AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #1 Skrevet 6. juli 2022 Bor på hybel langt unna far min( der jeg er registrert og får post). Vi har dårlig kontakt og jeg får ikke posten min. Hvordan skal jeg få posten min da? Jeg har jo ikke postkasse på hybelen og har ikke råd til å leie. Jeg er bare 17år og faren min gir meg 0kr og jeg sliter med å bare ha råd til mat liksom. han skrev at "det er ikke mitt problem". Hvordan kan jeg få fikset at jeg får post hvor jeg bor da?? Mor er ikke i bilde. Anonymkode: db8de...488 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #2 Skrevet 6. juli 2022 Angående penger - gå til NAV, og be om hjelp til å kreve barnebidrag fra faren din. De fikser det, og sørger for at han betaler. Han har plikt til å forsørge deg til du er 18 år - eller til du er ferdig med videregående om du går på skole. Angående post, så kan du ha hentested som ikke er det samme som din folkeregistrerte adresse. Dette er vanlig for studenter/skoleelever. Meld endringen til posten: https://www.posten.no/kundeservice/min-adresse-og-min-post Postkasse kan du kreve at utleier setter opp til deg, eller spør fint da du skal ha mulighet til å kunne motta post der du bor. Om så får du få posten din i utleiers postkasse. Anonymkode: c6e8d...e23 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #3 Skrevet 7. juli 2022 Du kan endre postadresse uten å endre folkeregistrert adresse. Anonymkode: 8aef6...930
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #4 Skrevet 7. juli 2022 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Angående penger - gå til NAV, og be om hjelp til å kreve barnebidrag fra faren din. De fikser det, og sørger for at han betaler. Han har plikt til å forsørge deg til du er 18 år - eller til du er ferdig med videregående om du går på skole. Angående post, så kan du ha hentested som ikke er det samme som din folkeregistrerte adresse. Dette er vanlig for studenter/skoleelever. Meld endringen til posten: https://www.posten.no/kundeservice/min-adresse-og-min-post Postkasse kan du kreve at utleier setter opp til deg, eller spør fint da du skal ha mulighet til å kunne motta post der du bor. Om så får du få posten din i utleiers postkasse. Anonymkode: c6e8d...e23 Takk for hjelp❤ Anonymkode: db8de...488
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå