Montezuma Skrevet 16. november 2005 #1 Skrevet 16. november 2005 Jeg har ved en feil kjøpt RØKT kolje! Det er vi ikke så veldig glad i her i huset..... Så nå lurer jeg på om noen har en oppskrift på noe der den røkte smaken ikke blir så veldig fremtredende........
Gjest gjest1 Skrevet 16. november 2005 #2 Skrevet 16. november 2005 Det er ganske godt å bruke røkt fisk i fiskegrateng, ev. blande den med urøkt fisk.
NullHull Skrevet 16. november 2005 #3 Skrevet 16. november 2005 Du kan bare maile kolja over til meg, røkt kolje med gulrotstuing er noe av det beste jeg kan få av fiskemiddag !! (nest etter grillet tunfisk )
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2005 #4 Skrevet 16. november 2005 Hold for nesa når dere spiser... Neida, spøk til side; Trekk kolja, avkjøl, del opp i små stykker, lag en stor salat med masse forskjellige grønnsaker og rømmedressing, og bland kolja i.
Montezuma Skrevet 16. november 2005 Forfatter #5 Skrevet 16. november 2005 Du kan bare maile kolja over til meg, røkt kolje med gulrotstuing er noe av det beste jeg kan få av fiskemiddag !! (nest etter grillet tunfisk ) ← Du, jeg blir så glad hvis jeg blir kvitt den at jeg tror jeg GÅR til deg med den! (x'er fingre og armer og ben for at du ihvertfall bor nærmere oslo enn bodø eller Bergen..... ) Spøk til side, takker veldig for gode tips! jeg tror jeg prøve varianten m fiskegrateng, for det er vi kjempe-,kjempe- glade i!!! ehm..... har noen en god oppskrift på fiskegrateng oxo....? Når vi først er igang her.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå