Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lenge siden han var utro med sin eks over tid, og aldri innrømmet. Prøver å få forholdet til å gå, men mistet all lyst på sex.

What to do?

Anonymkode: 82340...cc4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

At manni det hele tatt har klart å leve kitt videre etter man fant ut at mannen var utro er ett mysterium for meg. Så at du ikke har sexlyst på din tidligere utro mann er for meg mer forståelig enn ol du hadde det.

Anonymkode: 57a98...63b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du ønsker å fortsette forholdet med han, må du snakke med han om utroskapen og få vite alt du ønsker.

Du må gjenvinne tilliten til han, og han må angre og ønske å gjøre ting bra igjen.

Når det er gjort og du har bestemt deg for å fortsette, må du være ferdig med spørsmål omkring utroskapen og ikke ha flere tanker om det som har skjedd, slik at du blir gående å bjeffe om utroskapen hver gang du er i dårlig humør.

Sexlysten vil komme etterhvert. Parterapi vil muligens hjelpe?

Anonymkode: 8735b...4b3

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvis du ønsker å fortsette forholdet med han, må du snakke med han om utroskapen og få vite alt du ønsker.

Du må gjenvinne tilliten til han, og han må angre og ønske å gjøre ting bra igjen.

Når det er gjort og du har bestemt deg for å fortsette, må du være ferdig med spørsmål omkring utroskapen og ikke ha flere tanker om det som har skjedd, slik at du blir gående å bjeffe om utroskapen hver gang du er i dårlig humør.

Sexlysten vil komme etterhvert. Parterapi vil muligens hjelpe?

Han bare nekter.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Han bare nekter.

Min nektet også helt til jeg logget meg inn på hans Facebook og leste samtalene mellom han og dama.

Vi har hverandres passord og låner hverandres pcer, så akkurat her hadde han glemt sexchatten med henne.

Jeg tok skjermbilder og viste han og han knakk sammen.

Hvordan vet du at han har vært utro?

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Lenge siden han var utro med sin eks over tid, og aldri innrømmet. Prøver å få forholdet til å gå, men mistet all lyst på sex.

What to do?

Du innser at dette ikke har noen framtid. Annet enn som seigpining.

Anonymkode: 4b192...2fd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Min nektet også helt til jeg logget meg inn på hans Facebook og leste samtalene mellom han og dama.

Vi har hverandres passord og låner hverandres pcer, så akkurat her hadde han glemt sexchatten med henne.

Jeg tok skjermbilder og viste han og han knakk sammen.

Hvordan vet du at han har vært utro?

Samtale med hans eks. Hun vet litt for mye til å ikke ha sett han på mange år som han sier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...