Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi er på hytta og jeg skulle låne min manns telefon for å lyse etter noe, så dukker det opp sånn «minne» bilde fra et år siden. Det er en selfie med han og en fremmed kvinne jeg ikke kjenner. Det er ikke noe romantisk over bildet, bare de to som smiler inn i kamera. 

Ville du som godt gift/samboer tatt et slikt bilde? 

Anonymkode: 8774b...5b0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kunne jeg sikkert ha gjort, men jeg synes det er litt rart at du ikke vet hvem det er. Vet du ikke hva han gjorde på den tiden i fjor? Altså i hvilken forbindelse det er tatt i? Du ser vel noe av omgivelsene, natur, kontor, fest, på gaten osv.

Skrevet

Kan jo være noe fra jobben hans..gammel venn..kan vøre mye rart 

• Liker 1
Skrevet

Vet ikke.. men som brukeren over meg skriver har omgivelsene noe å si. 

AnonymBruker
Skrevet
ti10 skrev (1 minutt siden):

Det kunne jeg sikkert ha gjort, men jeg synes det er litt rart at du ikke vet hvem det er. Vet du ikke hva han gjorde på den tiden i fjor? Altså i hvilken forbindelse det er tatt i? Du ser vel noe av omgivelsene, natur, kontor, fest, på gaten osv.

Det er utendørs, jeg kan ikke helt huske hva vi gjorde akkurat på denne dagen i fjor. Trodde vi var å besøkte mine foreldre, men han kjenner jo ingen som jeg ikke også kjenner der🤷🏼‍♀️ 

kan det være et bilde som er sendt til han på denne datoen i fjor, altså at det ikke er tatt den datoen? 

ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er utendørs, jeg kan ikke helt huske hva vi gjorde akkurat på denne dagen i fjor. Trodde vi var å besøkte mine foreldre, men han kjenner jo ingen som jeg ikke også kjenner der🤷🏼‍♀️ 

kan det være et bilde som er sendt til han på denne datoen i fjor, altså at det ikke er tatt den datoen? 

ts

Spør han... innmari dumt å få masse forskjellige svar her inne. Be om å se bilde igjen og spør hvem det er. Så åpne er dere vel 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

ts

Det er mulig, jeg er ikke sikker, men det beste er nok bare å spørre rett ut i stedet for å gå rundt og lure på det.

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

ts

Ja, det kan det være.

AnonymBruker
Skrevet
Sofakona skrev (11 minutter siden):

Spør han... innmari dumt å få masse forskjellige svar her inne. Be om å se bilde igjen og spør hvem det er. Så åpne er dere vel 

Jada, jeg vil bare ikke virke som jeg beskylder han for noe. 

ts

AnonymBruker
Skrevet

kanskje en kollega, eller noen man studerte sammen med? 

må være temmelig paranoid, dersom en kjæreste liksom ikke skal få "lov til" å henge sammen med noen som helst av det motsatte kjønn liksom..          

Anonymkode: 25b06...d1c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Om min kone hadde vært så inni @#$% sjalu bare på grunn av et bilde der der det stod en annen kvinne ved siden av meg hadde hun fått en enveis billett ut ytterdøra.

Mannen din har vel et eget liv. Jobb, før dere ble kjent etc. Eller har han ikke lov å ha kvinnelige bekjentskaper i det hele tatt uten å bli beskylt for det ene og det andre?

Anonymkode: ae1ef...c91

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Om min kone hadde vært så inni @#$% sjalu bare på grunn av et bilde der der det stod en annen kvinne ved siden av meg hadde hun fått en enveis billett ut ytterdøra.

Mannen din har vel et eget liv. Jobb, før dere ble kjent etc. Eller har han ikke lov å ha kvinnelige bekjentskaper i det hele tatt uten å bli beskylt for det ene og det andre?

Anonymkode: ae1ef...c91

Jeg er hverken sjalu eller anklager han. Jeg tipper dette har en god forklaring, jeg lurte bare. 

ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Vi er på hytta og jeg skulle låne min manns telefon for å lyse etter noe, så dukker det opp sånn «minne» bilde fra et år siden. Det er en selfie med han og en fremmed kvinne jeg ikke kjenner. Det er ikke noe romantisk over bildet, bare de to som smiler inn i kamera. 

Ville du som godt gift/samboer tatt et slikt bilde? 

Ja. Jeg har venner, familie, kollegaer og folk jeg treffer tilfeldig. Uavhengig av om jeg er i et forhold eller i. Selvsagt. :klo: 

For et rart spørsmål.

Anonymkode: 82b20...998

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg hadde ikke blitt mistenksom. Sannsynligvis finnes jeg på flere sånne bilder med venner og nåværende og tidligere kollegaer, tatt i sosiale settinger. Det er ikke mer enn noen uker siden jeg møtte en tidligere kollega ute, og vi tok et sånt bilde som han sendte videre til en annen tidligere kollega av oss. Fordi han syns det var gøy å se meg igjen, sånn 10 år senere. Og kjæresten hans sto ved siden av oss når vi tok bildet, hun er en nåværende kollega av meg. Med andre ord, slike bilder betyr absolutt ikke noe.

Anonymkode: 3ea0e...9d8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja. Jeg har venner, familie, kollegaer og folk jeg treffer tilfeldig. Uavhengig av om jeg er i et forhold eller i. Selvsagt. :klo: 

For et rart spørsmål.

Anonymkode: 82b20...998

Jo, men minnebilder er fra tiden datoen viser.

Det skal noe til at en utro person lar bilder ligge åpent på kamerarullen. 

Anonymkode: 3d4eb...b53

AnonymBruker
Skrevet

Om du fikk låne hans tlf., er det ingen grunn til mistenksomhet, er det motsatt, lukter det råttent....

Anonymkode: 8ae7e...7c6

AnonymBruker
Skrevet

Ville gått inn på snap minner hvis du bruker snap? Finne datoen å se hvilke bilder du lagret den dagen? Tror kanskje det går på album i tlf at de er lagret på dato( om du søker øverst) det kan jo hjelpe deg å huske? Hvis du var ett sted alene med barna å han va «hjemme» ville det ringt noen bjellzzz.. eller så spør??

Anonymkode: c204d...001

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...