AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #1 Skrevet 7. juli 2022 Hei, Skal reise til Tyrkia. Bør jeg ta ut penger på flyplassen i Norge (Tromsø) eller ta ut penger på flyplassen i Tyrkia, hva lønner seg? Anonymkode: 8decd...7ee
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #2 Skrevet 7. juli 2022 Hvorfor drar folk på ferie til det drittlandet? Anonymkode: 17eaf...1b9
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #3 Skrevet 7. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvorfor drar folk på ferie til det drittlandet? Anonymkode: 17eaf...1b9 Grin og brenn. Anonymkode: ae864...b6f
emilie123 Skrevet 7. juli 2022 #4 Skrevet 7. juli 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hei, Skal reise til Tyrkia. Bør jeg ta ut penger på flyplassen i Norge (Tromsø) eller ta ut penger på flyplassen i Tyrkia, hva lønner seg? Anonymkode: 8decd...7ee Jeg tar alltid ut litt på flyplassen i Norge. Da slipper jeg å stresse med noe sånt når jeg kommer dit jeg skal.
Rhodiola Skrevet 7. juli 2022 #5 Skrevet 7. juli 2022 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: Sitat * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende meg en privat melding her med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Retningslinjene for bruk av forumet finner du her. Vh Rhodiola, adm.
Anbefalte innlegg