke
Gjest dr. ian Skrevet 19. oktober 2002 #15 Skrevet 19. oktober 2002 Jeg tror rett og slett du tenker for mye, Vibeke. Har du prøvd barbering eller noe annet som får deg til å tenke mindre? dorian
Gjest Kinga Skrevet 19. oktober 2002 #16 Skrevet 19. oktober 2002 Snodig du skulle nevne det, Dorian. Jeg var hos frisøren i går (klippet meg bare til halvlangt) og tok leggene nå i sted. Føler meg bedre allerede!
Gjest dr. ian Skrevet 19. oktober 2002 #17 Skrevet 19. oktober 2002 Jajamenn! Av å til er'e så deilig å bare HJELPE folk, assa dorian - psykiatrisk hjelp 50 øre
Gjest Hilde Skrevet 19. oktober 2002 #18 Skrevet 19. oktober 2002 For øyeblikket så er jeg i liten personlig "krise" - jeg kuttet ut røyken for en uke siden og må si at ting går litt opp og ned her nå, ja. Men uansett - det var ikke så vanskelig som jeg trodde det skulle være - og jeg vet med meg selv at det kan bare gå EN vei, nå - oppover. Mitt nye liv som ikke-røker har begynt og jeg gleder meg til å nyte det ! Ellers så er jeg nok desverre en "bekymrer" av de store - i kveld så bekymrer jeg meg for min eldste sønn som er på fest - herremin, jeg trodde aldri at jeg skulle bli en sånn en hønemor.
Gjest dr. ian Skrevet 19. oktober 2002 #19 Skrevet 19. oktober 2002 Men for å være litt alvorlig: Hvorfor logger du deg ikke bare ut og poster et spørsmål som anonym gjest? På den måten kan du dra nytte av dette forumets evne til å komme med løsninger uten å skade bildet vi alle har av Vibeke som supersmart og uovervinnelig? :blunke: Vet at flere benytter seg av dette for å løse problemer som blir for personlige. dorian
Gjest Kinga Skrevet 19. oktober 2002 #20 Skrevet 19. oktober 2002 En stund vurderte jeg faktisk å spare til langt hår på leggene, fordi det er så innmari kaldt her for tiden. Nå har jeg måttet jeg ofre varme for psykisk ro. Takker Gillette for uvurderlig hjelp, samt Dorian for enorm innsikt og støtte. Ærbødigst Vibeke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå