AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #1 Skrevet 7. juli 2022 Gjør du det? Jeg leser overalt at de ikke anbefaler det men folk bruker høytrykksspyler å vaske huset med. Tiden er inne for å vaske huset utvendig og derfor jeg lurer på hva dere anbefaler? Anonymkode: 87a31...9fa
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #2 Skrevet 7. juli 2022 Huskvask som selges hos byggevare/maleforretning. Spyle først med vanlig vannslange, spray på, la virke litt, spyl av. Høytrykk anbefaler jeg ikke da det får materialet til å reise bust. Anonymkode: 6668b...3b9 1
A-hunter Skrevet 7. juli 2022 #3 Skrevet 7. juli 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Høytrykk anbefaler jeg ikke da det får materialet til å reise bust. Dessuten er ikke trekledninger tette. Med høytrykk pøser man vann under veldig høyt trykk langt inn i konstruksjonen. Vannslange og husvask er mer enn godt nok for å vaske husveggen. 1 1
Gjest Adobyen Skrevet 7. juli 2022 #4 Skrevet 7. juli 2022 En sånn type kost på teleskopstang er til god hjelp sammen med husvask, ikke kraftvask.
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #5 Skrevet 7. juli 2022 Tusen takk for tips dere, 👍 Så jeg bør holde meg unna høytrykksspyler uansett hvordan jeg vasker med den? Anonymkode: 87a31...9fa
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #6 Skrevet 7. juli 2022 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Tusen takk for tips dere, 👍 Så jeg bør holde meg unna høytrykksspyler uansett hvordan jeg vasker med den? Anonymkode: 87a31...9fa Er det flere måter å vaske med den? Hva mener du? Anonymkode: c37c5...f18 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #7 Skrevet 7. juli 2022 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Er det flere måter å vaske med den? Hva mener du? Anonymkode: c37c5...f18 Man kan bruke sånn dings eller hva det er så den ikke spyler hardt, hvis du skjønner hva jeg mener.🤔 Anonymkode: 87a31...9fa
LiseTV Skrevet 7. juli 2022 #8 Skrevet 7. juli 2022 En venn av meg hadde en vegg der malingen flakket av. Han spylte med høytrykk,litt forsiktig da, lot det tørke 2 mndr før han grunnet med visir og deretter maling. Det varte i 15 år.
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #9 Skrevet 7. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tusen takk for tips dere, 👍 Så jeg bør holde meg unna høytrykksspyler uansett hvordan jeg vasker med den? Anonymkode: 87a31...9fa Det går helt fint å bruke høytrykksspyler men du bruker den selvfølgelig ikke på samme måten som når man vasker en bil, hold god avstand og ta det på feelingen. Anonymkode: b2e62...ae4
Leitz Skrevet 7. juli 2022 #10 Skrevet 7. juli 2022 Trykket fra dysen vil jo avta med avstand, så bruk litt fornuft så går det bra men det kan hende du får mer vann ut av hageslangen siden du må holde dysen ganske langt unna med høytrykkspyler.. Prøv begge deler og se hva som funker best.
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #11 Skrevet 7. juli 2022 Med god avstand kan det gå, men da må du ha lift for andre etasje for stige blir altfor nærme og drepen for treverket. Anonymkode: 1bc7f...219
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå