AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #1 Skrevet 7. juli 2022 Spør dere om det fulle navnet på personen før dere treffer hn? Det er litt skummelt å gå ut å treffe en fremmed, hvor en ikke har navn engang. Og en ting til: Hva er greia med katter (og dyr generelt) i profilene? Anonymkode: c3d00...e17
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #2 Skrevet 7. juli 2022 27 minutter siden, AnonymBruker said: Og en ting til: Hva er greia med katter (og dyr generelt) i profilene? Anonymkode: c3d00...e17 Er vel greit å få frem om man har dyr? Mange liker dyr, mange gjør ikke, og mange er allergiske. For meg et katt et pluss, hund et minus og hest ekstrem skepsis. Anonymkode: d8732...71d
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #3 Skrevet 7. juli 2022 Nei, har ikke spurt om hele navn i hvert fall. Det er jo ikke noe skummelt så lenge man møtes på offentlig sted. Anonymkode: 03805...01a
GrønnNellik68 Skrevet 7. juli 2022 #4 Skrevet 7. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Spør dere om det fulle navnet på personen før dere treffer hn? Det er litt skummelt å gå ut å treffe en fremmed, hvor en ikke har navn engang. Og en ting til: Hva er greia med katter (og dyr generelt) i profilene? Anonymkode: c3d00...e17 Jeg har truffet mange fra apper... null stress men som regel blir det ikke klaff da..siste jeg traff fra en app kom med fly fra Nederland. Han hadde jeg prata lenge med da. Jeg syns det ble en fin helg tross alt om det var en deal breaker inni der men vi holder nå fortsatt kontakten. Jeg syns det er greit at de viser om de er hunde eller katte menneske jeg er allergisk mot katter så det er uaktuelt for min del. Hvordan skal en ellers møte folk i dag når man bor alene og har ingen venner ?? For min del er apper en fin ting der. En merker fort om det er bare tull eller noen som er oppriktig seriøs der når du er vært der en stund men som nybegynner kan du nok gå deg på noen smeller som de fleste andre har som har prøvd dating apper. Lykke til.
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #5 Skrevet 7. juli 2022 Flere hunder i profilen enn mennesker, psycho dog lady som behandler hunden(e) som sine barn. Umiddelbar venstresveip. Mann 45+ Anonymkode: 60427...4cd
Engel Skrevet 8. juli 2022 #6 Skrevet 8. juli 2022 Jeg spør alltid om fullt navn. Men det er mer basert på at jeg har funnet ut at et par av de jeg har chattet med ikke har vært single enn at jeg er redd for at noe skal skje. Ta alltid første møte på et offentlig sted. Greit å vite om at folk har dyr tenker jeg. Selv om det ikke er like vesentlig som om man har barn. Men enkelte behandler jo dyrene sine som barn også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå