AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #1 Skrevet 7. juli 2022 Ser etter en skikkelig bra film. Er lenge siden sist jeg har sett en film av den typen. Filmer som The notebok, Titanic, love actually. Tips? Anonymkode: 97179...d66
Melpomene Skrevet 7. juli 2022 #2 Skrevet 7. juli 2022 Foretrekker du romantisk drama eller romantisk komedie? Ikke mine sterkeste sjangre, men jeg kan anbefale et par Supernova (2020) - Pianisten Sam og forfatteren Tusker har vært sammen i over 20 år. Når Tusker blir diagnosert med begynnende demens, legger paret ut på en bobiltur i idylliske Lake District for å besøke familie og venner og gjøre det meste ut av tiden de har sammen. The Half of It (2020) - Ellie er best i klassen på high school, og tjener noen kroner på siden ved å "hjelpe" medelever med skoleoppgaver. Hun får derimot en ny utfordring når den godhjerta men ordknappe fotballspilleren Paul ber om hjelp til å skrive kjærlighetsbrev til jenta han er avstandsforelska i. Som tilfeldigvis også er den samme jenta Ellie er avstandsforelska i. If Beale Street Could Talk (2018) - Tish og Fonny er sjelevenner, unge og lykkelige. Tish er gravid, og paret er på utkikk etter sitt første hjem når Fonny blir fengslet for en forbrytelse han ikke har begått, og Tish må gjøre alt hun kan for å bevise hans uskyld. Evt, om du ikke alt har sett den, kan man jo aldri trå feil med den udødelige klassikeren Roman Holiday (1953), om en britisk prinsesse som stikker av fra presseturnéen sin i Roma for å oppleve en dag som en vanlig jente, med selskap i en sjarmerende amerikansk journalist. 2
Lill3My Skrevet 7. juli 2022 #3 Skrevet 7. juli 2022 Benny & Joon. En litt annerledes romantisk film, men absolutt en del kjærleik i den. En av mine all time favoritter 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #4 Skrevet 7. juli 2022 Elsker dig for evigt Anonymkode: 35712...919
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #5 Skrevet 7. juli 2022 Tusen takk for alle tips! Da har jeg litt å sjekke ut. Tenkte romantisk drama ja, ikke komedie:) Anonymkode: 97179...d66
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #6 Skrevet 10. juli 2022 The Jane Austen book club! Netflix 🤩👍 Anonymkode: c35e8...8ab
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #7 Skrevet 11. juli 2022 Lill3My skrev (På 7.7.2022 den 18.51): Benny & Joon. En litt annerledes romantisk film, men absolutt en del kjærleik i den. En av mine all time favoritter Ja!! 😻den er såååå fin! Anonymkode: 909ad...c8d
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #8 Skrevet 12. juli 2022 Alle filmene som Nicholas Sparks har laget er veldig romantiske og fine❤️ Anonymkode: 4f074...7b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå