Gå til innhold

Hvordan vi jenter/kvinner ser ut bakfra i singlet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det meningen at fettet over hoftene skal stikke ut og lage litt forskjellige bulker på baksiden når du har den på deg? Den ser bra ut på forsiden. Er xs så er tynn så bare lurte på ser alle sånn ut eller? Er litt tettsittende da

Anonymkode: 93a6c...f9f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Da er den for liten for deg. Prøv en størrelse større.

Anonymkode: 66e71...2f7

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ville gått opp i størrelse, for den skal ikke være så stram bake. Noen ganger må man høyere opp i størrelse, enn det man vanligvis bruker, pga. plagget. Men husk på at det er klærne som skal passe deg, og ikke omvendt. 

Anonymkode: f8b46...2f3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ville gått opp i størrelse, for den skal ikke være så stram bake. Noen ganger må man høyere opp i størrelse, enn det man vanligvis bruker, pga. plagget. Men husk på at det er klærne som skal passe deg, og ikke omvendt. 

Anonymkode: f8b46...2f3

Ok, men hvis jeg går opp en størrelse så kommer den jo til å bli for stor foran. Da vil den ikke bli tettsittende foran. 

Tror forresten det heter love handles

• Liker 1
Skrevet

tettsittende klær viser jo det som er der.

jeg hadde heller kjøpt en mer løssittende singlet i f.eks viskose.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke det problemet om buksene mine passer. Altså, hvis buksene strammer på feil sted, lager de valker, ellers er det ganske glatt. Alternativt kan det være at du må gå for noe mindre tettsittende.

Anonymkode: 0d9bf...f0b

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Ok, men hvis jeg går opp en størrelse så kommer den jo til å bli for stor foran. Da vil den ikke bli tettsittende foran. 

Da må du bare kjøpe en annen modell. Ikke kjøp noe som ikke passetr deg. Gå for litt mer vidde i klærne om du har love handles. Eventuelt kan du foreta en livsstilsendring også, så slipper du dette problemet neste år.

Anonymkode: 66e71...2f7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bruker aldri singleter som viser «valker» på kroppen. Bare å velge en større størrelse eller modell det, så er det problemet løst.

Anonymkode: 0b166...922

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Trenger den å være tettsittende da?

• Liker 1
Skrevet
Honey Dew skrev (2 timer siden):

Trenger den å være tettsittende da?

Hvis den skal være fin må den det. 

Ts - kjøp high waist bukser. Problem løst. 

• Liker 2
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Er det meningen at fettet over hoftene skal stikke ut og lage litt forskjellige bulker på baksiden når du har den på deg? Den ser bra ut på forsiden. Er xs så er tynn så bare lurte på ser alle sånn ut eller? Er litt tettsittende da

Har du valker eller andre former på kroppen så blir de jo ikke borte når du tar på deg singlet, ts.

Akkurat slik puppene dine ikke forsvinner så forsvinner ikke andre utvekster eller innkurver. Ja, en større singlet vil henge løst over formene. Men de vil likevel være der og likevel vises når du beveger deg.

Husk at din oppgave i livet ikke er å være pen. Du er ikke en vase eller et maleri. Din oppgave er å leve.

Anonymkode: bc30c...dff

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Finnes det et eneste menneske, mann eller kvinne, som ser bra ut i singlet? Forferdelig plagg. 

Anonymkode: b75f4...cc2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du kan være ganske smal men likevel ha slappe muskler slik at det valker seg noen steder. Bruker du veldig trange bukser blir "love handles" enda mer synlig.

Anonymkode: 9bc7a...2ba

AnonymBruker
Skrevet

Min kropp er slik at jeg har disse nesten uansett, med mindre jeg kommer under sunn normalvekt, det har å gjøre med hvordan hoftene er, hvor fettet legger seg genetisk og hvor mykt/fast fettet er, som også er genetisk. Min løsning er bukser som er høye nok i livet til å dekke disse (anbefaler BikBok sine high waisted, helt fantastiske!) 

Anonymkode: d20a0...9c2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Tror ikke du har mye mer enn innbilte love handels. Jeg vet om et par unge damer som ikke helt forstår at klærne ser penere ut på i en str større. Fordi sitter og passer bedre. Men de går en str under så. Klærne får full strekk fordi det skal være så sinnsykt trangt. For trange klær lager også bukler som opprinnelig ikke er der, fordi når det blir så trangt, må jo det som ikke passer inn gjøre av seg et sted. Alle ser tynnere ut med klær som passer iallefall. Ikke ut fra hvor trange klærne er. 

Anonymkode: 75a89...058

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Det er ikke fett men hud som klumper seg sammen pga for trange klær. 

Har ikke mange bukler jeg heller i str L. Men putter jeg på meg noe som er for trangt får jeg sykt mye. Mine love handles blir også helt borte i klær som passer til meg og min kropp

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er ikke fett men hud som klumper seg sammen pga for trange klær. 

Har ikke mange bukler jeg heller i str L. Men putter jeg på meg noe som er for trangt får jeg sykt mye. Mine love handles blir også helt borte i klær som passer til meg og min kropp

Har du for trang bukse. Vil du ha hud som henger over bukse kanten og du kan få noe som ligner love handles. Prøv på butikken med litt større bukse og litt større overdel til str S. Så vil du nok se at du ikke har noen love handles. 

Dessuten jeg beklager alle stygge kropps kommentatorer her inne. Håper de blir kasta ut alle samnen

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Finnes det et eneste menneske, mann eller kvinne, som ser bra ut i singlet? Forferdelig plagg. 

Anonymkode: b75f4...cc2

Ja, de finnes....

7a1bcd40392788d1e784e6cfe59901e0.jpg

Anonymkode: 78d98...54b

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet
Mamajune11 skrev (2 timer siden):

Hvis den skal være fin må den det. 

Nei, det trenger en ikke. Vil en ha det  så stramt, noe som er stygt, kan man bruke badedrakt i stedet.

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporing, brukerangrep, nedsettende ytringer og siteringer av slettede innlegg.

Minner om at tråden er postet i underforumet for klær, sko og mote - ikke kropp og helse.

Rhodiola, adm.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...