Gå til innhold

Akumpunktur for å bli gravid?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen som vet om det fungerer? Prøvd å snart et halvt år. Blir 38 og vet har sjekket blodprøver og eggledere. Alt ser meget bra ut. Vet ikke kvalitet på egg men mye egg enda. Mannen har barn fra før så har ihvertfall klart å gjøre noen gravid. 

Anonymkode: 14790...8a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg prøvde det når vi prøvde på nr 2. Ble gravid 2 mnd etter start, 1 behandling i uka. Men om det var akupunkturene som gjorde noe vet jeg ikke, tror egentlig ikke det. Kan vært flere ting som var utslagsgivende eller helt tilfeldig at jeg ble gravid da. Hadde prøvd i 8 mnd når jeg ble gravid. 

Men for min del syns jeg det var avslappende og godt å føle at man gjorde noe. 

Anonymkode: cf9b2...c38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har en kollega som prøvde både akupunktur og diverse naturmedisiner når de drev på med ivf. Hun ble dessverre ikke gravid. Men hvis det føles bedre for deg at du prøver, så gjør det. Det skader jo ikke😊 

Anonymkode: 71cd8...3d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi skulle starte med ivf, og jeg senket skuldrene og slappet av. Samme dag som vi skulle starte hormon behandling, så testet jeg positivt. 

Stress og høye skuldre kan medføre att kroppen ikke tar til seg befruktede egg. 

Med akupunktur så sa legen på fert klinikken att det mest sansynlig forårsaker mindre stress, og dermed kan hjelpe kroppen til å ta til seg befruktede egg. Så jeg ville ha prøvd hvis du har lyst. 

Masse lykke til ❤️

Anonymkode: 0a0e0...522

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg kastet bort 10.000 kr på akupunktur for ingen nytte…

Anonymkode: 9c915...bf0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Venninna mi hadde prøvd å bli gravid ett år. 4 uker etter akupunkturbehandling satt spiren. 

anbefaler deg å finne en dyktig akupunktør som driver med øre-akupunktur. 

Anonymkode: ecb16...6d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ville spart de pengene til IVF-behandling. Selv om verdier ser ok ut, er det ingen selvfølge å bli gravid naturlig i din alder. 

Anonymkode: 3edb8...03d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Akupunktur kan hjelpe for å stabilisere syklus og redusere stress, er min erfaring😊 Er syklusen ok og man ikke har behov for stressredusering, ville jeg droppet det.

Anonymkode: 16608...ce0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis du har for mye penger er jo akupunktur en grei måte å kaste de bort på. 

Anonymkode: 478f9...708

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 7.7.2022 den 12.04):

Noen som vet om det fungerer? Prøvd å snart et halvt år. Blir 38 og vet har sjekket blodprøver og eggledere. Alt ser meget bra ut. Vet ikke kvalitet på egg men mye egg enda. Mannen har barn fra før så har ihvertfall klart å gjøre noen gravid. 

Anonymkode: 14790...8a1

Det fungerer garantert ikke. Sånt er juks og fanteri.

Anonymkode: 0bb5e...b77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 7.7.2022 den 13.52):

Vi skulle starte med ivf, og jeg senket skuldrene og slappet av. Samme dag som vi skulle starte hormon behandling, så testet jeg positivt. 

Stress og høye skuldre kan medføre att kroppen ikke tar til seg befruktede egg. 

Med akupunktur så sa legen på fert klinikken att det mest sansynlig forårsaker mindre stress, og dermed kan hjelpe kroppen til å ta til seg befruktede egg. Så jeg ville ha prøvd hvis du har lyst. 

Masse lykke til ❤️

Anonymkode: 0a0e0...522

Jeg har vært gjennom 6 prøverør forsøk, ganske naturlig at stress er i bildet. Aldri fått beskjed om at stress kan gjøre at det ikke fester seg 

Anonymkode: 72ed6...587

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...