Gå til innhold

Cuckold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mange som har slike fantasier?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Jeg liker tanken på å pule dama imens typen sitter i hjørnet. 

det er også mange tøfler der ute som lar dama være bossen. Jeg har selv blitt invitert hjem av dama flere ganger i livet og syntes det alltid er morsomt med typen som følger på. 

Anonymkode: 80283...d34

AnonymBruker
Skrevet

Typen min har d om meg.. liker at jeg sender han videoer og bilder fra sexen men den ene som da er den andre😆👍🏻

Anonymkode: 7ba07...c29

AnonymBruker
Skrevet

Ingen fantasier om det, men jeg elsker å se min mann ha sex med andre kvinner. Så motsatt her. Jeg deltar også. 

Aldri uten meg. 

Anonymkode: 57ae2...bc5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja. Jeg liker tanken på å pule dama imens typen sitter i hjørnet. 

det er også mange tøfler der ute som lar dama være bossen. Jeg har selv blitt invitert hjem av dama flere ganger i livet og syntes det alltid er morsomt med typen som følger på. 

Hvorfor er du den som blir invitert?

Anonymkode: f13a9...b26

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hvorfor er du den som blir invitert?

Anonymkode: f13a9...b26

Det må du ikke spørre meg om… jeg har stilt meg det spørsmålet i en årrekke. 
enslige jevnaldrende damer enser meg nesten ikke men eldre og de i forhold er de man har draget på. Kanskje de ser personligheten min? Ser etter andre kvaliteter en kjekk høy mann. Jeg er lav men smart, har sjarm når jeg vil og generelt en bra fyr noe de ser da de ser forbi det ytre? Who knows.

Gjest Red Queen
Skrevet

Jeg og min mann lever i et cuckold-forhold og har gjort det i ganske mange år nå. Dette medfører at jeg prinsipielt sett har full frihet til å gjøre hva jeg vil, når jeg vil, og med hvem jeg vil - med hans velsignelse. Vår variant er kanskje litt mer ytterliggående enn hos en del andre, men det funker nå helt utmerket for oss. Livet oppleves hvertfall rikere med denne seksuelle spenningen alltid tilstede. 

Skrevet

Jeg har ikke opplevd det enda med kona dessverre, men du verden fir en opplevelse det hadde vært!

Red Queen; du har endel erfaring, hva med forelskelse? Redd fir det?

Skrevet

Jeg har hjulpet et pensjonert ektepar hvor ham har sviktende helse og hjertefeil. Han fikk se på. Det var en fin opplevelse.

AnonymBruker
Skrevet

Synes ikke det var noe stas med en feit, svett gammel gubbe som pustet og runket ca 1,5 m fra oss.   Ble invitert av et eldre/middelaged par som jeg var leieboer hos for mange år siden. Opplevelsen frister ikke til gjentakelse, for å si det sånn.

Forhistorien var at gubben var alkis, og innlagt "til tørk" et par-tre mnd.   På den iden vikarierte jeg i ektesengen noen ganger.  Dette tente visst gubben på når han kom tilbake, og jeg lot meg overtale etter noen glass.

Har sagt til kona at vil hun ha seg med en unghingst, er det greit.  Bare jeg slipper å se, høre eller vite noe som helst.

Anonymkode: 22fb3...260

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Red Queen skrev (12 timer siden):

Jeg og min mann lever i et cuckold-forhold og har gjort det i ganske mange år nå. Dette medfører at jeg prinsipielt sett har full frihet til å gjøre hva jeg vil, når jeg vil, og med hvem jeg vil - med hans velsignelse. Vår variant er kanskje litt mer ytterliggående enn hos en del andre, men det funker nå helt utmerket for oss. Livet oppleves hvertfall rikere med denne seksuelle spenningen alltid tilstede. 

Hva mener du med ytterliggående?

Anonymkode: cccde...4f0

AnonymBruker
Skrevet

Eksen hadde slike fantasier. Jeg var med på det én gang, aldri mer! Ødela mye mellom oss, likevel om vi trodde vi hadde snakket godt nok om det på forhånd(årevis). 

Anonymkode: 7bb97...dbf

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke bare i fantasien…….

Anonymkode: 6eebe...6ba

AnonymBruker
Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker said:

Eksen hadde slike fantasier. Jeg var med på det én gang, aldri mer! Ødela mye mellom oss, likevel om vi trodde vi hadde snakket godt nok om det på forhånd(årevis). 

Anonymkode: 7bb97...dbf

Jeg tror dette er vanlig.

Gjerne også at han pusher på for at dette skal "vekke en side av deg" som skjuler seg under en tillært fasade av ynde istedet for at kvinner heller mer i retning av "ok, det er jo forsåvidt greit å pule hvis jeg bare har fått kommet i humøret. Er ikke superkeen på å pule en fremmed, så jeg gjør dette først og fremst for deg".

Jeg tenker alle disse tingene er varseltegn på at det er et sprik allerede før tredjeperson kommer inn i rommet.

Men tror du at det hadde vært smart å f,eks hatt en dildo med sugekopp eller noe slik at dere kunne leke "henne i midten" uten en tredjeperson inne i tilstede?

Anonymkode: 428c3...b43

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...