Gå til innhold

Hadde sex med venninne og nå er alt forandret

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er heterofil (trodde jeg..), men alltid hatt lyst til å ha erfart jentesex. Hadde aldri prøvd eller egentlig hatt muligheten før nå i helga, da en venninne og jeg drakk litt hjemme hos henne (ikke fulle, kun beruset), da vi begynte å snakke om sex og fant ut at vi begge var binysgjerrige. Så vi lå sammen, gikk ned på hverande og sakset litt.

søndag og mandag tenkte jeg ikke noe særlig på det, og jeg har kun hatt normal kontakt med henne siden, som om ingenting har skjedd.

Men nå i går og i dag er det som om noe har sagt klikk i hodet mitt, og alt jeg klarer å tenke på er den sexen. Jeg vil ha mer, men skammer meg, hvorfor? Jeg vil ikke være sammen med henne, men jeg er plutselig superkåt på henne og har så lyst på mer. Hva skal jeg gjøre? Piv-sex frister ikke lenger

Betyr dette at jeg er lesbisk? Erfaringer? 😕

Anonymkode: 001d8...db7

• Liker 2
  • Hjerte 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er antagelig bifil eller biseksuell. Det har jeg levd med å være (bevisst) i flere tiår, og det er ikke verdens undergang. Velkommen til bikuba! Her er vi mange. 😊

• Liker 13
  • Hjerte 3
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du nevner ikke noe om mannlig partner oppi dette? 

Jeg synes jo du kan være åpen med venninnen, og kanskje er det en gjensidig lyst på mer der. Sjansen er jo at du utvikler følelser, og vil ha mer enn sexen, men det er jo like greit å finne det ut? 

Anonymkode: c0563...9d0

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er heterofil (trodde jeg..), men alltid hatt lyst til å ha erfart jentesex. Hadde aldri prøvd eller egentlig hatt muligheten før nå i helga, da en venninne og jeg drakk litt hjemme hos henne (ikke fulle, kun beruset), da vi begynte å snakke om sex og fant ut at vi begge var binysgjerrige. Så vi lå sammen, gikk ned på hverande og sakset litt.

søndag og mandag tenkte jeg ikke noe særlig på det, og jeg har kun hatt normal kontakt med henne siden, som om ingenting har skjedd.

Men nå i går og i dag er det som om noe har sagt klikk i hodet mitt, og alt jeg klarer å tenke på er den sexen. Jeg vil ha mer, men skammer meg, hvorfor? Jeg vil ikke være sammen med henne, men jeg er plutselig superkåt på henne og har så lyst på mer. Hva skal jeg gjøre? Piv-sex frister ikke lenger

Så deilig å få oppleve noe du har tenkt på lenge da. 

Nei, du har absolutt ingen ting å skamme deg over, INGEN TING 😘.  Vi tenner alle på forskjellige ting. Noen tenner kun på motsatte kjønn, noen tenner på begge kjønn, noen tenner kun på samme kjønn, noen tenner på transsexuelle, noen tenner på trær. Og ingen av delene er noe å skamme seg for.   Har du mistet lyst på menn?  Jeg vil tippe på att du er bifil eller bisexuell, og ingen av delene er noe å skamme seg over. 

Vurdert å snakke med venninden din? Kanskje dere føler det samme? Kanskje hun og har lyst på mere sex? Hvis det så vil jeg råde til mere sex. 

Følg lysten, tankene og hjertet, og ikke skam deg over det 😘. Super masse lykke til ❤️

Anonymkode: ca919...62c

• Liker 1
  • Hjerte 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Du nevner ikke noe om mannlig partner oppi dette? 

Jeg synes jo du kan være åpen med venninnen, og kanskje er det en gjensidig lyst på mer der. Sjansen er jo at du utvikler følelser, og vil ha mer enn sexen, men det er jo like greit å finne det ut? 

Anonymkode: c0563...9d0

Jeg har kun vært med menn før, men har ikke en partner akkurat nå :)

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du får høre med henne.

Anonymkode: 27603...b60

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 hours ago, AnonymBruker said:

Kanskje..

Strengt tatt betyr det bare at du har lyst på mer her og nå. Du kan vente litt mens du tenker over saken, eller ta en runde til, eller begge deler. Hva du 'egentlig' er vil du sannsynligvis bruke litt tid på å finne ut. Du kan åpenbart være enten lesbisk eller bi, men det kan også hende du bare hadde en nysgjerrighet inni deg du hadde behov for å utforske.

Du er fortsatt deg så det spiller egentlig ikke så fryktelig stor rolle. Bare ta den tiden du trenger for å finne ut av ting. Målet bør være at du lever et liv du er fornøyd med i etterkant. :)

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tusen takk for alle svar her!

Vi møttes igjen i kveld og endte med å ha sex to ganger før hun dro hjem. Føler meg ruset på opplevelsen. Er dette normalt?

Hadde aldri trodd jeg skulle havne her. Bytter mellom å elske det og å skamme meg.. håper noen vil svare :)

TS

• Liker 1
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nyt det! Uansett hvor rart det høres ut for deg. Selv har jeg kun hatt sex med motsatt kjønn, men like mye nytelse som du opplever. Dere er jo kåte og nyter hverandre. Er det og en hemmelighet, tenker på det er partner hun eller du har, så kan jo det være en årsak som gjør det så sterkt for deg.

Er dette forresten ei venninne du har kjent fra barndommen?

Anonymkode: 02854...a99

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fortell hva dere gjorde med hverandre da! Hilsen en som drømmer om det samme.. 🙈

Anonymkode: 4cd91...00d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 7.7.2022 den 0.50):

Sakset? Hva mener du med dette

Anonymkode: 90f21...581

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg fantaserer også om det samme, men har ikke funnet noen jeg faktisk føler for å gjøre det med. I tillegg er jeg i et forhold, så blir vel bare med drømmen. Men blir jeg singel...

Anonymkode: 54bda...cae

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Vi møttes igjen i kveld og endte med å ha sex to ganger før hun dro hjem. Føler meg ruset på opplevelsen. Er dette normalt?

Hadde aldri trodd jeg skulle havne her. Bytter mellom å elske det og å skamme meg.. håper noen vil svare :)

TS

Hvorfor skamme deg? ❤️

Seksualiteten vår er flytende og i disse dager trenger man ikke sette kjærlighet eller seksuelle lyster i bås. 

Lev ditt liv ut ifra hva kroppen, hjertet og hjernen din forteller deg at er riktig for deg. Du har bare ett liv, gjør det til et godt liv for deg selv.

Heier på deg!!

• Liker 5
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Så fint at dere tør å utforske denne fantasien! Det er jo en risiko for at vennskapet får unngjelde hvis en av dere får følelser og den andre ikke m.v., men det er jo en risiko en bare må ta.

Jeg hadde en lignende opplevelse med en venninne for rundt 10 år siden, veldig glad det skjedde og fantaserer stadig om henne!

Anonymkode: 50792...552

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

TS

Og problemet er? 

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Sakset? Hva mener du med dette

Anonymkode: 90f21...581

Det er en posisjon. Som jeg personlig ikke heeeeelt ser poenget med - men whatever floats peoples boats. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

TS

Hvordan har to damer sex? 

Anonymkode: 27603...b60

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
DundreMilfin skrev (1 time siden):

Det er en posisjon. Som jeg personlig ikke heeeeelt ser poenget med - men whatever floats peoples boats. 

Poenget er klitoris.

Anonymkode: e705b...913

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Poenget er klitoris.

Anonymkode: e705b...913

I’ m aware of that 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
DundreMilfin skrev (1 time siden):

Hæ? Hva slags posisjon? Jeg skjønner ingenting jeg nå.

Anonymkode: 221eb...8ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hæ? Hva slags posisjon? Jeg skjønner ingenting jeg nå.

Anonymkode: 221eb...8ea

En sexstilling. Søk opp scissoring 😉 

Anonymkode: 7b5ca...0ad

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...