Gå til innhold

Dårligere trent kropp/ tenning damer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

med årene blir man litt dvaskere.. litt rundere rund mage og litt på bryst kassen. Bikker 40 år nå. Spm til dere damer: faller tenningen på mannen når det utvikler seg slik, og blir tenningen bedre om man hiver seng rundt og trener noe regelmessig?

da tenker jeg spesielt på dere som er i er forhold i mange år… der sexlivet daler noe..

Anonymkode: 5e79c...ad8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hei!

med årene blir man litt dvaskere.. litt rundere rund mage og litt på bryst kassen. Bikker 40 år nå. Spm til dere damer: faller tenningen på mannen når det utvikler seg slik, og blir tenningen bedre om man hiver seng rundt og trener noe regelmessig?

da tenker jeg spesielt på dere som er i er forhold i mange år… der sexlivet daler noe..

Du kan trøste deg med at de fleste kvinner rundt 40 år ser relativt dårlig ut, så tror ikke det betyr noe

Anonymkode: 6ec24...5e3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Min mann på 48 har nylig funnet tilbake til vaskebrettmagen sin, og ja det hjalp betraktelig på sexlivet. (min vaskebrettmage har aldri vært borte, selv om jeg er en kvinne på 44).

Det mest usexy med en utrent dvask kropp er det det sier om personen. Lat sofaslubb som fråtser i for mye eller (stort sett) dårlig mat. Det er skikkelig avtennende og ufyselig.

Anonymkode: dbf56...d3e

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Min mann på 48 har nylig funnet tilbake til vaskebrettmagen sin, og ja det hjalp betraktelig på sexlivet. (min vaskebrettmage har aldri vært borte, selv om jeg er en kvinne på 44).

Det mest usexy med en utrent dvask kropp er det det sier om personen. Lat sofaslubb som fråtser i for mye eller (stort sett) dårlig mat. Det er skikkelig avtennende og ufyselig.

🧐 Hva er dette for en nedsettende måte å snakke om folk på da 🤷‍♀️

Men over til poenget:

Spørs jo hva du legger i «litt»? 

Jeg tenker man generelt uansett utseende og vekt kan spise helt normalt sunt og bevege seg slik man klarer med de forutsetningene man har.

Er man normalt frisk betyr det aktivitet generelt for meg (trening/turer+++).

Så om du per dags dato ikke beveger deg særlig og som hovedregel spiser doble porsjoner går jo det an å kutte ja. 

Men du må jo nesten spørre kona du hvorfor hun ikke vil ha sex, nytter ikke å spørre oss her 🤷‍♀️

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Du kan trøste deg med at de fleste kvinner rundt 40 år ser relativt dårlig ut, så tror ikke det betyr noe

Anonymkode: 6ec24...5e3

Nå vil jeg nå bare minne deg på at de fleste menn på rundt 40 er relativt chubby (egentlig feitere) enn tilsvarende kvinner, og gjerne litt tynne i håret også

Anonymkode: 37314...198

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Noen er så heldige å være i et forhold hvor tenning og lyst ikke handler om hvor trente og perfekte kroppene er. 

Lover, det er deilig når begge har et dønn avslappet forhold til kropp og ikke noe står og faller på en masse anstrengelser rundt det å se bra nok ut. 

Anonymkode: a1872...fc7

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet

For min del er livvstilen viktigere enn f eks magen. Hvis man ikke trener og/eller spiser usunt og ligger konstant på sofaen, dvs ikke tar vare på helsa si, så er det turn off med dvask kropp. Men har du akkurat den samme kroppen, og en bra livsstil, så kan akkurat samme utseende være turn on.

Vi damer i 40-årene (tipper de fleste) krever på ingen måte sixpack, men de som tar vare på seg selv ønsker nok en partner som gjør det samme. Men det betyr altså ikke «perfekthet».

• Liker 2
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Det viktigste er forførerkunsten synes jeg. Ellers liker jeg helst tynne menn. Ikke fordi at litt overflødig fett ser dårlig ut, men fordi jeg synes det signaliserer dårlig selvkontroll. 

Anonymkode: 7b151...724

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hmm. Sånn rent teknisk så synes jeg at mye mage er i veien.

Men egentlig er det viktigere for meg at han føler seg kjekk, da er han knallsexy. Om trent kropp får han til å føle seg nice, så er jo det bra :)

Anonymkode: f3cd9...8c7

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg synes samboeren ble mer tiltrekkende etter han gikk ned over 10 kg. Han kunne plutselig ikke være så aktiv som han ønsket, av helsemessige årsaker. Etter at sykehuset fikset problemet, ble han aktiv som før. Men det hadde ikke noe å si for sexlivet, kun det visuelle. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Høres slitsomt ut. De færreste kvinner på 44 år har «vaskebrettmage» konstant. Til og med de mest trente damer har ikke vaskebrett 24/7 da det har mer med mangel på næring å gjøre enn trening.

Ingenting er mer usexy enn noen som sulter seg, er høyst sannsynlig irritabel og humørsyk grunnet lavt blodsukker og sult.

Noen som ikke klarer å nyte god mat. Ikke klarer å nyte god vin. Noen som ikke klarer å slappe av med en god film, uten å få et nervesammenbrudd fordi det kan gi konsekvenser for «vaskebrett magen».  (Som er det «viktigste i hele verden») 

Nei takk. 

Det er ikke uten grunn «pappakropp» og «mammakropp» er mest sexy og attraktivt. 

Anonymkode: f0004...e96

• Liker 2
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Mitt inntrykk er at de fleste damer foretrekker en del fett, og BMI over 25. En stor, kraftig pappakropp rett og slett.

Noen damer foretrekker jo slankere menn, men tror ikke litt overvekt er et problem. Jeg tror du ville hatt mye mindre draget om du var tynn

Anonymkode: f436b...3a1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei!

Nei det gjør den ikke. Har overhode ingen ting med tenning å gjøre.

Anonymkode: cde9b...0ce

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker said:

Mitt inntrykk er at de fleste damer foretrekker en del fett, og BMI over 25. En stor, kraftig pappakropp rett og slett.

Noen damer foretrekker jo slankere menn, men tror ikke litt overvekt er et problem. Jeg tror du ville hatt mye mindre draget om du var tynn

Må være litt av noen burugler du går for.. De færreste bryr seg om six pack, men at fleste er ute etter en overvektig mann er bullshit. 

Anonymkode: ede79...b8e

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Noen er så heldige å være i et forhold hvor tenning og lyst ikke handler om hvor trente og perfekte kroppene er. 

Lover, det er deilig når begge har et dønn avslappet forhold til kropp og ikke noe står og faller på en masse anstrengelser rundt det å se bra nok ut. 

Anonymkode: a1872...fc7

Som sagt, det frastøtende ved en dvask kropp er hvis den er et resultat av fråtseri og manglende trening. Om man derimot spiser bra mat og er aktiv og sterk, men har en genetikk som gjør at man ser litt mer dvask ut, så er det null stress. Og en influenser med operert kropp som kan se veltrent ut pga fettsuging og implantater er totalt nasty.

Høres slitsomt ut. De færreste kvinner på 44 år har «vaskebrettmage» konstant. Til og med de mest trente damer har ikke vaskebrett 24/7 da det har mer med mangel på næring å gjøre enn trening.

Ingenting er mer usexy enn noen som sulter seg, er høyst sannsynlig irritabel og humørsyk grunnet lavt blodsukker og sult.

Noen som ikke klarer å nyte god mat. Ikke klarer å nyte god vin. Noen som ikke klarer å slappe av med en god film, uten å få et nervesammenbrudd fordi det kan gi konsekvenser for «vaskebrett magen».  (Som er det «viktigste i hele verden») 

Nei takk. 

Det er ikke uten grunn «pappakropp» og «mammakropp» er mest sexy og attraktivt. 

Anonymkode: f0004...e96

Litt trist at du tror man må sulte seg for å ha sixpack 😶 Jeg spiser MYE mat, mer enn alle andre kvinner jeg kjenner på min størrelse, men bra mat- grønnsaker, kjøtt, fisk. 

Og nei, det har ikke med «mangel på næring» å gjøre 🤣 Anorektikere og fotomodeller har vanligvis ikke sixpack, fordi de mangler både fett og muskler.

Nyter et glass vin eller to også jeg, men ikke hver dag. Skal drikke en del vin før vaskebrettmagen drukner i fett altså.

Oj, du må ha en spesiell omgangskrets! 

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet

Det kommer helt ann på hvordan man ligger på seg. Du sier dvask, da ser jeg for meg en mann som gjerne ligger på seg som en dame (og ikke den vanlige mannemagen, der de kun ligger på seg der), det er usexy. Du trenger på ingen måte vaskebrettmage eller store muskler, men å ta vare på kroppen sin syns jeg er viktig.

• Liker 2
Gjest StellaNova
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Må være litt av noen burugler du går for.. De færreste bryr seg om six pack, men at fleste er ute etter en overvektig mann er bullshit. 

Anonymkode: ede79...b8e

Liker noen kilo ekstra jeg 😄 Tror ikke jeg er noe "burugle", hva nå det er?

Kan ha god helse og noen kilo ekstra. Men det er viktig å ta vare på helsa, og seg selv. Du er jo like viktig som "dvask" som med vaskebrett 😊 

AnonymBruker
Skrevet

Det gjør ikke meg noe, så lenge magen ikke er veldig i veien. Men det skal litt til altså 😄 

Anonymkode: 2163d...e8c

Skrevet

Personlighet, glimt i øyet, seksualdrift og evne til å tilfredsstille seg selv og partner betyr mye mer enn utseende og sixpack. 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hei!

Jeg vil si at sex er bedre om partneren er bedre trent og ser da bedre ut. Selvfølgelig ikke som noen på 20. Det gjelder begge kjønn. Alle bør trene noe. Og om en starter å trene lit så vil en fortsette. Det er også mer viktig til eldre man blir. Så ikke nøl og du vil få mer overskudd.

• Liker 1
  • Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...