AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #61 Del Skrevet 9. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg regnet med denne kom, så da velger jeg å heller trekke meg ut av tråden. Jeg ville egentlig bare ha en plass å oppdatere om nye som er helt nytt for meg, siden dette er noe jeg ikke snakker om med venninner. Men ønsker ikke å få slike beskyldninger. Takk til dere andre som har svart TS Anonymkode: 001d8...db7 Klassisk trolling/oppspinn. Med en gang én person påpeker at det er fantasi, så "trekker man seg" fra tråden. Hadde det vært reellt hadde du neppe brydd deg om at én person ikke tror på deg blant de titalls som har svart. Hyppige oppdateringer, fantasering om kvinnesex, saksing..dette er standard tegn på at det er en mann som fantaserer og koser seg. Kan være at det er reellt og at du bare er veldig sart, i så fall beklager jeg. Tviler dog. Anonymkode: 590f3...f32 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #62 Del Skrevet 9. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Klassisk trolling/oppspinn. Med en gang én person påpeker at det er fantasi, så "trekker man seg" fra tråden. Hadde det vært reellt hadde du neppe brydd deg om at én person ikke tror på deg blant de titalls som har svart. Hyppige oppdateringer, fantasering om kvinnesex, saksing..dette er standard tegn på at det er en mann som fantaserer og koser seg. Kan være at det er reellt og at du bare er veldig sart, i så fall beklager jeg. Tviler dog. Anonymkode: 590f3...f32 Enig. Trakassering er trass alt noe som er helt fremmed for LHBTQ+-folk. Anonymkode: bc6e0...22b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #63 Del Skrevet 9. juli 2022 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Enig. Trakassering er trass alt noe som er helt fremmed for LHBTQ+-folk. Anonymkode: bc6e0...22b Å gjenkjenne tegn på en runketråd opprettet av en mann har da ingenting med trakassering av LGBTQ+ å gjøre? Som sagt beklager jeg hvis det mot all formodning skulle være en reell tråd. Anonymkode: 590f3...f32 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #64 Del Skrevet 9. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 7.7.2022 den 0.50): Jeg er heterofil (trodde jeg..), men alltid hatt lyst til å ha erfart jentesex. Hadde aldri prøvd eller egentlig hatt muligheten før nå i helga, da en venninne og jeg drakk litt hjemme hos henne (ikke fulle, kun beruset), da vi begynte å snakke om sex og fant ut at vi begge var binysgjerrige. Så vi lå sammen, gikk ned på hverande og sakset litt. søndag og mandag tenkte jeg ikke noe særlig på det, og jeg har kun hatt normal kontakt med henne siden, som om ingenting har skjedd. Men nå i går og i dag er det som om noe har sagt klikk i hodet mitt, og alt jeg klarer å tenke på er den sexen. Jeg vil ha mer, men skammer meg, hvorfor? Jeg vil ikke være sammen med henne, men jeg er plutselig superkåt på henne og har så lyst på mer. Hva skal jeg gjøre? Piv-sex frister ikke lenger Betyr dette at jeg er lesbisk? Erfaringer? 😕 Anonymkode: 001d8...db7 Bare nysgjerrig, hvordan blir du stimulert med flatbanking? Tunga skjønner jeg, men hvordan når du f.eks klitn ved å sakse? Anonymkode: 9ee19...700 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #65 Del Skrevet 9. juli 2022 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Å gjenkjenne tegn på en runketråd opprettet av en mann har da ingenting med trakassering av LGBTQ+ å gjøre? Som sagt beklager jeg hvis det mot all formodning skulle være en reell tråd. Anonymkode: 590f3...f32 Jeg vet ikke hva jeg eventuelt skal gjøre for å overbevise deg om det motsatte? 😅 Føles ekkelt å dele om noen ser på det som en runketråd for egen del TS Anonymkode: 001d8...db7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #66 Del Skrevet 9. juli 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Bare nysgjerrig, hvordan blir du stimulert med flatbanking? Tunga skjønner jeg, men hvordan når du f.eks klitn ved å sakse? Anonymkode: 9ee19...700 Aldri hørt uttrykket flatbanking før. Når man sakser så blir jo klitten stimulert, er jo som å gni underlivet mot hva som helst annet TS Anonymkode: 001d8...db7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #67 Del Skrevet 10. juli 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Aldri hørt uttrykket flatbanking før. Når man sakser så blir jo klitten stimulert, er jo som å gni underlivet mot hva som helst annet TS Anonymkode: 001d8...db7 Håper dere har hatt det fint sammen siden fredag kveld😊 Etter egne erfaringer kan det bli ganske så heftig når en er i samme seng, og har funnet ut hvor godt det er med den utvalgte. Og den saksinga noen ikke tror på, jo den fungerer! Tipper dere også har våknet i løpet av natta, og kanskje vert på do en tur, og så har det blitt en runde før dere sovna igjen….. Du må ikke trekke deg for slike kommentarer kom tidligere her. Anonymkode: 02854...a99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #68 Del Skrevet 10. juli 2022 trenger ikke skrive her siden du er i mitt punktet, du trenger ingen bekreftelser her i fra noen som kan dra deg ned når du er oppe. Se henne istedenfor. Hold fokus å formidle gode ting heller. Anonymkode: 9b254...21a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #69 Del Skrevet 10. juli 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Å gjenkjenne tegn på en runketråd opprettet av en mann har da ingenting med trakassering av LGBTQ+ å gjøre? Som sagt beklager jeg hvis det mot all formodning skulle være en reell tråd. Anonymkode: 590f3...f32 Å "gjenkjenne" noen som er innenfor LHBTQ+ som "runketråd" er trakassering av LHBTQ+. Anonymkode: bc6e0...22b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #70 Del Skrevet 10. juli 2022 Runketråd eller ikke, jeg svarte nå ærlig. Anonymkode: 9ff15...f42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 10. juli 2022 #71 Del Skrevet 10. juli 2022 ….og DER ble denne fine tråden ødelagt av de som troller med å anklage andre for troll. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #72 Del Skrevet 10. juli 2022 hvor er moderatorene? Anonymkode: 9b254...21a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #73 Del Skrevet 10. juli 2022 Hver gang det snakkes om sex mellom to kvinner her ,så må det alltid være noen som roper "mann" og "runketråd". Tenker de på at det kan føles diskriminerende? Anonymkode: e705b...913 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #74 Del Skrevet 10. juli 2022 Jeg som skrev på innlegg #28. Møter min venninne "skjult", ikke delt med noen at vi møtes. Vil ha det slik. I dag kom hun innom før løpetur å slikket meg til orgasme....tar ikke mange min 😍 Syk opplevelse, uten noe mer. Anonymkode: 9ff15...f42 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #75 Del Skrevet 10. juli 2022 Spent å høre fra ts. Ble det over alle forventninger? Når blir neste lille møte? Anonymkode: 9b254...21a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #76 Del Skrevet 10. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Spent å høre fra ts. Ble det over alle forventninger? Når blir neste lille møte? Anonymkode: 9b254...21a Hun dro hjem i firetiden idag. Hun bor litt over en time unna, så vi er egentlig enige om at vi veldig gjerne ønsker å fortsette sexen, men det blir kanskje ikke så ofte i ukedagene 🙈 får se om en av oss blir for desperat Til den som spurte om jeg ikke er sår: jo, jeg er litt sår (og hoven) nå, men i heten så hindret det oss ikke noe særlig 😅 kjenner likevel det blir litt godt med en liten pause TS Anonymkode: 001d8...db7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #77 Del Skrevet 10. juli 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hun dro hjem i firetiden idag. Hun bor litt over en time unna, så vi er egentlig enige om at vi veldig gjerne ønsker å fortsette sexen, men det blir kanskje ikke så ofte i ukedagene 🙈 får se om en av oss blir for desperat Til den som spurte om jeg ikke er sår: jo, jeg er litt sår (og hoven) nå, men i heten så hindret det oss ikke noe særlig 😅 kjenner likevel det blir litt godt med en liten pause TS Anonymkode: 001d8...db7 Gamle er dere? Anonymkode: 9b254...21a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #78 Del Skrevet 10. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 7.7.2022 den 0.50): Jeg er heterofil (trodde jeg..), men alltid hatt lyst til å ha erfart jentesex. Hadde aldri prøvd eller egentlig hatt muligheten før nå i helga, da en venninne og jeg drakk litt hjemme hos henne (ikke fulle, kun beruset), da vi begynte å snakke om sex og fant ut at vi begge var binysgjerrige. Så vi lå sammen, gikk ned på hverande og sakset litt. søndag og mandag tenkte jeg ikke noe særlig på det, og jeg har kun hatt normal kontakt med henne siden, som om ingenting har skjedd. Men nå i går og i dag er det som om noe har sagt klikk i hodet mitt, og alt jeg klarer å tenke på er den sexen. Jeg vil ha mer, men skammer meg, hvorfor? Jeg vil ikke være sammen med henne, men jeg er plutselig superkåt på henne og har så lyst på mer. Hva skal jeg gjøre? Piv-sex frister ikke lenger Betyr dette at jeg er lesbisk? Erfaringer? 😕 Anonymkode: 001d8...db7 Piv sex? Hva er det? Anonymkode: a4d96...660 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #79 Del Skrevet 10. juli 2022 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Gamle er dere? Anonymkode: 9b254...21a Vi er 27 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Piv sex? Hva er det? Anonymkode: a4d96...660 Penis i vagina TS Anonymkode: 001d8...db7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #80 Del Skrevet 11. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi er 27 Penis i vagina TS Anonymkode: 001d8...db7 Vi er 27? Du skrev jo at hun var noen år eldre enn deg.... Noen av oss skjønner jo at dette bare er kødd Anonymkode: 220ed...201 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå