Gå til innhold

Hvilken håndstøvsuger uten ledning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger en litt hendig og god støvsuger uten ledning. Dyson blir for kostbart. Prøvde Miele sin, den likte jeg.

Anbefaler?

AnonymBruker
Skrevet
miamiamia skrev (18 timer siden):

Jeg trenger en litt hendig og god støvsuger uten ledning. Dyson blir for kostbart. Prøvde Miele sin, den likte jeg.

Anbefaler?

Det samme lurer jeg også på 😘

Anonymkode: 6a985...680

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har elecrolux sin og er veldig fornøyd. Jeg har dyr, og den kom med et eget munnstykke som er genial for å fjerne dyrehår. Så tenk over hvilke behov dere har. Batteritid varierer også, så om det skal være hovedstøvsuger ville jeg sørget for en med god batteritid, eller en som det ikke tar lang tid å lade opp.

Anonymkode: a4a8d...eec

AnonymBruker
Skrevet
miamiamia skrev (22 timer siden):

Anbefaler?

Kun Dyson som er brukendes. Dyr i innkjøp. Men i motsetning til mange andre modeller kan du enkelt kjøpe nytt batteri når det blir dårlig. Enkelt å klikke på plass. De andre billige modellene er jalla-kvalitet. 

Anonymkode: 357b2...3cc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg prøvde en dyr phillips som kostet 7500. Brukte tre ganger så lang tid som med en vanlig støvsuger, uten et godt resultat. Ødela noe på den, og det endre med at jeg kastet den i stedet for å spandere 1800kr på reperasjon🙈🙈🙈

Anonymkode: f9233...70a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg har elecrolux sin og er veldig fornøyd. Jeg har dyr, og den kom med et eget munnstykke som er genial for å fjerne dyrehår. Så tenk over hvilke behov dere har. Batteritid varierer også, så om det skal være hovedstøvsuger ville jeg sørget for en med god batteritid, eller en som det ikke tar lang tid å lade opp.

Anonymkode: a4a8d...eec

Link?

Anonymkode: 36a91...00a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...