AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #1 Del Skrevet 7. juli 2022 På tirsdag rundt kl 22 åpnet jeg en kartong med fløte...spiste med jordbær og glemte å legge den tilbake i kjøleskapet. Når jeg våknet i går lå den fortsatt på kjøkkenbenken. (Stått i romtemp i ca 10 timer) Jeg la den tilbake i kjøleskapet. Nå har den ligget i kjøleskapet mer enn 24 timer. Kan jeg spise den eller er den ødelagt? Anonymkode: a58e1...fda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minime94 Skrevet 7. juli 2022 #2 Del Skrevet 7. juli 2022 Lukt og smak. Eventuelt hell litt ut for å se om den har skilt seg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summeer Skrevet 7. juli 2022 #3 Del Skrevet 7. juli 2022 Lukt på den. Jeg ville nok tenkt den er ok å varmebehandle om den ikke er helt sur, og så kjøpt en ny til å bruke "rå". Fløte kan fryses, så frys den evt i isbitform så kan den brukes i saus og suppe senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #4 Del Skrevet 7. juli 2022 Jepp, lukt og smak. Anonymkode: 1b70a...de7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #5 Del Skrevet 7. juli 2022 Bruk den til vafler Anonymkode: faf15...bc0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå