Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette plager meg skikkelig.

Har en app hvor jeg og en annen skrev til hverandre. Altså det er en samtale-ish, bare at den går så treg altså 1,2 og noen ganger 3 dager mellom hvert svar.

kan liksom være: har du sett filmen xxx?

også går det 1 dag før man får svar, selvom vedkommende åpnet meldingen etter en time.

jeg orket ikke mer siden jeg også er i er forhold og har følelser for denne personen. Slettet derfor hele appen slik at jeg ikke gikk rundt og ventet på svar. Når man sletter appen får vedkommende da feilmelding ved sending av ny melding.

logget meg på igjen for et par dager siden og fikk «tilbake?» og da svarte jeg noe så tåpelig som «ja, savnet meg?» vedkommende åpnet meldingen etter en halvtime, men nå har det gått 2 dager uten svar. Liksom hæ?! 

vi er begge i teknologibransjen så er ikke det at vi er dårlige teknologisk-anlagt og begge er millennias.

hvorfor spørre om jeg er tilbake for så å ghoste meg? Brukte forøvrig 8 timer selv på å svare fordi jeg ikke kan være den som svarer etter ett minutt når vedkommende bruker 2 dager liksom. 

kan svaret mitt ha vært sååå ille? Skal ærlig si jeg har følelser for denne personen selvom det er 2 år siden vi hadde ordentlig daglig kontakt. Følelsene blir ikke borte. Tror ikke vedkommende har følelser for meg. Men skjønner ikke greia? Begge er i et forhold så det er nok best slik, men får bare lyst til å slette appen igjen, kan ikke gå rundt og sjekke om vedkommende har svart liksom.

Anonymkode: 7e5f7...32c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

TS her. Glemte å legge til at jeg også skrev «haha tulla!» rett etter. Så man kan avfeie det som en spøk, spør du meg..

Anonymkode: 7e5f7...32c

AnonymBruker
Skrevet

Dette hørtes ut som et slitsomt opplegg. Slett hele appen og konsentrer deg om forholdet ditt.

Anonymkode: 90da6...830

AnonymBruker
Skrevet

Du er i ettforhold, men driver og tekster med en person som tydelig bare er ute etter og holde deg varm?

Beklager hvis du føler at jeg er for direkte.

Men dette fortjener hverken du, eller han du er i forhold med. Glem den du tekster med, og fokuser heller på forholdet.

Anonymkode: 57186...1ba

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja ja, og sånn går dagene.... 😳🤯

Anonymkode: 3522e...9f5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...