AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #1 Skrevet 7. juli 2022 Så jeg har drevet med en fyr ganske lenge nå og det blir mer og mer serriøst. Har sovet hos han 6 ganger nå og vi har sagt at vi har følelser for hverandre. Og i går sa hadde vi en diskusjon om at han ikke ville ha barn og gifte seg i fremtiden og da ble jeg litt sånn okei. Det spiller jo ikke noe rolle for meg men jeg er jo der for og se om det kan bli noe mer da, men ja du skjønner. Og da var han veldig sånn at jeg fortjente noen som ønska seg det og ja. Og låste seg helt og mente vi ikke passa siden vi var så forskjellige og at det var over og alt. Men at han innerst ville, men var vanskelig og se positivt på det. Men så satte jeg meg ned og da sa han at han ville prøve. At han ikke hadde trua, men at han ihvertfall ville prøve. Jeg skjønner ingenting jeg? Anonymkode: a1e0d...04c
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #2 Skrevet 7. juli 2022 Vil du ha barn og gifte deg da? Anonymkode: fa941...1fb 1
tangent Skrevet 7. juli 2022 #3 Skrevet 7. juli 2022 Hva er det du ikke skjønner? Han spiller med åpne kort på at du ikke må se for deg ekteskap eller barn med ham. Men at han tror det er det du vil ha, så da tror han forholdet tar slutt pga det. Om han heller ikke ønsker samboerskap er derimot utydelig. 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #4 Skrevet 7. juli 2022 Jeg vil jo ha barn og gifte meg en gang i fremtiden, men det eneste jeg vil er og være med han nå og jeg føler meg helt tom uten han. Men han skriver «jeg har ikke trua, men jeg vil ihvertfall prøve» Anonymkode: a1e0d...04c
Sofakona Skrevet 7. juli 2022 #5 Skrevet 7. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg vil jo ha barn og gifte meg en gang i fremtiden, men det eneste jeg vil er og være med han nå og jeg føler meg helt tom uten han. Men han skriver «jeg har ikke trua, men jeg vil ihvertfall prøve» Anonymkode: a1e0d...04c Om du vil gifte deg P få barn må du dessverre la han gå. Kan dere ikke være gode venner bare 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #6 Skrevet 7. juli 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Og da var han veldig sånn at jeg fortjente noen som ønska seg det og ja. Og låste seg helt og mente vi ikke passa siden vi var så forskjellige og at det var over og alt. Men at han innerst ville, men var vanskelig og se positivt på det. Men så satte jeg meg ned og da sa han at han ville prøve. At han ikke hadde trua, men at han ihvertfall ville prøve. Jeg skjønner ingenting jeg? Løp! RUN! RUN FORREST RUN!! Han vil ikke, han vil virkelig ikke, ekteskap og barn er ikke bare å prøve, som å sjekke om man liker makrell i tomat oppå brunost, man kan ikke bare gjøre om når en finner ut det ikke passer! Han minner meg om meg da jeg var 22, satt og sa akkurat de samme tingene fordi jeg ville ikke helt miste fyren, og ville prøve, men visste innerst inne at jeg ikke kunne. Han sier sannheten, du fortjener bedre, det betyr at du aldri får det du søker med ham, våkn opp og se realitetene. Anonymkode: d2a8f...d03 2 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #7 Skrevet 7. juli 2022 Stort tydeligere enn det han har vært er det ikke mulig å være, så siden du åpenbart ønsker noe annet enn det han gjør så kaster du jo bort tiden din. Anonymkode: 02989...ad2 3
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #8 Skrevet 7. juli 2022 Men jeg vil jo ikke at det skal si stopp pga det, jeg er så glad i han Anonymkode: a1e0d...04c
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #9 Skrevet 7. juli 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg vil jo ha barn og gifte meg en gang i fremtiden, men det eneste jeg vil er og være med han nå og jeg føler meg helt tom uten han. Men han skriver «jeg har ikke trua, men jeg vil ihvertfall prøve» Anonymkode: a1e0d...04c Nei vettu hva. Han forteller deg jo hvem han er, hva han ønsker i livet. Og det er ikke det samme som du ønsker. Han ønsker vel en fling, et eventyr, en pulevennkjæreste for en periode. Han er en real fyr som SIER det rett ut at han ikke kan gi deg det du vil ha. IKKE tro at du kan forandre han, at bare han lærer å elske deg høyt nok så vil han plutselig ha barn likevel. Sånn funker det ikke. Anonymkode: da1b9...d09 3
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #10 Skrevet 7. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men jeg vil jo ikke at det skal si stopp pga det, jeg er så glad i han Anonymkode: a1e0d...04c Hvor gammel er du/dere? Anonymkode: da1b9...d09
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #11 Skrevet 7. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvor gammel er du/dere? Anonymkode: da1b9...d09 Han er 22 og jeg er 21. Det har ikke noe og si nå fordi vi skal jo ikke ha barn og gifte oss nå men jeg er jo der fordi jeg kan se for meg en fremtid men han men hva mener han med «jeg har ikke traua, men jeg vil ihvertfall prøve» Anonymkode: a1e0d...04c
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #12 Skrevet 7. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Han er 22 og jeg er 21. Det har ikke noe og si nå fordi vi skal jo ikke ha barn og gifte oss nå men jeg er jo der fordi jeg kan se for meg en fremtid men han men hva mener han med «jeg har ikke traua, men jeg vil ihvertfall prøve» Anonymkode: a1e0d...04c Men er du villig til å ofre barn for han? når en person sier at han ikke vil ha barn, så kan man ikke forvente at de plutselig skal endre seg. Anonymkode: 45a0e...1ab 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #13 Skrevet 7. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Han er 22 og jeg er 21. Det har ikke noe og si nå fordi vi skal jo ikke ha barn og gifte oss nå men jeg er jo der fordi jeg kan se for meg en fremtid men han men hva mener han med «jeg har ikke traua, men jeg vil ihvertfall prøve» Anonymkode: a1e0d...04c Når du er såpass ung hadde jeg ikke gang giddi å tenke på barn og ekteskap. Du har fortsatt 10 år du "kaste bort" på denne fyren. Anonymkode: 91256...50d 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #14 Skrevet 7. juli 2022 *du kan kaste bort...mente jeg å skrive Anonymkode: 91256...50d
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #15 Skrevet 7. juli 2022 Virker som han er litt forvirra, ja? Og som at han ser ned på deg. Så det må di sette med foten på. Hva du «fortjener» eller ei i et forhold er din sak - sitt ansvar og din avgjørelse. Ønsker du å ha uforpliktende sex med 6 ulike mennesker? Ok. Din avgjørelse. Ønsker du å bo med to menn? Ok. Din sak. Ønsker du å etablere et forhold med han? Din beslutning. Ingen annen enn du kan si at din avgjørelse for ditt liv er mindre enn «du fortjener». Det er ren hersketeknikk som sier rett ut at du som «den lille damen» ikke vet ditt eget beste pg passes på som en småunge. Veien videre? Gi han en velfortjent omgang kjeft. Og så gjør du som du vil. Anonymkode: b4509...6a1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #16 Skrevet 7. juli 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Når du er såpass ung hadde jeg ikke gang giddi å tenke på barn og ekteskap. Du har fortsatt 10 år du "kaste bort" på denne fyren. Anonymkode: 91256...50d Enig her. Nyt tiden med han. Med mindre du ønsker barn innen et par år, da må du videre før du blir mer involvert Anonymkode: 399c7...41e 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #17 Skrevet 7. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): *du kan kaste bort...mente jeg å skrive Anonymkode: 91256...50d 🤣🤣 Anonymkode: b2e9e...827
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #18 Skrevet 7. juli 2022 Jeg vil ikke ha barn før om 10 år men hvis det skulle gå veien med oss, er jo barn noe jeg ønsker meg og hadde ikke vært med han om jeg ikke sa en fremtid med han. Snakket med han i sta og han sa «jeg har ikke trua, men jeg vil prøve allikevel». Videre sa han at vi fikk se an og hva som skjedde og at det som skjedde i går skulle vi bare legge bak oss og heller se fremover. Jeg nevnte da at jeg ville ha en fremtid men han og gjerne med barn og da sa han «vi får se». Han spurte også hvorfor han gadd hvis han ikke hadde trua og da sa han «jeg vil få trua igjen». Jeg elsker han, og han sa han elska meg og jeg vil være med han nå og vil ikke gi slipp på grunn av det. Dagen før i går sa han også «tenk om det hadde ligget en baby mellom oss nå» og sa hva den skulle hete og begge etternavna våre. Jeg ser hvor glad han er i niesene sine og han har aldri nevnt at han ikke vil ha barn. Han nevnte også at hvis han skulle gifte seg ville han gifte seg på en grendehus med en stor fest. Det var den ene betingelsen. Så kanskje det er meg han bare ikke vil de tingene med. Han bor også fire timer unna meg og hinter at jeg skal flytte til han og i går sa jeg det at «jeg vil ikke sitte oppi der du bor uten unger uten og være gift og jobbe i kassa på kiwi for resten av livet» og da låste han seg helt og sa vi ikke passa og at han ikke ville at jeg skulle flytte dit og gjorde det nesten helt slutt. Helt til jeg satt meg på kanten av senga og han sa han innerst inne ville. Han vil prøve men han visste ikke om trua var der. Hvordan skal jeg tolke dette? Plis vennlige kommentarer Anonymkode: a1e0d...04c
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #19 Skrevet 7. juli 2022 I din alder trenger dere ikke å ha slike dype og alvorlige samtaler. Vil nesten påstå at 20åringer som messer om barn og ekteskap er litt verre. Anonymkode: dbad4...da9 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #20 Skrevet 7. juli 2022 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): I din alder trenger dere ikke å ha slike dype og alvorlige samtaler. Vil nesten påstå at 20åringer som messer om barn og ekteskap er litt verre. Anonymkode: dbad4...da9 Er ikke det poenget er i denne saken hvis du leser lenger opp Anonymkode: a1e0d...04c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå