Gå til innhold

Vondt i magen etter jeg tisset. Veldig. Lenge etterpå

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei 

Idag rundt 6 på morgenen stod jeg opp fordi jeg måtte så sinnsykt tisse. Det gjorde litt vondt i magen da jeg tisset, ikke der man tisser, men har opplevd det før og det går over. Da jeg våknet to timer senere hadde smerten spredd seg over hele magen og det gjør drit vondt akkurat som det svir. 

Det er ikke underlivssmerter, mens relaterte smerter eller avføringsrelatert. Det svir inni magen, i midten og gjør vondt. 

Jeg har hatt urinveisinfeksjon før, men dette ligner ikke. 

Kommer til å ringe legen om det ikke går over i løpet av en time. 

Tbh er jeg litt stressa. Trenger å vite om noen vet hva det er?? 

Anonymkode: 9a87b...cd9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ta deg en tur til legen med urinprøve, men det skal helst være morgenurin.

Anonymkode: 77413...ead

AnonymBruker
Skrevet

Jeg opplevde akkurat det samme, veldig merkelig. Våknet og var helt enormt tissetrengt. Kjentes ut som om jeg var støl i de indre magemusklene resten av dagen faktisk. Men hadde ikke direkte smerter, bare stølhet og ømt hvis jeg trykket på magen. Det gikk ca. over til dagen etter.

Anonymkode: ba191...e1f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg opplevde akkurat det samme, veldig merkelig. Våknet og var helt enormt tissetrengt. Kjentes ut som om jeg var støl i de indre magemusklene resten av dagen faktisk. Men hadde ikke direkte smerter, bare stølhet og ømt hvis jeg trykket på magen. Det gikk ca. over til dagen etter.

Anonymkode: ba191...e1f

samme har hendt meg, tror ikke det er farlig

Anonymkode: f917a...f53

AnonymBruker
Skrevet

Må bare si at UVI kan gi ulike typer smerter, men vondt i magen er en av symptomene. 

Anonymkode: 243cd...ac7

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...