AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #1 Skrevet 7. juli 2022 Kjæresten min har hatt seg et par ganger i fylla med samme dame, og hun som han var med er min rake motsetning når det gjelder kropp/ utseende. Dette er noen måneder siden, og hun har flyttet bort med sin mann og kjæresten min og hun har ikke kontakt lengre. De 7 årene jeg og han har vært sammen har han alltid sagt at han tenner på meg fordi han liker kroppen min, og har aldri hatt så fantastisk sex med noen før som med meg, og så er han utro med ei som er 25 cm lavere og 40 kg tyngre?? Han kan ikke svare meg på det, men da tolker jeg det som om at han egentlig bare vil tømme seg, og at det ikke er så nøye hvordan damene ser ut eller personlighet. Egentlig har jeg bare vært en tømmestasjon for han i disse årene? Noen som har noen synspunkter? 😥 Anonymkode: 9d67c...dc6
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #3 Skrevet 7. juli 2022 Det er vel ikke så ofte at alle en person har ligget med ser helt like ut? Anonymkode: 7a829...f1d 8 6
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #4 Skrevet 7. juli 2022 Spiller det noen rolle hvordan hun så ut! Han var utro, hans ansvar. Anonymkode: 14cdc...d91 16 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #5 Skrevet 7. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er vel ikke så ofte at alle en person har ligget med ser helt like ut? Anonymkode: 7a829...f1d Nei selvfølgelig ikke, og jeg vet jo at kjæresten min har vært med mange damer tidligere som har hatt ulik utseende og vektklasser. Han var utro mens vi var borte fra hverandre én måned. Ts Anonymkode: 9d67c...dc6
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #6 Skrevet 7. juli 2022 Er utrolig hva enkelte mannfolk får seg til å være utro med. Han jeg var sammen med for en del år tilbake hadde også hatt seg med et par stykker som så langt dårligere ut enn meg. Har nok mer med spenningen rundt det å være utro å gjøre enn utseende. Anonymkode: 41210...154 3
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #7 Skrevet 7. juli 2022 Har konkludert med at når mange er utro så er det fordi de er kåte og trenger noen å ha sex med, og da tar de det første tilgjengelige. Tror faktisk han fant henne tiltrekkende og muligens likte henne litt. Ts Anonymkode: 9d67c...dc6
Snok1 Skrevet 7. juli 2022 #8 Skrevet 7. juli 2022 At han tenner på kroppen din betyr ikke at han BARE tenner på kroppen din. 13 4
Snok1 Skrevet 7. juli 2022 #9 Skrevet 7. juli 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er utrolig hva enkelte mannfolk får seg til å være utro med. Han jeg var sammen med for en del år tilbake hadde også hatt seg med et par stykker som så langt dårligere ut enn meg. Har nok mer med spenningen rundt det å være utro å gjøre enn utseende. Anonymkode: 41210...154 Ingen er bedre til å tråkke på kvinner enn andre kvinner. 21 2
Nymerïa Skrevet 7. juli 2022 #10 Skrevet 7. juli 2022 Han har vært utro et par ganger og utseendet er det som opptar deg? Du får si til han at neste gang han skal ligge med noen på fylla så får han passe på at hun oppfyller kravspekken din. 20 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #11 Skrevet 7. juli 2022 Snok1 skrev (7 minutter siden): At han tenner på kroppen din betyr ikke at han BARE tenner på kroppen din. Det er det jeg har skjønt ja Ts Anonymkode: 9d67c...dc6
NiceOrNothing Skrevet 7. juli 2022 #12 Skrevet 7. juli 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Kjæresten min har hatt seg et par ganger i fylla med samme dame, og hun som han var med er min rake motsetning når det gjelder kropp/ utseende. Dette er noen måneder siden, og hun har flyttet bort med sin mann og kjæresten min og hun har ikke kontakt lengre. De 7 årene jeg og han har vært sammen har han alltid sagt at han tenner på meg fordi han liker kroppen min, og har aldri hatt så fantastisk sex med noen før som med meg, og så er han utro med ei som er 25 cm lavere og 40 kg tyngre?? Han kan ikke svare meg på det, men da tolker jeg det som om at han egentlig bare vil tømme seg, og at det ikke er så nøye hvordan damene ser ut eller personlighet. Egentlig har jeg bare vært en tømmestasjon for han i disse årene? Noen som har noen synspunkter? 😥 Anonymkode: 9d67c...dc6 Ifølge forskning er de fleste utro med en person mindre tiltrekkende enn sin partner . Det handler hverken om kropp eller noe annet . Men om å få tilfredsstilt egoet sitt / oppmerksomhet. Så det er ingen grunn til å tenke at det er noe feil med deg , eller rett ved henne . Dette handler om hans trang til bekreftelse . Håper du vet at du fortjener bedre ❤️ 3
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #13 Skrevet 7. juli 2022 Nå holder jeg på å rulle opp denne utrosaken og jeg har bestemt meg for å gå videre i forholdet, men jeg tror ikke at jeg klarer det, for jeg har så veldig mange spørsmål som jeg ikke får svar på. Jeg sendte en hyggelig melding til elskerinnen med to spørsmål, men har ikke hørt noe fra henne og det kjæresten min forteller meg tror jeg ikke helt på. I går satt han og gråt og sa han var så lei seg at han kunne gå å ta livet sitt hvis det ville hjelpe meg. Etterpå fortalte han at i de syv årene vi har vært sammen, så har han aldri hatt så god sex i hele sitt liv og at han elsker å ha sex med meg og se på kroppen min, fordi han tenner sånn på den. Så når han bestemmer seg for å pule en annen dame, så er det en dame som ser totalt annerledes ut på alle måter. Han er så full av løgn at han er ikke klar over det selv😡 Ts Anonymkode: 9d67c...dc6 4
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #14 Skrevet 7. juli 2022 Altså; han er utro og det er DETTE du velger å overtenke?? Anonymkode: 2fcce...e11 20 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #15 Skrevet 7. juli 2022 NiceOrNothing skrev (1 minutt siden): Ifølge forskning er de fleste utro med en person mindre tiltrekkende enn sin partner . Det handler hverken om kropp eller noe annet . Men om å få tilfredsstilt egoet sitt / oppmerksomhet. Så det er ingen grunn til å tenke at det er noe feil med deg , eller rett ved henne . Dette handler om hans trang til bekreftelse . Håper du vet at du fortjener bedre ❤️ Selvtilliten min er totalt borte, og når jeg ser meg i speilet ser jeg bare feil og mangler, og jeg har bare lyst å bruke de 50000 som står på sparekontoen min til Botox, Restylane oppstrammings laser, hårextensions og gudene vet hva. Jeg synes jeg ser helt sliten og gammel ut, ikke sover jeg heller og jeg har fått innsovningstabletter hos fastlegen. Ts Anonymkode: 9d67c...dc6 4
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #16 Skrevet 7. juli 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Altså; han er utro og det er DETTE du velger å overtenke?? Anonymkode: 2fcce...e11 Ja det har liksom kokt ned til dette. Hadde det vært med en dame som var mye flottere enn meg på alle måter, så hadde jeg tenkt at det var fordi han syntes hun var så pen. Nei jeg skjønner ikke hvorfor han har vært utro når han sier at han elsker å ha sex med meg, og at han er fornøyd med hvor ofte vi har hatt sex. Han var utro bare jeg var borte 4-5 uker. Han kunne fint kommet på besøk til meg der jeg var, men han velger altså da å være utro. Begynner nå å tro at det ikke handlet om sex, men at han ønsket oppmerksomhet og siden jeg var borte og opptatt med meg selv, så fikk han ikke det han ønsket av meg. Ts Anonymkode: 9d67c...dc6 1
NiceOrNothing Skrevet 7. juli 2022 #17 Skrevet 7. juli 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Selvtilliten min er totalt borte, og når jeg ser meg i speilet ser jeg bare feil og mangler, og jeg har bare lyst å bruke de 50000 som står på sparekontoen min til Botox, Restylane oppstrammings laser, hårextensions og gudene vet hva. Jeg synes jeg ser helt sliten og gammel ut, ikke sover jeg heller og jeg har fått innsovningstabletter hos fastlegen. Ts Anonymkode: 9d67c...dc6 Hadde heller brukt de pengene på en god psykolog . Uansett hvor perfekt du forsøker å bli , kan du aldri kurere en utro mann . Hadde gått fra han . Han har sviktet din tillit og knekt din selvtillit . For din egen lykkefølelse & egenverd bør du gradvis bygge deg selv opp igjen , mentalt . For så å finne en mann som er trofast , moden og voksen . 10 6
NiceOrNothing Skrevet 7. juli 2022 #18 Skrevet 7. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja det har liksom kokt ned til dette. Hadde det vært med en dame som var mye flottere enn meg på alle måter, så hadde jeg tenkt at det var fordi han syntes hun var så pen. Nei jeg skjønner ikke hvorfor han har vært utro når han sier at han elsker å ha sex med meg, og at han er fornøyd med hvor ofte vi har hatt sex. Han var utro bare jeg var borte 4-5 uker. Han kunne fint kommet på besøk til meg der jeg var, men han velger altså da å være utro. Begynner nå å tro at det ikke handlet om sex, men at han ønsket oppmerksomhet og siden jeg var borte og opptatt med meg selv, så fikk han ikke det han ønsket av meg. Ts Anonymkode: 9d67c...dc6 Read my lips : det handler ikke om deg / sex i det hele tatt. Det handler om en disfunksjonell mann. Hvorfor prøve å tilpasse deg han? Da har du såfall et evighetsprosjekt. Som bare vil gi deg mer bekymringer , uro og elendighet på sikt . 9 2
Diskusjon69 Skrevet 7. juli 2022 #19 Skrevet 7. juli 2022 39 minutter siden, AnonymBruker said: Kjæresten min har hatt seg et par ganger i fylla med samme dame, og hun som han var med er min rake motsetning når det gjelder kropp/ utseende. Dette er noen måneder siden, og hun har flyttet bort med sin mann og kjæresten min og hun har ikke kontakt lengre. De 7 årene jeg og han har vært sammen har han alltid sagt at han tenner på meg fordi han liker kroppen min, og har aldri hatt så fantastisk sex med noen før som med meg, og så er han utro med ei som er 25 cm lavere og 40 kg tyngre?? Han kan ikke svare meg på det, men da tolker jeg det som om at han egentlig bare vil tømme seg, og at det ikke er så nøye hvordan damene ser ut eller personlighet. Egentlig har jeg bare vært en tømmestasjon for han i disse årene? Noen som har noen synspunkter? 😥 Anonymkode: 9d67c...dc6 Menn er ikke som kvinner som ønsker å finne den beste de kan når det kommer til kun sex, de liker variasjon, har ingenting med deg å gjøre. Om menn fikk velge selv, hadde de valgt helt forskjellige damer 7 dager i uken, 365 dager i året så lenge det kun gjelder sex. At han derimot velger å ha sex med noen andre en deg (flere ganger), viser at han ikke respekterer deg, opp til deg om vil bygge et liv med en slik person. 3
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #20 Skrevet 7. juli 2022 NiceOrNothing skrev (36 minutter siden): Ifølge forskning er de fleste utro med en person mindre tiltrekkende enn sin partner . Det handler hverken om kropp eller noe annet . Men om å få tilfredsstilt egoet sitt / oppmerksomhet. Så det er ingen grunn til å tenke at det er noe feil med deg , eller rett ved henne . Dette handler om hans trang til bekreftelse . Håper du vet at du fortjener bedre ❤️ Pøh. Det handler om kåtskap, dårlig moral og muligheter. Anonymkode: 53c91...b10 4 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå