AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #21 Del Skrevet 8. juli 2022 DundreMilfin skrev (24 minutter siden): I’ m aware of that 😅 Og poenget med klitoris er orgasme ☺️ Anonymkode: e705b...913 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #22 Del Skrevet 8. juli 2022 Hvorfor streve med å identifisere deg eller hva legningen din er akkurat nå. Er du bifil - fint! Er du lesbisk - fint! Du nevner ikke noen kjæreste eller gutteinteresse, så da er det vel ikke noe i veien med å spørre om hun er interessert i mer? Blir det dere to, eller kun jenter framover, så er du lesbisk da. Viktigste er at du er lykkelig Anonymkode: eb89f...c10 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #23 Del Skrevet 8. juli 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Nyt det! Uansett hvor rart det høres ut for deg. Selv har jeg kun hatt sex med motsatt kjønn, men like mye nytelse som du opplever. Dere er jo kåte og nyter hverandre. Er det og en hemmelighet, tenker på det er partner hun eller du har, så kan jo det være en årsak som gjør det så sterkt for deg. Er dette forresten ei venninne du har kjent fra barndommen? Anonymkode: 02854...a99 Vi er begge single! Har kjent henne i ti år, så det er siden videregående AnonymBruker skrev (2 timer siden): Fortell hva dere gjorde med hverandre da! Hilsen en som drømmer om det samme.. 🙈 Anonymkode: 4cd91...00d Vi har bare hatt sex tre ganger, så er ikke så veldig avansert enda 😅 går desidert mest i slikking, en del fingring og litt saksing som nevnt. Ser noen lurte på hva saksing er, og enkelt forklart er det bare at man gnir kjønnsorganene mot hverandre.. Planen er å være sammen i helga, og jeg sitter på jobb og er våt av forventning allerede 🙈 DundreMilfin skrev (2 timer siden): Og problemet er? Vet ikke om det er et problem, jeg bare lufter tanker. Har liksom alltid sett på meg selv som hetero, og nå er jeg veldig tydelig ikke det.. og det føles rart. Vet ikke hvorfor det er så mye skam involvert her, kanskje noen andre vet? Anonymkode: 001d8...db7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #24 Del Skrevet 8. juli 2022 DundreMilfin skrev (2 timer siden): Og problemet er? Det er en posisjon. Som jeg personlig ikke heeeeelt ser poenget med - men whatever floats peoples boats. AnonymBruker skrev (50 minutter siden): En sexstilling. Søk opp scissoring 😉 Anonymkode: 7b5ca...0ad De ligger bare å knikker mus mot mus? Eller har de en toveis dildo inn i hverandre? Anonymkode: 90f21...581 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #25 Del Skrevet 8. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvordan har to damer sex? Anonymkode: 27603...b60 Det er er litt flaut spørsmål, om du er over 16 år. Anonymkode: 78b55...e02 13 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #26 Del Skrevet 8. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi er begge single! Har kjent henne i ti år, så det er siden videregående Vi har bare hatt sex tre ganger, så er ikke så veldig avansert enda 😅 går desidert mest i slikking, en del fingring og litt saksing som nevnt. Ser noen lurte på hva saksing er, og enkelt forklart er det bare at man gnir kjønnsorganene mot hverandre.. Planen er å være sammen i helga, og jeg sitter på jobb og er våt av forventning allerede 🙈 Vet ikke om det er et problem, jeg bare lufter tanker. Har liksom alltid sett på meg selv som hetero, og nå er jeg veldig tydelig ikke det.. og det føles rart. Vet ikke hvorfor det er så mye skam involvert her, kanskje noen andre vet? Anonymkode: 001d8...db7 Det er vel helst det at dere begge, liker det fysiske. Men, litt følelser er det jo når dere tenner veldig på hverandre slik. Og nå vet du jo hva du går til, om dere får det til å være sammen i helga, så ikke noe rart du er våt allerede Legge inn beskyttelse så det ikke synes gjennom så Kos dere! Anonymkode: 02854...a99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #27 Del Skrevet 8. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er vel helst det at dere begge, liker det fysiske. Men, litt følelser er det jo når dere tenner veldig på hverandre slik. Og nå vet du jo hva du går til, om dere får det til å være sammen i helga, så ikke noe rart du er våt allerede Legge inn beskyttelse så det ikke synes gjennom så Kos dere! Anonymkode: 02854...a99 Tror du det er følelser involvert uansett? Alt jeg tror jeg kjenner på nå er liksom at jeg er kåt på henne og elsker sexen, men føler ikke et behov for å ha mye kontakt ellers, eller å henge med henne. Derfor jeg syns det er litt forvirrende, og at jeg gjør noe feil 😅 Anonymkode: 001d8...db7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #28 Del Skrevet 8. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tror du det er følelser involvert uansett? Alt jeg tror jeg kjenner på nå er liksom at jeg er kåt på henne og elsker sexen, men føler ikke et behov for å ha mye kontakt ellers, eller å henge med henne. Derfor jeg syns det er litt forvirrende, og at jeg gjør noe feil 😅 Anonymkode: 001d8...db7 Kos deg med sexen, ikke for ofte. Har selv ei venninne jeg møtte via trening, vi har sex 1 gang i uken ca....sinnsykt deilig. Er så glad jeg prøvde, så vil nyte dette en stund til hvertfall. Men kjenner at 1 gang i uken er nok, da bygger man opp mye lyst til neste gang....ser henne på trening. Deilige kroppen hennes 😉 Vi slikker og fingrer...hun er det mest "dominante" og erfarne, så liker at hun tar styringen. Jeg kommer 2-3 ganger hver gang vi møtes 😄 Var heldig som møtte ei med litt erfaring fra før, kunne aldri gjettet dette om henne. Anonymkode: 9ff15...f42 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MuffinStud Skrevet 8. juli 2022 #29 Del Skrevet 8. juli 2022 Jeg tenker at det betyr at du har funnet noe å utforske i en fase av livet ditt hvor du kan gjøre nettopp dette. Du må gjerne sette en merkelapp på det, men det vil ikke fortelle deg noe mer. Du er deg; ikke en kategori. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #30 Del Skrevet 8. juli 2022 MuffinStud skrev (1 minutt siden): Jeg tenker at det betyr at du har funnet noe å utforske i en fase av livet ditt hvor du kan gjøre nettopp dette. Du må gjerne sette en merkelapp på det, men det vil ikke fortelle deg noe mer. Du er deg; ikke en kategori. Enig, ikke merkelapp!!! Gjør det man føler for.... For min del er dette sex nå i dag, kun seksuell nytelse. Som kjæreste? Nei takk!. Anonymkode: 9ff15...f42 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #31 Del Skrevet 8. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 7.7.2022 den 0.50): Jeg er heterofil (trodde jeg..), men alltid hatt lyst til å ha erfart jentesex. Hadde aldri prøvd eller egentlig hatt muligheten før nå i helga, da en venninne og jeg drakk litt hjemme hos henne (ikke fulle, kun beruset), da vi begynte å snakke om sex og fant ut at vi begge var binysgjerrige. Så vi lå sammen, gikk ned på hverande og sakset litt. søndag og mandag tenkte jeg ikke noe særlig på det, og jeg har kun hatt normal kontakt med henne siden, som om ingenting har skjedd. Men nå i går og i dag er det som om noe har sagt klikk i hodet mitt, og alt jeg klarer å tenke på er den sexen. Jeg vil ha mer, men skammer meg, hvorfor? Jeg vil ikke være sammen med henne, men jeg er plutselig superkåt på henne og har så lyst på mer. Hva skal jeg gjøre? Piv-sex frister ikke lenger Betyr dette at jeg er lesbisk? Erfaringer? 😕 Anonymkode: 001d8...db7 nei, det betyr ikke at du er lesbisk. Definitivt ikke. Hvilken sex tema snakket dere om da? Anonymkode: 9b254...21a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #32 Del Skrevet 8. juli 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Kos deg med sexen, ikke for ofte. Har selv ei venninne jeg møtte via trening, vi har sex 1 gang i uken ca....sinnsykt deilig. Er så glad jeg prøvde, så vil nyte dette en stund til hvertfall. Men kjenner at 1 gang i uken er nok, da bygger man opp mye lyst til neste gang....ser henne på trening. Deilige kroppen hennes 😉 Vi slikker og fingrer...hun er det mest "dominante" og erfarne, så liker at hun tar styringen. Jeg kommer 2-3 ganger hver gang vi møtes 😄 Var heldig som møtte ei med litt erfaring fra før, kunne aldri gjettet dette om henne. Anonymkode: 9ff15...f42 er dere jevn gamle? var det blikkene deres som formidlet dere ville ha sex med hverandre? Anonymkode: 9b254...21a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #33 Del Skrevet 8. juli 2022 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): er dere jevn gamle? var det blikkene deres som formidlet dere ville ha sex med hverandre? Anonymkode: 9b254...21a Hun er etpar år eldre bare.....dette skjedde på en spesiell måte, uventet. Så var ikke bare noen blikk nei Så lett er det ikke. Anonymkode: 9ff15...f42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #34 Del Skrevet 8. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kos deg med sexen, ikke for ofte. Har selv ei venninne jeg møtte via trening, vi har sex 1 gang i uken ca....sinnsykt deilig. Er så glad jeg prøvde, så vil nyte dette en stund til hvertfall. Men kjenner at 1 gang i uken er nok, da bygger man opp mye lyst til neste gang....ser henne på trening. Deilige kroppen hennes 😉 Vi slikker og fingrer...hun er det mest "dominante" og erfarne, så liker at hun tar styringen. Jeg kommer 2-3 ganger hver gang vi møtes 😄 Var heldig som møtte ei med litt erfaring fra før, kunne aldri gjettet dette om henne. Anonymkode: 9ff15...f42 Hadde dere mer sex i starten eller har dere alltid holdt dere til en gang i uken? Akkurat nå vil jeg helst ligge med henne hele tiden, men skjønner poenget ditt! 😅 TS Anonymkode: 001d8...db7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ghostface Skrevet 8. juli 2022 #35 Del Skrevet 8. juli 2022 Det er derfor man ikke skal ha det med venner ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #36 Del Skrevet 8. juli 2022 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Hadde dere mer sex i starten eller har dere alltid holdt dere til en gang i uken? Akkurat nå vil jeg helst ligge med henne hele tiden, men skjønner poenget ditt! 😅 TS Anonymkode: 001d8...db7 Vi er treningsvenninner....så omgås jo ikke noe uten som sex eller trening Jeg vet fra før at 1 gang i uken er passe som sexpartnere... Utenom sexen ser jeg henne 1-2 ganger i uken på trening Der vi kan nyte synet av hverandre i tights 😅 Vite at vi skal ha oss igjen etter noen dager. Anonymkode: 9ff15...f42 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #37 Del Skrevet 8. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tror du det er følelser involvert uansett? Alt jeg tror jeg kjenner på nå er liksom at jeg er kåt på henne og elsker sexen, men føler ikke et behov for å ha mye kontakt ellers, eller å henge med henne. Derfor jeg syns det er litt forvirrende, og at jeg gjør noe feil 😅 Anonymkode: 001d8...db7 Ikke følelser som gjør at du blir forelsket, for egen del er det himla lett å ha sex når kjemien er rett, og det er nok det den er hos dere. Selv kan jeg tenne veldig på det spontane, noe dere også tydeligvis har gjort, og da spesielt første gangen. Og det er jo også en annen opplevelse enn med mann, ikke pes med å penetrere, men å heller nyte hverandre. Du er nok ikke mer enn bisexuell, men kan ha mye deilig da også. Anonymkode: 02854...a99 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #38 Del Skrevet 8. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hadde dere mer sex i starten eller har dere alltid holdt dere til en gang i uken? Akkurat nå vil jeg helst ligge med henne hele tiden, men skjønner poenget ditt! 😅 TS Anonymkode: 001d8...db7 ring henne da... ikke vent. Anonymkode: 9b254...21a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #39 Del Skrevet 8. juli 2022 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): ring henne da... ikke vent. Anonymkode: 9b254...21a Vet ikke om du har lest hele tråden, men vi skal være sammen hele helga. Så jeg venter på henne nå.. har vært pinlig kåt i hele dag 🤐 Anonymkode: 001d8...db7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #40 Del Skrevet 8. juli 2022 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Vet ikke om du har lest hele tråden, men vi skal være sammen hele helga. Så jeg venter på henne nå.. har vært pinlig kåt i hele dag 🤐 Anonymkode: 001d8...db7 Da åpner du for henne kliss naken, det har jeg gjort noen ganger. Hun er sikkert like kåt som deg😃 Anonymkode: 02854...a99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå