AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #181 Del Skrevet 24. august 2022 Hvorfor er det så få (ingen) spyemojier her? Må det en viss aldersforskjell til? Anonymkode: 9395a...769 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #182 Del Skrevet 24. august 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Smaker dere forskjellig? Jeg hadde også jevnlig sex med ei venninne da vi gikk på videregående, vi synes begge at vi smakte og luktet ganske likt. Dette er lenge siden, det var den gang det var vanlig med full busk. Men gode deilige minner. Anonymkode: a1eb3...a60 fantastisk hyggelig dere fant felles interesse Anonymkode: 9b254...21a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #183 Del Skrevet 28. august 2022 Hvordan går det? Anonymkode: 27603...b60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #184 Del Skrevet 28. august 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvordan går det? Anonymkode: 27603...b60 Ts har sluttet å svare. Er nok bare troll alt sammen. Anonymkode: a1eb3...a60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #185 Del Skrevet 28. august 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ts har sluttet å svare. Er nok bare troll alt sammen. Anonymkode: a1eb3...a60 Jeg har som sagt vært bortreist denne uka og har ikke møtt henne jeg kommer hjem i kveld TS Anonymkode: 001d8...db7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #186 Del Skrevet 28. august 2022 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Jeg har som sagt vært bortreist denne uka og har ikke møtt henne jeg kommer hjem i kveld TS Anonymkode: 001d8...db7 Det er ikke det jeg spør om... Anonymkode: a1eb3...a60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #187 Del Skrevet 28. august 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det er ikke det jeg spør om... Anonymkode: a1eb3...a60 Jeg må nesten få komme hjem og svare skikkelig uten passiv aggressiv respons altså. Litt vanskelig å vite eksakt hvordan jeg smaker siden det ikke gir helt samme opplevelse å slikke av sine egne fingre, men jeg vil si vi smaker veldig likt. Rent kjønn har jo som regel ikke så mye smak TS Anonymkode: 001d8...db7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #188 Del Skrevet 2. september 2022 Long time no see 😅 har gått veldig mye i det samme siste uka, men vi har nå begynt å eksperimentere litt med leketøy sammen, og det har vært ganske bra. Tenkte det ville føles litt kunstig og fjerne nærheten, men det var ikke slik Men det overrasket meg i går! Jeg har aldri prøvd womanizer før, så hun brukte hennes på meg. Første gangen kom jeg veldig raskt, andre gangen (en halvtime ca senere) endte det med at jeg squirta? Andre som har opplevd det med womanizer..? Aldri spruta før, så det var noe nytt 😅 ikke så gøy å bytte på senga midt på natta, men utrolig deilig følelse. Kom ikke rent lite heller, huff TS Anonymkode: 001d8...db7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #189 Del Skrevet 3. september 2022 fremstillingen og fremtoningen din forteller jo at du er en mann som skriver.... Anonymkode: 9b254...21a 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #190 Del Skrevet 3. september 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Long time no see 😅 har gått veldig mye i det samme siste uka, men vi har nå begynt å eksperimentere litt med leketøy sammen, og det har vært ganske bra. Tenkte det ville føles litt kunstig og fjerne nærheten, men det var ikke slik Men det overrasket meg i går! Jeg har aldri prøvd womanizer før, så hun brukte hennes på meg. Første gangen kom jeg veldig raskt, andre gangen (en halvtime ca senere) endte det med at jeg squirta? Andre som har opplevd det med womanizer..? Aldri spruta før, så det var noe nytt 😅 ikke så gøy å bytte på senga midt på natta, men utrolig deilig følelse. Kom ikke rent lite heller, huff TS Anonymkode: 001d8...db7 Høres ut som dere koser dere🙂 Jeg spruter også med womanizer. Synes det er deilig innimellom, men orker ikke alt styret med bytte av sengetøy osv hver gang så blir skjeldent brukt desverre😐 Anonymkode: 79939...3fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #191 Del Skrevet 3. september 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): fremstillingen og fremtoningen din forteller jo at du er en mann som skriver.... Anonymkode: 9b254...21a Ja, nå gidder ikke jeg følge denne tråden lenger. Er jo veldig åpenbart... Anonymkode: a1eb3...a60 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #192 Del Skrevet 3. september 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): fremstillingen og fremtoningen din forteller jo at du er en mann som skriver.... Anonymkode: 9b254...21a AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ja, nå gidder ikke jeg følge denne tråden lenger. Er jo veldig åpenbart... Anonymkode: a1eb3...a60 Så hvorfor har dere fulgt med så lenge siden dere tydeligvis mener jeg er en mann? Hva skal jeg liksom gjøre? Skriver tihi bak hver setning? AnonymBruker skrev (10 timer siden): Høres ut som dere koser dere🙂 Jeg spruter også med womanizer. Synes det er deilig innimellom, men orker ikke alt styret med bytte av sengetøy osv hver gang så blir skjeldent brukt desverre😐 Anonymkode: 79939...3fb Ja, det var digg den ene gangen det skjedde 🤔 har ikke hendt igjen, og vi har brukt den flere ganger. Vil tro jeg hadde blitt fort lei om det måttes byttes på senga hver dag TS Anonymkode: 001d8...db7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #193 Del Skrevet 3. september 2022 Jeg får på følelsen av at det er en mann som har skrevet dette innlegget🙈 Anonymkode: 1c1ee...003 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coachshinny Skrevet 4. september 2022 #194 Del Skrevet 4. september 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg får på følelsen av at det er en mann som har skrevet dette innlegget🙈 Anonymkode: 1c1ee...003 Hvorfor er det alltid en mann som skriver med en gang det er åpent, direkte og beskrivende opplevelser? Det gjelder også i andre sammenhenger også. Klart det er noen som utgir seg for en annen, ikke kult det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coachshinny Skrevet 4. september 2022 #195 Del Skrevet 4. september 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Så hvorfor har dere fulgt med så lenge siden dere tydeligvis mener jeg er en mann? Hva skal jeg liksom gjøre? Skriver tihi bak hver setning? Ja, det var digg den ene gangen det skjedde 🤔 har ikke hendt igjen, og vi har brukt den flere ganger. Vil tro jeg hadde blitt fort lei om det måttes byttes på senga hver dag TS Anonymkode: 001d8...db7 Kos deg du, fint å finne ut av sin sexualitet. Nok mange som er bifile og bisexuelle som ikke har vist om det, men som kommer som en åpenbaring. Enn skal leve det ut, hvis en føler seg klar og er åpen for det❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #196 Del Skrevet 29. september 2022 Hei Tråden har dødd ut, men tenkte jeg likevel ville opplyse om at all sexen nå har blitt til et forhold. Det har gått kjempefint og alle er støttende. Hadde aldri trodd jeg skulle havne i et lesbisk forhold, men livet er uforutsigbart 😅 TS Anonymkode: 001d8...db7 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #197 Del Skrevet 30. september 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hei Tråden har dødd ut, men tenkte jeg likevel ville opplyse om at all sexen nå har blitt til et forhold. Det har gått kjempefint og alle er støttende. Hadde aldri trodd jeg skulle havne i et lesbisk forhold, men livet er uforutsigbart 😅 TS Anonymkode: 001d8...db7 🌈💞Så bra å høre! Om det kommer sigende på via sex, eller følelser først, har da ikke noe å si😄 Og godt de rundt dere også støtter dere👍 Anonymkode: 02854...a99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 30. september 2022 #198 Del Skrevet 30. september 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hei Tråden har dødd ut, men tenkte jeg likevel ville opplyse om at all sexen nå har blitt til et forhold. Det har gått kjempefint og alle er støttende. Hadde aldri trodd jeg skulle havne i et lesbisk forhold, men livet er uforutsigbart 😅 TS Anonymkode: 001d8...db7 Jippii!!! Gratulerer! ❤🧡💛💚💙💜🤎🖤🤍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 30. september 2022 #199 Del Skrevet 30. september 2022 Jeg har tenkt på denne tråden drit lenge 😊😂 Så gøy at dere er blitt kjærester da! Heier på dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #200 Del Skrevet 30. september 2022 AnonymBruker skrev (På 7.7.2022 den 0.50): Jeg er heterofil (trodde jeg..), men alltid hatt lyst til å ha erfart jentesex. Hadde aldri prøvd eller egentlig hatt muligheten før nå i helga, da en venninne og jeg drakk litt hjemme hos henne (ikke fulle, kun beruset), da vi begynte å snakke om sex og fant ut at vi begge var binysgjerrige. Så vi lå sammen, gikk ned på hverande og sakset litt. søndag og mandag tenkte jeg ikke noe særlig på det, og jeg har kun hatt normal kontakt med henne siden, som om ingenting har skjedd. Men nå i går og i dag er det som om noe har sagt klikk i hodet mitt, og alt jeg klarer å tenke på er den sexen. Jeg vil ha mer, men skammer meg, hvorfor? Jeg vil ikke være sammen med henne, men jeg er plutselig superkåt på henne og har så lyst på mer. Hva skal jeg gjøre? Piv-sex frister ikke lenger Betyr dette at jeg er lesbisk? Erfaringer? 😕 Anonymkode: 001d8...db7 Så koselig å høre❤️ Men hva gjør egentlig to damer når de sakser litt? Teite meg😅😅 Anonymkode: 552a1...749 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå