AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #1 Skrevet 6. juli 2022 Er det slik at når man ikke har greid og skaffe seg kjæreste innen man er 34 så blir det desto vanskeligere? Er mann og hatt ett kort forhold på 4 måneder når jeg var 24, og hat faktisk ikke kysset eller hatt sex med noen på 10 år. Anonymkode: f9751...700
Snok1 Skrevet 6. juli 2022 #2 Skrevet 6. juli 2022 Du har nok alltid hatt vanskelig for å få dame uavhengig av alder. 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #3 Skrevet 6. juli 2022 Hvorfor har du ikke vært intim på 10 år? Tenker noe av svaret kan ligge her. Har du ikke hatt lyst? Anonymkode: db57c...529 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #4 Skrevet 6. juli 2022 Hvorfor tror du kvinner sitter på svaret om hvordan menn har det? Jeg tror det handler mest om din egen innstilling. Anonymkode: 59e73...480 1
Helene1982 Skrevet 6. juli 2022 #5 Skrevet 6. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det slik at når man ikke har greid og skaffe seg kjæreste innen man er 34 så blir det desto vanskeligere? Er mann og hatt ett kort forhold på 4 måneder når jeg var 24, og hat faktisk ikke kysset eller hatt sex med noen på 10 år. Anonymkode: f9751...700 Nei, det er mange damer i 30-årene som ønsker seg kjæreste. Hva har du gjort for å finne noen som passer til deg? 2
M1979 Skrevet 6. juli 2022 #6 Skrevet 6. juli 2022 Snok1 skrev (1 time siden): Du har nok alltid hatt vanskelig for å få dame uavhengig av alder. Så hyggelig du er da 😡 5 1
Snok1 Skrevet 7. juli 2022 #7 Skrevet 7. juli 2022 M1979 skrev (6 timer siden): Så hyggelig du er da 😡 Det er ment som et hjelpsomt hint at TS’ utfordringer ikke ligger i potensielle partneres alder, men faktisk innenfor noe han selv kan jobbe med. Jeg kunne skrevet «du er bra nok som du er» (noe som helt sikkert stemmer!), men det gir ikke så mye å jobbe med. 5
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #8 Skrevet 7. juli 2022 17 minutter siden, Snok1 said: Det er ment som et hjelpsomt hint at TS’ utfordringer ikke ligger i potensielle partneres alder, men faktisk innenfor noe han selv kan jobbe med. Jeg kunne skrevet «du er bra nok som du er» (noe som helt sikkert stemmer!), men det gir ikke så mye å jobbe med. Det du skrev gir heller ikke så mye å jobbe med. Mannen spør om hjelp, ikke en diagnose. Hva med å da faktisk hjelpe eller bla videre hvis du ikke har noe å gi? Blir like dumt som å rette på hva andre skriver! Til Ts, hva har du gjort for å finne noen? Har du lyst til å finne noen? Vurdert tinder? Men selvfølgelig skippe de damene som bare vil ha fwb eller ons. Hørt med venner om de vet om noen som kanskje passer for deg. Noen i vennegjengen som kanskje har ett godt øye til deg uten att du vet det? Masse lykke til. Anonymkode: 58345...7f9 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #9 Skrevet 7. juli 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Er det slik at når man ikke har greid og skaffe seg kjæreste innen man er 34 så blir det desto vanskeligere? Er mann og hatt ett kort forhold på 4 måneder når jeg var 24, og hat faktisk ikke kysset eller hatt sex med noen på 10 år. Anonymkode: f9751...700 Det blir selvfølgelig ikke lettere med alderen. Trodde du noe annet? Anonymkode: 71a3f...d34
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #10 Skrevet 7. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Til Ts, hva har du gjort for å finne noen? Har du lyst til å finne noen? Vurdert tinder? Men selvfølgelig skippe de damene som bare vil ha fwb eller ons. Ja, for menn har virkelig problemer med alle disse damene som bare vil ja ONS og fwb 😂🤣 Anonymkode: 71a3f...d34
feliek54 Skrevet 7. juli 2022 #11 Skrevet 7. juli 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Er det slik at når man ikke har greid og skaffe seg kjæreste innen man er 34 så blir det desto vanskeligere? Er mann og hatt ett kort forhold på 4 måneder når jeg var 24, og hat faktisk ikke kysset eller hatt sex med noen på 10 år. Anonymkode: f9751...700 Det er aldri for seint å få en kjæreste. Men finne den perfekte er ikke lett. Har ikke tips på hvor du skal søke. Tinder finnes men om det er rett for deg vet jeg ikke. Dama kan være nærmere en du tror. Kanskje noe du er med på jeg vet ikke. Men en ting er sikkert at det aldri er for seint. Lykke til 1
styrmannen Skrevet 7. juli 2022 #12 Skrevet 7. juli 2022 Jeg møtte kona mi på møteplassen.no, og vi ble et par med en gang vi møttes fysisk og har vært sammen i 9 år nå. 1
Snok1 Skrevet 7. juli 2022 #13 Skrevet 7. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det blir selvfølgelig ikke lettere med alderen. Trodde du noe annet? Anonymkode: 71a3f...d34 Kanskje er det slik, men det er heller ingen grunn til at det skal være vanskeligere.
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #14 Skrevet 7. juli 2022 Når damer passerer 30 bør de gå ganske langt opp i alder, og helst gå for de som er skilt eller har vært i lange forhold før. Menn som nærmer seg 40 og som ikke har barn eller har vært gift/samboer, er ofte det man kan kalle «backwash», altså de som av ulike grunner har blitt igjen «i bunnen av glasset». Stygt, men sant. Altså bør du som mann også gå litt ned i alder hos potensiell partner. Anonymkode: 30496...3e1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #15 Skrevet 7. juli 2022 Snok1 skrev (3 timer siden): Kanskje er det slik, men det er heller ingen grunn til at det skal være vanskeligere. Jo, det blir faktisk bare vanskeligere jo lenger tid det går uten at man har hatt erfaring med det motsatte kjønn. Man blir bare mer og mer satt og sær, og mer og mer utafor. Anonymkode: 71a3f...d34
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #16 Skrevet 7. juli 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hvorfor tror du kvinner sitter på svaret om hvordan menn har det? Jeg tror det handler mest om din egen innstilling. Anonymkode: 59e73...480 Hvorfor er det så mange her inne som må svare spydig? Anonymkode: 5d7c9...295
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #17 Skrevet 7. juli 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ja, for menn har virkelig problemer med alle disse damene som bare vil ja ONS og fwb 😂🤣 Anonymkode: 71a3f...d34 Mange menn ønsker ikke ONS og andre useriøse ting. Anonymkode: 5d7c9...295
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #18 Skrevet 7. juli 2022 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Mange menn ønsker ikke ONS og andre useriøse ting. Anonymkode: 5d7c9...295 Jeg forstod utsagnet på en annen måte. Det er akkurat som å påstå at menn har problemer med alle disse enhjørningene, som tramper ned hagen. På de årene jeg har hengt på Tinder, så er det kun en gang at en kvinne har sagt at det var synd jeg bare så etter noe seriøst, for det var ikke det hun var ute etter. Anonymkode: 8da47...0d4
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #19 Skrevet 7. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mange menn ønsker ikke ONS og andre useriøse ting. Poenget var at omtrent ingen menn opplever i det hele tatt å treffe på noen damer som kun er interessert i uforpliktende sex. Og ihvertfall ikke menn som har null draget på damer i utgangspunktet. Anonymkode: 71a3f...d34
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #20 Skrevet 7. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Poenget var at omtrent ingen menn opplever i det hele tatt å treffe på noen damer som kun er interessert i uforpliktende sex. Og ihvertfall ikke menn som har null draget på damer i utgangspunktet. Anonymkode: 71a3f...d34 Nettopp. Jeg har ikke hatt problemer med å håndtere etterspørselen. Anonymkode: 8da47...0d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå