Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har dårøig selvfølelse i bunn, og enkelte dager føler jeg kjæresten er både penere og bedre enn meg. Kjedelig følelse. Kan jeg endre måten å tenke på? 

Han var usikker lenge på om det var meg han ville ha i starten av forholdet, usikker på følelsene sine. Mener han ikke er det nå, men den perioden hjalp nok ikke på selvfølelsen.

Anonymkode: 7b4d4...370

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du må finne noe ved deg selv du er stolt av, uavhengig av kjæresten din. Feks jobb, hobby eller venner. Bryr om det i deg som vil sammenligne. 

Anonymkode: fb59b...871

AnonymBruker
Skrevet

Min mann er bedre enn meg - ikke penere, men bedre. Han hadde nok fortjent mye mer enn meg.  Men det jeg tenker av og til er: jeg må Jo ha mye å by på når han faktisk har lyst til å være min! 

Anonymkode: cc9ec...c95

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har dårøig selvfølelse i bunn, og enkelte dager føler jeg kjæresten er både penere og bedre enn meg. Kjedelig følelse. Kan jeg endre måten å tenke på? 

Han var usikker lenge på om det var meg han ville ha i starten av forholdet, usikker på følelsene sine. Mener han ikke er det nå, men den perioden hjalp nok ikke på selvfølelsen.

Skal du virkelig bruke hans manglende følelser for deg mot han? 

Hesus, gjør det slutt og finn deg en som forguder deg fra dag 1 så du føler deg bedre da. 

Anonymkode: ab241...9ff

AnonymBruker
Skrevet

Min mann er finere enn meg også. I starten var vi nok like fine. Så gikk vi begge opp mye i vekt. Så gikk han ned igjen men mine kg sitter som støpt.

Har vurdert noen ganger å gjøre det slutt fordi han fortjener bedre enn meg (har ikke sagt det til han). Men så er han så tydelig på at det er meg han vil ha. Så jeg tenker det får være hans valg 

Anonymkode: c94d0...b0c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du er ihvertfall penere enn han. Damer er penere enn menn. Punktum.

Anonymkode: e30dc...d8b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Skal du virkelig bruke hans manglende følelser for deg mot han? 

Hesus, gjør det slutt og finn deg en som forguder deg fra dag 1 så du føler deg bedre da. 

Jeg klandrer ikke han, jeg spørr etter råd for hvordan jeg kan jobbe med meg selv. 

ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg klandrer ikke han, jeg spørr etter råd for hvordan jeg kan jobbe med meg selv. 

ts

Erstatt mannen med en hund. En hund vil alltid forgude eieren sin, og heller ikke sende signaler på at den ikke er glad i deg, forutsetter at du behandler hunden bra. 

Lykke til med hundekjøp og singellivet. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Da vi ble sammen for var vi attraktive begge to, men i løpet av 13 år har jeg kommet i overgangsalderen, fått volumtap i ansiktet, tynn i håret og blitt kronisk syk, og synes selv jeg ser veldig sliten ut.

Han har selvfølgelig fått flere linjer i ansiktet, men ser veldig bra ut og han får flere tilbud fra damer.

Man skulle tro han gikk rundt å flørtet med alle, men det gjør han ikke, mens jeg får ingen tilbud fra menn.

Tror det stilles mindre krav til menn enn kvinner faktisk.

Anonymkode: 52cbf...877

AnonymBruker
Skrevet

Utseendet er en smakssak, og kan også varierer fra morgen til kveld. Jeg kan være smellvakker kl 15,men dritstygg når jeg står opp.

Spør du Knut synes han gjerne at typen din er penere enn deg. Mens Arne synes du er 10 ganger penere enn han.

Hvis typen din er vil ha deg NÅ, så spiller det ingen rolle om han var usikker i starten. Mange er usikre i starten. Det er sånn livet er.

Problemet ditt er nok selvtilliten din, ikke at han er penere enn deg. For utseende er ikke objektivt.

Det er en grunn til at kjæresten din er sammen med deg. Slapp av og nyt det ❤️

Anonymkode: a73bf...6a1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Erstatt mannen med en hund. En hund vil alltid forgude eieren sin, og heller ikke sende signaler på at den ikke er glad i deg, forutsetter at du behandler hunden bra. 

Lykke til med hundekjøp og singellivet. 

For et flåsete og unyttig svar. 

Anonymkode: fb59b...871

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...