AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #1 Skrevet 7. juli 2022 Hvorfor får jeg så sinnsykt lyst på snop når det er surt og kaldt? Jeg syns det er vanskelig å gå ned i vekt, men omtrent håpløst i kaldt vær. Forslag til hvordan man kan unngå å spise ekstra mye kosemat i kulda? Anonymkode: 69ef7...61c
Hensatt Skrevet 7. juli 2022 #2 Skrevet 7. juli 2022 Lag deg noe ekstra god mat. Det er uansett bedre enn tomme kalorier fra godteri. I kulden kan det være en kopp te, en god usaltet nøtteblanding, litt mørk sjokolade.
Hensatt Skrevet 7. juli 2022 #3 Skrevet 7. juli 2022 Kanskje det viktigste om du skal ned i vekt er å ikke ha godteri i hus. Heller ikke som man skal "spare" til helgen. Da blir man også litt mer kreativ når man er godtesugen og det er lettere å finne på noe som ikke er sååå usunt.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #4 Skrevet 8. juli 2022 Blizz1 skrev (22 timer siden): Kanskje det viktigste om du skal ned i vekt er å ikke ha godteri i hus. Heller ikke som man skal "spare" til helgen. Da blir man også litt mer kreativ når man er godtesugen og det er lettere å finne på noe som ikke er sååå usunt. Sant, i går sprakk jeg og spiste en hel krokanrull til lunsj, men det er så vanskelig i guffent vær. 😥 Så det var helg i går til meg. Jeg var dog flink ellers, spiste to knekkebrød til frokost og så kun middag. Men har nå fått vont i hodet, noe som fører til større snop trang. Jeg har ikke kun godtetrang, men vil spise på noe, hva som helst, når det er kaldt og når jeg gar vondt i hodet. Fører til mye snacking. Anonymkode: 69ef7...61c
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #5 Skrevet 8. juli 2022 Te! En nydelig kopp te med melk er godt i kulden og stopper en del av suget etter kosemat. Anonymkode: 70df8...671
Hensatt Skrevet 8. juli 2022 #6 Skrevet 8. juli 2022 Om du kun spiser to måltid til dagen kan det også påvirke sult og blodsukker. Bør spise minst 4 små måltid per dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå