Gå til innhold

Hadde sex med venninne og nå er alt forandret

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Vi er 27? Du skrev jo at hun var noen år eldre enn deg.... Noen av oss skjønner jo at dette bare er kødd

Anonymkode: 220ed...201

Det er kun fordi du ikke kan hverken å lese eller regne!

Anonymkode: 02854...a99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hun dro hjem i firetiden idag. Hun bor litt over en time unna, så vi er egentlig enige om at vi veldig gjerne ønsker å fortsette sexen, men det blir kanskje ikke så ofte i ukedagene 🙈 får se om en av oss blir for desperat

Til den som spurte om jeg ikke er sår: jo, jeg er litt sår (og hoven) nå, men i heten så hindret det oss ikke noe særlig 😅 kjenner likevel det blir litt godt med en liten pause

TS

Anonymkode: 001d8...db7

Da har du vel gitt svaret selv, fra første innlegget. Du er bisexuell😉 Høres ut for at det er greit med en god pause, så det for litt til å roe seg der nede. Så får dere heller ha det intens når dere møtes igjen. For etter den søte kløe, kommer alltid den sure svie😁

Det er jo slett ikke sikkert, at dere kan ha dette sammen om ene eller begge finner seg en mann igjen heller. Og vi lever bare èn gang😚

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Vi er 27? Du skrev jo at hun var noen år eldre enn deg.... Noen av oss skjønner jo at dette bare er kødd

Du leser feil, var meg som skrev etpar år eldre...

Les igjennom tråden så ser du det :) Hun jeg møter er etpar år eldre enn meg.

Anonymkode: 9ff15...f42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har aldri skrevet det, men det er en annen bruker her som har skrevet om sin opplevelse med en jente hvor den andre er eldre. Bare se på anonymkoden :)

TS

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeeeg... klarte ikke holde meg lenger, så jeg reiste på besøk til henne etter jobb. Så vi hadde sex, spiste middag sammen og chillet litt, og så en runde til. Nå er jeg i bussen på vei hjem :) fikk stilnet kriblinga for en liten stund

Jeg kjenner sånn på en lyst til å fortelle dette til noen jeg kjenner, men føler ikke jeg tør og samtidig- hva skal de med den informasjonen? Det er bare så nytt og overveldende for meg, men så er det jo ikke sånn at jeg har fått dame. Vi ligger bare sammen. Huff. Bare deler litt tanker

TS

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeeeg... klarte ikke holde meg lenger, så jeg reiste på besøk til henne etter jobb. Så vi hadde sex, spiste middag sammen og chillet litt, og så en runde til. Nå er jeg i bussen på vei hjem :) fikk stilnet kriblinga for en liten stund

Jeg kjenner sånn på en lyst til å fortelle dette til noen jeg kjenner, men føler ikke jeg tør og samtidig- hva skal de med den informasjonen? Det er bare så nytt og overveldende for meg, men så er det jo ikke sånn at jeg har fått dame. Vi ligger bare sammen. Huff. Bare deler litt tanker

TS

spennende, skjønner deg godt du tok turen til henne. Fortsett med vennskapet. Jeg er glad dere kan dele en lidenskap sammen. 

Du trenger ikke å dele det til noen du kjenner, dere har hverandre. 

Anonymkode: 9b254...21a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nyt og Kos deg. Ikke overtenk eller konstruer problemstillinger. Du har/får gode opplevelser. Gode opplevelser gir god stemning. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

TS

Herlig👍 Holde dere til helga da? For tipper dere har avtalt å møtes igjen da?😅

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, AnonymBruker said:

TS

Tenker det er helt naturlig og en fin ting å ønske å dele.
Men det er kanskje greit å tenke over først at selv for din beste venninne så kan det hende at denne opplevelsen på detaljnivå ikke er noe hun helt vil "skjønne".

Jeg tenker at det kan være et greit sted å starte at du ikke har sett på deg selv som bifil før, men at det er ei jente som du nå har møtt noen ganger og liker veldig godt. Og kanskje du lurer på hvordan de rundt deg ville reagert på om du hadde med en kvinnelig partner på sosiale ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Herlig👍 Holde dere til helga da? For tipper dere har avtalt å møtes igjen da?😅

Ja, vi skal være sammen fredag og lørdag :)  Begge er opptatte torsdag og søndag dessverre. Fredag kveld føles veldig langt unna akkurat nå 😅

MuffinStud skrev (9 timer siden):

Tenker det er helt naturlig og en fin ting å ønske å dele.
Men det er kanskje greit å tenke over først at selv for din beste venninne så kan det hende at denne opplevelsen på detaljnivå ikke er noe hun helt vil "skjønne".

Jeg tenker at det kan være et greit sted å starte at du ikke har sett på deg selv som bifil før, men at det er ei jente som du nå har møtt noen ganger og liker veldig godt. Og kanskje du lurer på hvordan de rundt deg ville reagert på om du hadde med en kvinnelig partner på sosiale ting.

Jeg ser jo ikke på meg selv som bifil da, men kanskje jeg er det også 😅 For det er ingen følelser involvert her for meg enda hvertfall. Men biseksuell er jeg jo med 100% sikkerhet nå..

TS

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Ja, vi skal være sammen fredag og lørdag :)  Begge er opptatte torsdag og søndag dessverre. Fredag kveld føles veldig langt unna akkurat nå 😅

Jeg ser jo ikke på meg selv som bifil da, men kanskje jeg er det også 😅 For det er ingen følelser involvert her for meg enda hvertfall. Men biseksuell er jeg jo med 100% sikkerhet nå..

TS

Hehe, ja skjønner det er hardt å holde seg slik, og ikke få utløp for lysten sammen med den du tenner så veldig på :) Det blir kanskje litt mindre, når dere ikke har så god tid sammen denne gangen, så du ikke blir så sår og øm som sist helg 😄 Men uansett, nyt det!

Du er nok inne på rette "sporet" at du har funnet du er bisexuell. For det er forskjell på det og bifil. Kun det fysiske med samme kjønn er herlig det også, uten at det er noe mer enn akkurat der og da :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

TS

Hva tiltrekkes du ved henne? Når visste dere dere ville det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hva tiltrekkes du ved henne? Når visste dere dere ville det samme?

Jeg tiltrekkes vel egentlig kun av kroppen hennes. Vi snakket ikke om det som skjedde på flere dager etter første gangen, og så tok jeg kontakt for å høre om hun ville gjenta det, og det hadde hun veldig lyst til, men hun hadde tolket det som at jeg ikke ønsket siden ingen nevnte det 😅

Så etter andre møtet var det egentlig ingen tvil om at begge ville det samme siden det gikk så naturlig og var så selvsagt, det var en så tydelig lyst og behov der 🙈

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 14.7.2022 den 19.49):

Jeg tiltrekkes vel egentlig kun av kroppen hennes. Vi snakket ikke om det som skjedde på flere dager etter første gangen, og så tok jeg kontakt for å høre om hun ville gjenta det, og det hadde hun veldig lyst til, men hun hadde tolket det som at jeg ikke ønsket siden ingen nevnte det 😅

Så etter andre møtet var det egentlig ingen tvil om at begge ville det samme siden det gikk så naturlig og var så selvsagt, det var en så tydelig lyst og behov der 🙈

TS

Er det ikke deilig å bare ha den nytelsen, dere mellom? Det renger jo ikke være følelse i bildet for å ha lyst på en annen jente :) At du spurte henne om hun ville gjenta det, var vel et resultat av at du brått ble kåt etter noen dager, når du tenkte på det som hadde skjedd første gangen.

Håpe dere hadde det fint samme nå sist også, om dere begge har litt dårlig tid for å møtes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Er det ikke deilig å bare ha den nytelsen, dere mellom? Det renger jo ikke være følelse i bildet for å ha lyst på en annen jente :) At du spurte henne om hun ville gjenta det, var vel et resultat av at du brått ble kåt etter noen dager, når du tenkte på det som hadde skjedd første gangen.

Håpe dere hadde det fint samme nå sist også, om dere begge har litt dårlig tid for å møtes :)

Vi hadde det veldig bra fredag og lørdag! Søndag var vi opptatte, men møttes i dag også 🙈 vi er jo litt som kaniner og lysten tar liksom ikke slutt, men nå i dag skjedde en slags utvikling..

Etter første runden ble vi liggende og kline/kysse og kose en stund, det har vi ikke gjort før. Det skjedde bare helt naturlig og jeg tror vi begge ble overrasket over det egentlig. Vanligvis har vi bare ligget og snakket litt. Ikke misforstå, vi kliner mye under sexen, men aldri ellers 😅

TS

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Dette er definitivt en runketråd.... For de runkelystne

Anonymkode: 01e76...673

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Dette er definitivt en runketråd.... For de runkelystne

Anonymkode: 01e76...673

Jeg tror heller ikke på den lenger. Det er for mye overdrivelse av antall møter...hvor ofte dette skjer...

Anonymkode: 9ff15...f42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Vi hadde det veldig bra fredag og lørdag! Søndag var vi opptatte, men møttes i dag også 🙈 vi er jo litt som kaniner og lysten tar liksom ikke slutt, men nå i dag skjedde en slags utvikling..

Etter første runden ble vi liggende og kline/kysse og kose en stund, det har vi ikke gjort før. Det skjedde bare helt naturlig og jeg tror vi begge ble overrasket over det egentlig. Vanligvis har vi bare ligget og snakket litt. Ikke misforstå, vi kliner mye under sexen, men aldri ellers 😅

TS

Stort sett så ender vel sånn ff-greier opp med at en får følelser. Virker som at det er henne.. I denne historien kunne jeg ønske det var begge to 🙈 Hvor romantisk hadde ikke det vært da?  🤩

Du må ikke fortsette å ha sex med henne, synes jeg. Hun er åpenbart forelska. 

Anonymkode: 28e66...607

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...