Gå til innhold

Hvor mange tuber makrell i tomat til 14 dager på ferie?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal du stinke ut hele hotellet?

Anonymkode: 78185...8b3

AnonymBruker
Skrevet
Million skrev (2 timer siden):

Eksen min pleide å smøre et lite tynt lag av pålegg midt på brødskiva. Ikke utover hele, ikke langs kantene. Bare en tynn kladd midt på. Jeg ba han aldri om å smøre mine brødskiver pga dette...

Jeg derimot smører et tjukt, rikelig lag utover hele og bruker opp pålegget på rekordtid. Sånn vil jeg ha det!

Vi her på Kvinneguiden kan ikke vite hvor mye du, ts, bruker på brødskiva pr gang, og bare du vet hvor lenge en tube varer for deg. Derfor er dette noe du må regne ut selv før du drar. Ta med rikelig med tuber, da vel. Får du ikke brukt opp alle i ferien, så blir de jo bare med hjem igjen, og så spiser du dem opp hjemme. Du skriver jo at du spiser det hver dag, så det er ikke akkurat sånn at det går til spille om noen tuber ikke blir spist i ferien.

Uff, haha skjønner deg. Jeg liker også godt med pålegg på skivene mine når jeg først spiser brødskiver, livet er for kort for tørre slappe skiver med papirtynt lag pålegg

Anonymkode: 110ce...3c0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Uff, haha skjønner deg. Jeg liker også godt med pålegg på skivene mine når jeg først spiser brødskiver, livet er for kort for tørre slappe skiver med papirtynt lag pålegg

Ja heldig den som kan velge brød og pålegg selv!

Anonymkode: b830e...728

AnonymBruker
Skrevet
Million skrev (På 7.7.2022 den 18.53):

Eksen min pleide å smøre et lite tynt lag av pålegg midt på brødskiva. Ikke utover hele, ikke langs kantene. Bare en tynn kladd midt på. Jeg ba han aldri om å smøre mine brødskiver pga dette...

Jeg derimot smører et tjukt, rikelig lag utover hele og bruker opp pålegget på rekordtid. Sånn vil jeg ha det!

Vi her på Kvinneguiden kan ikke vite hvor mye du, ts, bruker på brødskiva pr gang, og bare du vet hvor lenge en tube varer for deg. Derfor er dette noe du må regne ut selv før du drar. Ta med rikelig med tuber, da vel. Får du ikke brukt opp alle i ferien, så blir de jo bare med hjem igjen, og så spiser du dem opp hjemme. Du skriver jo at du spiser det hver dag, så det er ikke akkurat sånn at det går til spille om noen tuber ikke blir spist i ferien.

Ja men hvorfor ikke ta med sånne bokser? De er mye bedre og har ordentlig fiske stykker

Anonymkode: 5bf06...722

AnonymBruker
Skrevet

Du spiser det jo, du vet jo bedre enn oss hvor mange tuber som går i uka.

Trollescore: 2/10

Anonymkode: 1e2ab...3c5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.7.2022 den 21.04):

Skivene må ikke være slappe selv om det er lite pålegg 

AnonymBruker
Skrevet

Makrell i tomat😍 Kjæresten takler ikke lukta, så får spist det veldig sjeldent. Jeg har bare brukt å kjøpe stor boks og spiser opp hele på en dag(3 skiver til frokost og 3 skiver til kvelds) smører et godt lag utover hele skiva. Liker ikke smaken når boksa blir stående åpen i kjøleskapet til dagen etterpå

Anonymkode: 07cfb...29b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Makrell i tomat😍 Kjæresten takler ikke lukta, så får spist det veldig sjeldent. Jeg har bare brukt å kjøpe stor boks og spiser opp hele på en dag(3 skiver til frokost og 3 skiver til kvelds) smører et godt lag utover hele skiva. Liker ikke smaken når boksa blir stående åpen i kjøleskapet til dagen etterpå

Anonymkode: 07cfb...29b

Spiser en boks på 3 skiver. Tror det er vanlig?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Spiser en boks på 3 skiver. Tror det er vanlig?

Haha! Ja, en boks holder ikke til 6 skiver om man smører godt på 😆 Knappe 3. 

Anonymkode: d7f3c...181

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...