Gå til innhold

hva feiler denne mannen ??

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Trodde jeg hadde møtt drømmemannen, men tok feil atter en gang. Han vil ingenting !

Han hater fjellet. Vil ikke overnatte på fjellhotell sier han. fjellet er ikke noe for han. Han vil ikke i telt. Han vil ikke på campingvogntur. Prøvde å spørre om vi kunne ta flyet til oslo. det ville han ikke. Så spurte jeg om han ville ta en tur til kreta. Ikke tale om. Han vil heller ikke bli med på hytta. 

det er ikke noe for meg sier han på alt.  Jeg elsker å reise . særlig til fjells. Han er på riktig alder ,men hva hjelper det ?? jeg har en 70 årig kompis som vil være med til fjells hele tiden . 

Når jeg sier han har angstlidelser osv blir han bare sur . 

Anonymkode: e85f6...3cf

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Trodde jeg hadde møtt drømmemannen, men tok feil atter en gang. Han vil ingenting !

Han hater fjellet. Vil ikke overnatte på fjellhotell sier han. fjellet er ikke noe for han. Han vil ikke i telt. Han vil ikke på campingvogntur. Prøvde å spørre om vi kunne ta flyet til oslo. det ville han ikke. Så spurte jeg om han ville ta en tur til kreta. Ikke tale om. Han vil heller ikke bli med på hytta. 

det er ikke noe for meg sier han på alt.  Jeg elsker å reise . særlig til fjells. Han er på riktig alder ,men hva hjelper det ?? jeg har en 70 årig kompis som vil være med til fjells hele tiden . 

dere passer åpenbart ikke sammen. Er jo kjipt når man ikke kan dele noen interesser sammen og han her høres ut som han ikke har noen. Har han noe han interesserer seg for i det hele tatt?

Endret av Maleficenta
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det "feiler" ham ingenting, dere har bare forskjellige interesser. 

Hva med å finne noen som du passer bedre sammen med, i stedet for å klage over noen du ikke passer sammen med? 

Anonymkode: 2d27f...429

• Liker 5
  • Nyttig 4
Gjest Athena Catalina
Skrevet (endret)

Dere er bare forskjellige, med forskjellige interesser. Det feiler ham ingenting. 

Endret av Athena Catalina
Skrevet (endret)

Høres ikke ut som drømmemannen for en så aktiv som deg. Men noen form for tur må han vel være interessert i? Spør han. Hvis han synes fjell er for slitsomt, så kanskje skogstur eller ved sjøen? Muligens han ville foretrukket en opplevelsesferie uten særlig fysisk anstrengelse. Eller en reise for å høre favorittartisten eller se favorittfotballaget. Sikkert ikke noe for deg, men kanskje du kunne funnet noe du ville like på samme reisen.

Eventuelt mas på han for å få han med på liten tur du liker, om han ikke har prøvd så VET han jo ikke han misliker slike turer.

Endret av MyMichelle
La til siste setning.
Skrevet
Athena Catalina skrev (47 minutter siden):

Dere er bare forskjellige, med forskjellige interesser. Det feiler ham ingenting. 

han er bare kjedelig

AnonymBruker
Skrevet

For å svare på spørsmålet. Ingenting

Anonymkode: 0b6fd...fbb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

For å svare på spørsmålet. Ingenting

Altså spørsmålet i HI

AnonymBruker
Skrevet

Han liker vel ikke å risikere å bli blitt av hoggorm i skogen, for ikke å snakke om å få etter seg de jævlige, nye jakt-flåttene med borrelia. Nei takk, til det. Sånne flått som nå løpet etter en. Helt ville greier. Det er alltid en eller annen person i Norge som blir fucket hardt av dette nesten hver dag (Borrelia bitt), så det er mye at fyren ikke vil dit pga det.

Anonymkode: db010...98d

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Det feiler jo han ingenting. Er ikke alle som er interessert i reise, fjelltur og sånn. 

Enkelt og greit, dere var en dårlig match. Har han sagt at er med på slik, før dere ble skikkelig kjent? Typ på tinder og sånn. Det er såfall dårlig gjort 😵💫 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Han liker vel ikke å risikere å bli blitt av hoggorm i skogen, for ikke å snakke om å få etter seg de jævlige, nye jakt-flåttene med borrelia. Nei takk, til det. Sånne flått som nå løpet etter en. Helt ville greier. Det er alltid en eller annen person i Norge som blir fucket hardt av dette nesten hver dag (Borrelia bitt), så det er mye at fyren ikke vil dit pga det.

Anonymkode: db010...98d

Er ikke hoggorm på høyfjellet eller på Kreta.

Er ikke flått i Oslo sentrum.

Hvem har sagt noe om skogen?

Anonymkode: 8bd56...515

AnonymBruker
Skrevet

Det feiler han ingen ting. Det er du som har valgt en mann som ikke passer for deg. Finn deg en som har like interesser istedet 

Anonymkode: f729f...7a5

Skrevet

Det er jo ikke alle som liker å reise, men det vanlige er jo at man inngår kompromiss slik at begge  parter får gjort noe de synes er kjekt. Hvis han er så forbanna sta på dette, ser jeg for meg at han ikke er så veldig fleksibel og omgjengelig ellers også.

AnonymBruker
Skrevet

Han er for kjedelig. Finn deg en som er litt mer klar for reising og naturopplevelser. Påfallende mange hjemmekjære og kjedelige menn

Anonymkode: b043e...ddc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Han feiler ingenting, å ikke være turinteressert er ikke en diagnose  - dere virker bare veldig forskjellige

Anonymkode: 75195...08f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Dere er forskjellige og har forskjellige interesser, og så påberoper du deg retten til å diagnosere han fordi han ikke vil det samme som deg? 

Skjønner godt at han blir sur. Jeg hadde blitt forbanna. 

For alt du vet så kan det hende det er du som har diagnose.

Anonymkode: a68c6...193

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor trodde du dette var drømmemannen egentlig?

Han høres dritkjedelig ut 🙈

Anonymkode: 0f9da...285

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg klarer helt fint å bli med på noen greier som ikke er helt min greie bare fordi mannen blir glad. Så gjør sikkert han det samme, og vi får masse fin tid sammen.

Han høres vrang ut.

Anonymkode: 52d08...8a7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg lurer på hvorfor tror du han er drømmemannen? Hvilke kvaliteter er det han har som får deg til å syns det? Når du etterpå sier han ikke vil ingenting?? Hvis han er drømmemannen så er det en mann som ikke vil noenting?? Dere passer ikke sammen og syns jo det er rart du ikke fant ut det før du tenkte så langt som drømmemann. Men ja noen ganger tar det vel tid før en kommer inn på ting så man ser forskjellene man har. Men jeg tror du må finne deg en annen en som har litt lik deg interesser ellers blir jo dette en gedigen fustrasjon i ett forhold. Du får i hvertfall mange fine fjell turer og reiser alene kan jeg tenke meg og da kan man jo egentlig være single og da i mitt hodet. 

Men lykke til. Håper det ordner seg. 

Anonymkode: 1c6c0...5c8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...