Erosrose Skrevet 7. juli 2022 #1 Del Skrevet 7. juli 2022 Dette er en dagbok om mine symptomer under dpo dagene frem til eventuell graviditet. Det er lov å bli med å dele symptomer og erfaringer ♥️☺️ Troll er ikke velkommen 😊 IKM 19 juli 2022 El dag 5 juli ikm 19 juli EL dag positiv El test - magekramper 1 dpo lette kramper nederst i magen - veldig trøtt utpå dagen - sex lyst høy - rare drømmer natt til idag - negativ El test - lav og veldig forover vendt, lukket litt myk tapp. 2 dpo sto opp kl 2 på natta for å tisse, samme som sist jeg ble gravid - Slet skikkelig med å sove, og vred meg hele natten - masse rare drømmer - slim med litt "motstand i" - livmortapp høyt oppe lukket og plugget igjen med noe - murringer nederst magen - forstoppet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #2 Del Skrevet 7. juli 2022 Hva betyr troll/trolling😅? Anonymkode: b3e3b...8e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 7. juli 2022 #3 Del Skrevet 7. juli 2022 Ikke troll her, men er det ikke bedre å opprette en faktisk dagbok i prøverdagbøker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erosrose Skrevet 7. juli 2022 Forfatter #4 Del Skrevet 7. juli 2022 Fame skrev (1 time siden): Ikke troll her, men er det ikke bedre å opprette en faktisk dagbok i prøverdagbøker? Visste ikke det var en ting jeg😅 skal gjøre det om det blir en neste gang ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erosrose Skrevet 7. juli 2022 Forfatter #5 Del Skrevet 7. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva betyr troll/trolling😅? Anonymkode: b3e3b...8e0 Folk som kommer med unødvendige spydige kommentarer ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 7. juli 2022 #6 Del Skrevet 7. juli 2022 Erosrose skrev (4 minutter siden): Visste ikke det var en ting jeg😅 skal gjøre det om det blir en neste gang ☺️ https://forum.kvinneguiden.no/forum/98-prøverdagbok/ Her er disse velkommen som prøver 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå