Gå til innhold

Røkt kolje

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ved en feil kjøpt RØKT kolje! Det er vi ikke så veldig glad i her i huset..... Så nå lurer jeg på om noen har en oppskrift på noe der den røkte smaken ikke blir så veldig fremtredende........ :forvirret:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ganske godt å bruke røkt fisk i fiskegrateng, ev. blande den med urøkt fisk.

Skrevet

Du kan bare maile kolja over til meg, røkt kolje med gulrotstuing er noe av det beste jeg kan få av fiskemiddag :sikle:!! (nest etter grillet tunfisk :) )

Skrevet

Hold for nesa når dere spiser...

Neida, spøk til side;

Trekk kolja, avkjøl, del opp i små stykker, lag en stor salat med masse forskjellige grønnsaker og rømmedressing, og bland kolja i.

Skrevet
Du kan bare maile kolja over til meg, røkt kolje med gulrotstuing er noe av det beste jeg kan få av fiskemiddag :sikle:!! (nest etter grillet tunfisk :) )

Du, jeg blir så glad hvis jeg blir kvitt den at jeg tror jeg GÅR til deg med den! (x'er fingre og armer og ben for at du ihvertfall bor nærmere oslo enn bodø eller Bergen..... ;) )

Spøk til side, takker veldig for gode tips! jeg tror jeg prøve varianten m fiskegrateng, for det er vi kjempe-,kjempe- glade i!!!

ehm..... har noen en god oppskrift på fiskegrateng oxo....? Når vi først er igang her....... :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...